Κική Δημουλά. Koρυφαία ποιήτρια. Διαβάζοντας κάποιος οποιονδήποτε από τους υπέροχους στίχους της, αυτομάτως φέρνει στο μυαλό του τη μορφή της.
Αθηνά Κακούρη. Γεννημένη το 1928. Στα 86 της χρόνια έγραψε το εξαιρετικό βιβλίο Μυκήνες 1954.
Ορκισμένος εχθρός του Βλαντίμιρ Πούτιν, ο διάσημος Ρώσος σκακιστής Γκάρι Κασπάροφ, αποκάλεσε τον πρώτο αρκετές φορές «δικτάτορα» στη συνέντευξη Τύπου της Τρίτης 23 Ιουνίου στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος όπου παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα του προγράμματος «Σκάκι στα σχολεία».
Πρύτανης της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Yale, ο ζωγράφος και κριτικός τέχνης Ρόμπερτ Στορ
Η Αλκη Ζέη γεννήθηκε το 1925 στην Αθήνα αλλά έφυγε δύο χρονών για τη Σάμο. Στην Αθήνα επέστρεψαν οικογενειακώς το 1937.
«Δεν μου αρέσουν τα δώρα γιατί είναι μια προσπάθεια αυτού που σου τα δίνει να σε εξευμενίσει και κατά κάποιον τρόπο να σε πάρει με το μέρος του».
«Είμαι ένας συγγραφέας με εμμονή στη μνήμη. Εμμονή στη μνήμη της Αμερικής και κυρίως της Λατινικής Αμερικής, της δικής μου γης, που έχει καταδικαστεί σε αμνησία».
Στις 16:25 της Δευτέρας του Πάσχα η είδηση του θανάτου του συγγραφέα Εντουάρντο Γκαλεάνο διαδόθηκε παγκοσμίως πρώτα στη γλώσσα που θα ήθελε και ο ίδιος.
Πατρίκιος Βαπτιστής ή Τίτος. Το 1943 ένα λογοτεχνικό περιοδικό δημοσίευσε το πρώτο ποίημά του με τίτλο «Αν βρεις».
«Το τραγούδι δεν είναι μόνο οι στίχοι, ή μόνο η μουσική, είναι το αποτέλεσμα τού έρωτα αυτών των δύο κόσμων από τον οποίο γεννιέται μια τρίτη κατάσταση» λέει ο Αλκίννος Ιωαννίδης. «
Ο χώρος ήταν έτσι κι αλλιώς σπουδαίος: η Κεντρική σκηνή του Εθνικού Θεάτρου. Το θέμα είχε τεράστιο ενδιαφέρον: «Ελπίζοντας στην αβεβαιότητα» -Η παράλληλη ανατροπή στη φυσική, στις τέχνες και στο θέατρο.» Και ο ομιλητής, ήταν ο καλύτερος που θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί για την ανάπτυξή του : ο κ. Δημήτρης Νανόπουλος. Διακεκριμένος καθηγητής φυσικής […]
Γουίλιαμ Τ. Βόλμαν. Εχει χαρακτηριστεί ως μοναδική φωνή στα αμερικανικά γράμματα. Το μυθιστόρημά του Κεντρική Ευρώπη κέρδισε το 2005 το εθνικό βραβείο λογοτεχνίας στις ΗΠΑ.
Το 1975 εργάστηκε πρώτη φορά επισήμως ως ημερομίσθιος στα έργα της Ακρόπολης. Ηταν επιλογή των υπευθύνων.
Ολοκαίνουργιο θεατρικό παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά. Ποιος θα μπορούσε να το αγνοήσει;
Στην παρατήρηση ότι «οι άνθρωποι έχουν την τάση να προσωποποιούν το χρόνο» βρίσκονται τα θεμέλια της δημιουργίας του εργου ΔΩΔΕΚΑ ΠΑΡΑ ΔΩΔΕΚΑ, του Μουσικού Ονειροδράματος που εμνεύσθηκε και έγραψε ο Ευγένιος Τριβιζάς και που θα παρουσιαστεί στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών από τις 18 έως τις 30 Δεκεμβρίου.
Ο εγκέφαλος επί σκηνής. Εδώ και μερικούς μήνες σε διάφορες πόλεις του κόσμου, με αφετηρία το Παρίσι, η παράσταση «Η κοιλάδα των εκπλήξεων» του Πίτερ Μπρουκ
Δεν κάνει πολλά πράγματα από αυτά που κάνει κάποιος που θεωρείται τυπικός Ελληνας. Δεν ξέρει να οδηγεί, δεν υποστηρίζει καμία ομάδα, δεν ξέρει τάβλι. Από την άλλη πλευρά, έχει υπηρετήσει στον στρατό, του αρέσει πολύ το λαϊκό και το ρεμπέτικο τραγούδι (είναι από τα πράγματα που ξέρει καλά) και καπνίζει πολύ. Και γράφει για το κέφι του.
Πριν από 15 χρόνια, καλοκαίρι του 1999, κυκλοφόρησε ένα άλμπουμ με τον τίτλο Industrial Silence από κάποιους πρωτάρηδες Νορβηγούς με το όνομα Madrugada. Ξαφνικά το ελληνικό κοινό αγάπησε μερικά κομμάτια με παράξενο ήχο όπως το "Quite Emotional",το "Sirens",αλλά κυρίως το "Strange Colour Blue".
Χωρίς αμφιβολία έχει μία από τις πιο ξεχωριστές και χαρισματικές φωνές στην παγκόσμια μουσική σκηνή. Μια φωνή υποβλητική που παραμένει σταθερή αξία ακόμη και μετά τη διάλυση των Madrugada, το 2008, εξαιτίας του θανάτου του κιθαρίστα Ρόμπερτ Μπούρας.
«Προσπαθώ πάντα να πω μια ιστορία με τον καλύτερο τρόπο που μπορώ. Το έλεγα και στους μαθητές μου όταν ήμουν καθηγητής, "ποτέ μην προσπαθείτε εσκεμμένα να διεισδύσετε βαθιά, πείτε απλά την ιστορία.