Με ένα νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών που εξακολουθεί να διχάζει, θα ξεκινήσει η επόμενη σχολική χρονιά. Στο νέο σύστημα διορισμού δασκάλων και καθηγητών, ωστόσο, η ζυγαριά τελικά έγειρε υπέρ του κριτηρίου της προϋπηρεσίας σε θέση αναπληρωτή και άρα της επιλογής των παλαιότερων εκπαιδευτικών στα σχολεία. Ετσι, περιορίζονται οι πιθανότητες που έχουν για να διοριστούν οι νέοι εκπαιδευτικοί με αυξημένα προσόντα, που απλά θα περιμένουν με τη σειρά τους για πέντε ή δέκα χρόνια ο καθένας πριν προσληφθεί, έχοντας πιθανά απογοητευτεί και φυσικά χάσει την αρχική του ορμή για να διδάξει.

«ΤΑ ΝΕΑ» δίνουν τον λόγο σ» έναν εκπρόσωπο από την κάθε πλευρά: μια νέα εκπαιδευτικό με προσόντα και όνειρα που περιμένει με αγωνία να διδάξει, αλλά και μια παλαιότερη έμπειρη εκπαιδευτικό που έχει θυσιάσει ήδη τα δικά της όνειρα γυρίζοντας επί 11ετία διαφορετικά σχολεία και περιοχές.

Εχουν προτεραιότητα οι αναπληρωτές που με αυτοθυσίες γυρίζουν ετησίως όλη την Ελλάδα ή οι νέοι εκπαιδευτικοί και ιδιαίτερα εκείνοι με αυξημένα προσόντα;

Πόσο ψυχοφθόρο είναι να μην ξέρεις πού θα πας;

Τι γίνεται το όνειρο της επαγγελματικής αποκατάστασης;

Ποια η δικαίωση των αναπληρωτών που συχνά πληρώνουν από την τσέπη τους τα έξοδα των πρώτων μηνών στο κάθε μέρος όπου μετακινούνται ετησίως;

Το πτυχίο τελικά εξασφαλίζει επάρκεια;

Ποιους πλήττει η μεταρρύθμιση του υπουργείου;

Διαβάστε τι λένε μία νέα εκπαιδευτικός με προσόντα και μία έμπειρη αναπληρώτρια για το νέο σύστημα διορισμού καθηγητών και δασκάλων στα «ΝΕΑ Σαββατοκυρίακο» που κυκλοφορούν