Διαγωνισμοί και σεμινάρια επιχειρηματικότητας διοργανώνονται κόντρα στην κρίση προκειμένου οι Ελληνες να μπορέσουν να βγουν από το αδιέξοδο και να ασχοληθούν δημιουργικά με δικά τους εγχειρήματα. Μπορεί η ανεργία να έχει χτυπήσει κόκκινο και οι επενδύσεις να παγώνουν, παρ’ όλα αυτά υπάρχουν Ελληνες που είναι πρόθυμοι να ρισκάρουν να πραγματοποιήσουν δικές τους επιχειρήσεις στη χώρα μας, όπως start up, αρκεί να τους δοθούν τα κατάλληλα εφόδια.
Σε αυτό το πλαίσιο το VentureGarden σε συνεργασία με το In Situ διοργανώνουν το GreenHouse της Καλαμάτας από 27 ως 29 Νοεμβρίου 2015 στον χώρο του Δημοτικού Πνευματικού Κέντρου Καλαμάτας. Τo GreenHouse είναι ένα δωρεάν εντατικό εκπαιδευτικό τριήμερο που βοηθά τους συμμετέχοντες να έρθουν πιο κοντά στην επιχειρηματική σκέψη και δράση.
Στόχος του GreenHouse είναι να βοηθήσει όσους έχουν μια ιδέα ή σκέφτονται να ξεκινήσουν κάτι δικό τους να αξιοποιήσουν εύκολα εργαλεία και να μειώσουν το ρίσκο τους. Οι συμμετέχοντες με τις καλύτερες ιδέες θα έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν στο πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα του VentureGarden στην Αθήνα παρακολουθώντας από απόσταση.
Το VentureGarden είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα υποστήριξης νέων επιχειρηματιών και ανθρώπων που βρίσκονται στο στάδιο επιχειρηματικής αναζήτησης και θέλουν να λάβουν την απαραίτητη εκπαίδευση για να κάνουν την ιδέα τους πραγματικότητα ή να δουν την ήδη υπάρχουσα επιχείρησή τους να αναπτύσσεται. Εχει δημιουργηθεί από δύο business schools της Ελλάδας, την ALBA Graduate Business School at The American College of Greece στην Αθήνα και την Anatolia School of Business στη Θεσσαλονίκη. Πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Ελληνικής Πρωτοβουλίας (The Hellenic Initiative).
Από την υποστήριξη σε περισσότερες από 140 επιχειρηματικές ιδέες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη η ομάδα του VentureGarden φέρνει στο GreenHouse διαφορετικές γνώσεις και εμπειρίες. Παράλληλα στο GreenHouse συμμετέχουν και επιχειρηματίες για να μοιραστούν τη δική τους οπτική και να βοηθήσουν τους συμμετέχοντες στην πράξη.
Παράλληλα ο όμιλος L’ Oréal ξεκινά και για το 2016 το Brandstorm, τον παγκόσμιο φοιτητικό διαγωνισμό επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, που ως σήμερα έχει προσελκύσει από όλον τον κόσμο, όπως και την Ελλάδα, πάνω από 80.000 συμμετέχοντες μέσα σε 24 χρόνια.
Οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι προπτυχιακοί φοιτητές (είτε στο τελευταίο είτε στο προτελευταίο έτος των σπουδών τους) από την ίδια σχολή και να δηλώσουν συμμετοχή σε ομάδες των τριών ατόμων. Η ομάδα των τριών ατόμων αναλαμβάνει υποθετικά τη θέση ενός International Marketing Director της L’ Oréal και ξεκινά ένα «ταξίδι» στον χώρο του μάρκετινγκ και της καινοτομίας, πάντα με την υποστήριξη των στελεχών της εταιρείας L’ Oréal Hellas. Οι ομάδες διαγωνίζονται αρχικά σε εθνικό επίπεδο ώστε να επιλεγεί μια ομάδα που εκπροσωπεί την κάθε χώρα στους παγκόσμιους τελικούς στο Παρίσι. Το πρώτο βραβείο παγκοσμίως είναι ένα ταξίδι αξίας €10.000, το δεύτερο €5.000 και το τρίτο βραβείο είναι ένα ταξίδι €2.500.
Σε ποιον τομέα διαγωνίζονται οι φοιτητές; Για το 2016 για πρώτη φορά το L’ Oréal Brandstorm επικεντρώνεται στον ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο του φαρμακείου και τη μάρκα της La Roche-Posay.
Στην Ελλάδα συμμετέχουμε στο Brandstorm από το 2003 και οι φοιτητές έχουν διακριθεί ήδη αρκετές φορές σε παγκόσμιο επίπεδο. Το 2011 η ελληνική ομάδα έλαβε το ειδικό βραβείο της καλύτερης επικοινωνιακής στρατηγικής, το 2013 τη δεύτερη θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 45 χώρες, καθώς και το βραβείο κοινού, ενώ το 2014 το βραβείο κοινού. Στην Ελλάδα τα τελευταία έτη πάνω από 30 φοιτητές έχουν συνεργαστεί με την εταιρεία L’ Oréal ξεκινώντας από το Brandstorm.
HeliosPlus



