Ο Τζορτζ Κλούνεϊ βάζει το Νότιο Σουδάν στον χάρτη του καφέ

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Τζορτζ Κλούνεϊ καταγράφεται ως εξαίρεση στον κανόνα που θέλει τους πλούσιους και διάσημους σταρ του σινεμά

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Τζορτζ Κλούνεϊ καταγράφεται ως εξαίρεση στον κανόνα που θέλει τους πλούσιους και διάσημους σταρ του σινεμά να αδιαφορούν για ό,τι συμβαίνει έξω από τον κύκλο των γνωριμιών και των συμφερόντων τους. Ο ακτιβιστής ηθοποιός κατάφερε να πείσει τη Nespresso να επενδύσει στο Νότιο Σουδάν, ένα κράτος που συγκαταλέγεται μεταξύ των φτωχότερων του πλανήτη.
Το Νότιο Σουδάν είναι το νεότερο κράτος στον παγκόσμιο χάρτη. Αν και απέκτησε την ανεξαρτησία του μόλις το 2011, αποτελεί έναν από τους παραδοσιακούς τόπους καλλιέργειας του καφέ. Στα εδάφη του, μάλιστα, μπορεί να συναντήσει κανείς αυτοφυή δενδρύλλια των διασήμων και ευπώλητων ποικιλιών του καφέ arabica και robusta.
Η ελβετική εταιρεία, ασφαλώς, δεν αρκείται στην εκμετάλλευση των καρπών των «άγριων» δενδρυλλίων καφέ. Εθεσε σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα επενδύσεων 2,6 εκατ. δολαρίων για την ανάπτυξη των δύο ποικιλιών έως το έτος 2020. Και ταυτόχρονα εκπαιδεύει 500 σουδανούς καλλιεργητές του καφέ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η επένδυση στο Νότιο Σουδάν δεν ήταν στα σχέδια της Nespresso. Ηταν ιδέα του Κλούνεϊ, που διαφημίζει προϊόντα της εταιρείας. Και, όπως όλα δείχνουν, δεν θα αργήσει να ετοιμάσει το «σποτάκι» και να κάνει τις φωτογραφίσεις για τη νέα κάψουλα που θα προστεθεί στις δημοφιλείς «Arbeggio», «Volluto» και «Livanto» της εταιρείας. Πρόκειται για τη «Suluja ti South Sudan», που θα διατίθεται αρχικά (λόγω περιορισμένης παραγωγής) μόνο στα μέλη του «Nespresso Club», σε όσους δηλαδή έχουν αγοράσει και μηχανή Nespresso.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk