Ο ηθοποιός Μιχάλης Σαράντης ανεβαίνει στη σκηνή του θεάτρου Κιβωτός για να βρεθεί στην «Κουζίνα», τη νέα παράσταση του Γιώργου Κουτλή, η οποία ήδη έχει κερδίσει την προσοχή του κοινού. Στους πόσους βαθμούς βγαίνουν από τη φωτιά η ματαίωση των επιθυμιών και των αναγκών ενός σύγχρονου εργαζόμενου;
«To Bήμα» ήταν το μοναδικό ελληνικό ΜΜΕ που βρέθηκε στα εγκαίνια του Quantum Lab στη Δανία και συνομίλησε με τους επικεφαλής της έρευνας για το Μajorana 1, το τσιπ του 1 εκατ. qubits που ανοίγει νέους δρόμους στους κβαντικούς υπολογιστές.
Ο Γιάννης Κακλέας γνωρίζει πώς να αψηφά τις κατηγοριοποιήσεις και να μην δίνει σημασία σε «καλλιτεχνικά στεγανά». Η θεατρική του διαδρομή περιλαμβάνει ένα μεγάλο εύρος ειδών και δοκιμών. Φέτος ανεβάζει τον «Ράφτη Κυριών», μια κωμωδία γραμμένη τον 19ο αιώνα για θέματα που είναι μέχρι και σήμερα ανοιχτά.
Ο Νίκος Συρίγος, δημοσιογράφος στο «Χαμογέλα και πάλι», μιλά χωρίς υπεκφυγές για την τηλεόραση, τη στοχοποίηση που έχει δεχθεί, τη σχέση του με την Ελεωνόρα Ζουγανέλη και γιατί θεωρεί υποχρέωσή του να φέρει τα Τέμπη και το αίτημα για ένα κράτος δικαίου στο πρωινό πλατό.
Οι δημοσιογράφοι γράφουμε καθημερινά, όμως μέσα από τον Διαγωνισμό Σχολικών Εφημερίδων είχαμε την ευκαιρία να επανεκτιμήσουμε την ιδιότητα του αναγνώστη.
Διαβάστε τον χαιρετισμό του δημοσιογράφου του «Βήματος», Γιώργου Πολυμενεα, μέλους της κριτικής επιτροπής του 2ου Πανελλαδικού και Παγκύπριου Διαγωνισμού Σχολικών Εφημερίδων και Δημοσιογραφίας.
Οι Αγώνες Ελληνικού Τραγουδιού διεξήχθησαν για μόλις δύο χρονιές, το 1981 και το 1982, παρ’ όλα αυτά συμμετείχαν σε αυτούς καλλιτέχνες που σημάδεψαν με την παρουσία τους το ελληνικό πεντάγραμμο.
Όσα έζησαν για πέντε μέρες στη Νέα Υόρκη οι μαθητές και οι μαθήτριες που έγραψαν τα καλύτερα κείμενα στον Διαγωνισμό Σχολικών Εφημερίδων του ΒΗΜΑΤΟΣ. Πώς οι μαθητές της Ελλάδας και της Κύπρου μπορούν να ζήσουν μια ανάλογη εμπειρία.
Στην παράσταση «Πνοή», που παρουσιάζεται στο Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή, ο Μιχάλης Δέλτα συναντά τον Takis σ' έναν ποιητικό διάλογο ήχου και ενέργειας.
Το ΒΗΜΑ βρέθηκε στη Νέα Υόρκη για τις τέσσερις διαδοχικές sold out συναυλίες της Ντούα Λίπα στο ιστορικό Μάντισον Σκουέρ Γκάρντεν.
Ο Γιώργος Μαζωνάκης, σε μια σπάνια και πολύτιμη βραδιά, ήταν καλεσμένος στην «Ταράτσα του Φοίβου» και εμφανίστηκε ζωντανά, παρέα με τον Φοίβο Δεληβοριά, για πρώτη φορά μετά την ακούσια νοσηλεία του το καλοκαίρι.
Ο Γιώργος Καραμίχος μιλά στο ΒΗΜΑ για τη διαδρομή της ζωής του, από τις γκαζόλαμπες στην Βέροια μέχρι τις λαμπέρες σκηνές της Αθήνας και από την αξία της διαρκούς μαθητείας την οποία κατέκτησε στο Λος Άντζελες μέχρι την επιστροφή του στα θεατρικά δρώμενα της Αθήνας.
Οι μεγάλοι νικητές του 1ου Διαγωνισμού Σχολικών Εφημερίδων του ΒΗΜΑΤΟΣ, οι μαθητές από το 1ο ΓΕΛ Ραφήνας, πραγματοποίησαν ένα εκπαιδευτικό ταξίδι σε Χίο και Οινούσσες στη διάρκεια του οποίου ανακάλυψαν τον συναρπαστικό κόσμο της σύγχρονης ναυτιλίας.
Ερευνητές και οργανισμοί μπορούν να συμβάλλουν στη διατήρηση και αναβίωση των πλέον απειλούμενων γλωσσών και διαλέκτων στην Ευρώπη, μέσα από τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης που προσφέρει το πρόγραμμα LINGUA
Από τη συγκίνηση μπροστά στη Λένα Πλάτωνος, μέχρι την αυγή που βρίσκει τους διοργανωτές να μαζεύουν τις σκηνές, το Αγοραφοβικό Φεστιβάλ δεν είναι μόνο συναυλίες: είναι μια κοινότητα που γεννιέται ξανά κάθε χρόνο. Οι άνθρωποι πίσω από το φεστιβάλ μοιράστηκαν μερικές από τις πιο πολύτιμες αναμνήσεις τους.
Λίγες μέρες πριν τη συμπλήρωση 12 ετών από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, η απρόσμενη συνάντηση λίγων μαθητών με τον πατέρά του, κύριο Τάκη, στο πιο αναπάντεχο μέρος, έγινε αφορμή για ένα μάθημα δημοκρατίας, ήθους και ζωής.
Αν οι σούπερ ήρωες φορούν μπέρντα, τότε ο Άλεξ Καπράνος των Franz Ferdinand χρειάζεται ένα πουκάμισο, ένα στενό παντελόνι και μια κιθάρα για να αποκαλύψει τις υπερδυνάμεις του, όπως έκανε στη χθεσινή συναυλία στο Floyd.
Οι Γιώργος Χατζηπιερής, Ελευθερία Αραβανιτάκη, Φοίβος Δεληβοριάς, Σοφία Παπάζογλου και Απόστολος Ρίζος μοιράζονται τις ιστορίες πίσω από τα πιο αγαπημένα τραγούδια της σειράς του «Τεμπέλη Δράκου», πολλά από τα οποία θα παρουσιαστούν στο Ηρώδειο για πρώτη φορά.
Η Sister Bliss, η θρυλική φυσιογνωμία των Faithless, μιλά αποκλειστικά στο ΒΗΜΑ εν όψει της πρώτης συναυλίας τους στην Αθήνα μετά από 15 χρόνια, αλλά και για την κληρονομιά του Maxi Jazz, η οποία θα είναι πάντα παρούσα στο νέο ταξίδι του συγκροτήματος.
Το ερευνητικό πρόγαμμα TRACE του Πανεπιστημίου Πατρών αναδεικνύει μια σχετικά νέα μορφή ρατσισμού, τον ρευστό ρατσισμό. Μιλήσαμε με τον επικεφαλής του προγράμματος, Αργύρη Αρχάκη, για τα όρια του (αντι)ρατσιστικού λόγου και πώς η επιστημονική έρευνα γίνεται πράξη ακτιβισμού.