H ιταλική φίρμα προετοιμάζει το έδαφος για την επαναφορά της τετρακίνησης στο λεξιλόγιο του Panda, παρουσιάζοντας μια (αρχικά μόνο) πρωτότυπη εκδοχή του Grande Panda με κίνηση στους τέσσερις τροχούς.

Για την ακρίβεια ο όμιλος Stellantis επισήμανε ότι η πρωτότυπη έκδοση έχει όλες τις προϋποθέσεις να αποτελέσει το «επόμενο κεφάλαιο» για το Grande Panda.

Aνεξαρτήτως προθέσεων, το πρωτότυπο σχεδιάστηκε με το σκεπτικό να αποτίσει φόρο τιμής σε ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα Panda 4×4, εν προκειμένω το αρχέτυπο που πρωτοεμφανίστηκε το 1983.

Με αυτή τη λογική το Panda 4×4 αποκτά περισσότερα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος καθώς και αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει τους ρετρό σχεδιασμού τροχούς ενώ έχουν προστεθεί στην εξίσωση προστατευτικές ποδιές μπροστά και πίσω, ράγες οροφής όπου τοποθετείται μια ρεζέρβα ενώ την εικόνα συμπληρώνουν επιπλέον φωτιστικά σώματα που ακολουθούν το τετραγωνισμένο μοτίβο των φώτων με τα πίξελ. Την εικόνα συμπληρώνουν τα απαραίτητα διακριτικά αλλά και η λέξη Panda ως μέρος των πλευρικών προστατευτικών.

Προς το παρόν, η ιταλική φίρμα δεν έχει δώσει λεπτομέρειες για το κινητήριο σύνολο που εφοδιάζει το πρωτότυπο, και θα εφοδιάζει μια αντίστοιχη έκδοση παραγωγής, ωστόσο θεωρήστε δεδομένη την παρουσία ενός ηλεκτρικού μοτέρ που θα αναλαμβάνει να κινεί τον πίσω άξονα καθώς κάτι τέτοιο βρίσκεται στις δυνατότητες της πλατφόρμας όπου φιλοξενείται το μοντέλο. Με αυτό δεδομένο, θεωρήστε εξίσου δεδομένη μια ισχύ αυξημένη σε σχέση με τους 113 ίππους της ηλεκτροκίνητης έκδοσης.

Ωστόσο να σημειωθεί ότι η τετρακίνητη έκδοση του μοντέλου δεν είναι απαραίτητο να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητοι καθώς οι ιθύνοντες του ομίλου φέρονται να προκρίνουν ιδανικότερη την υβριδική τεχνολογία για την επίμαχη παραλλαγή του μοντέλου, στοχεύοντας σε ένα ευρύτερο κοινό και σε μια αυξημένη προσιτότητα. Βέβαια αυτό μένει να αποδειχθεί.