Απονεμήθηκαν τα βραβεία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών

H 5η τελετή απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών» πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών υπό την αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, του ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων & βιομηχανιών, του ΣΕΤΕ σύνδεσμος ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και του ΣΕΚΕΕ σύνδεσμος εταιριών κινητών εφαρμογών Ελλάδος.

H 5η τελετή απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών» πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών υπό την αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, του ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων & βιομηχανιών, του ΣΕΤΕ σύνδεσμος ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και του ΣΕΚΕΕ σύνδεσμος εταιριών κινητών εφαρμογών Ελλάδος.
Ο πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut, καλωσόρισε τους προσκεκλημένους της βραδιάς και αναφέρθηκε στη λειτουργία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που το 2014, συμπληρώνει 10 χρόνια λειτουργίας και 5 χρόνια διοργάνωσης του θεσμού των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, με κεντρικό μήνυμα #proudtoserve. Μέσα από το θεσμό των βραβείων, όπως τόνισε και ο ίδιος, αναδεικνύονται σημαντικές εταιρείες και διακεκριμένοι επαγγελματίες από διαφόρους κλάδους στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.
Την επιστημονική βαρύτητα του θεσμού ενίσχυσε η συμμετοχή του καθηγητή marketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεώργιου Πανηγυράκη ως Πρόεδρου της Κριτικής Επιτροπής των Βραβείων. Παράλληλα, στη φετινή απονομή, δόθηκε ιδιαίτερη τιμητική διάκριση στον Εθνικό Οργανισμό Τουρισμού, με το Βραβείο Αττικές Διαδρομές, τιμώντας τον για το σύνολο της προσφοράς του στον Ελληνικό Τουρισμό στο πλαίσιο Εξυπηρέτησης Πελατών. Το Βραβείο παρέδωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αττικές Διαδρομές Α.Ε., Βασίλης Χαλκιάς στον Δρ. Χρήστο Πάλλη, πρόεδρο του ΕΟΤ.
Οι κατηγορίες που βραβεύθηκαν είναι οι εξής:
1. Βραβείο ΟΤΕ, Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Back Office
* Samsung Electronics Hellas
2. Βραβείο COSMOTE, Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας (έως 40 άτομα)
* Data Communication
3. Βραβείο DHL, Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας (πάνω από 40 άτομα)
* ΟΤΕ
4. Βραβείο EPSILON NET, Ομάδα της Χρονιάς: Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών
* Infoassist
5. Βραβείο EUROBANK, Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών Online – Εναλλακτικά κανάλια
* Epsilon Net
6. Βραβείο E-VALUE, Μάνατζερ της Χρονιάς Μικρής Ομάδας στην Εξυπηρέτηση Πελατών (έως 40 άτομα)
* Eurobank
7. Βραβείο KOSMOCAR VOLKSWAGEN, Ομάδα της Χρονιάς: Διαχείριση Παραπόνων
* Public
8. Βραβείο PERNOD RICARD HELLAS, Επαγγελματίας της Χρονιάς – Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
· Eurobank
9. Βραβείο RESPONSE, Μάνατζερ της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας στην Εξυπηρέτηση Πελατών (πάνω από 40 άτομα)
* Eurobank
10. Βραβείο VODAFONE, Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Front Line
* Data Communication
11. Βραβείο REAL GROUP, Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
* Τράπεζα Πειραιώς
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk