Τον διαφημιστικό χώρο στους «New York Times» επέλεξε ο Αλβάρο Νόμποα για να διαμηνύσει «προς κάθε ενδιαφερόμενο» ότι εάν επιθυμεί να του παραδώσει νομικά έγγραφα, όπως μια εισαγγελική παραγγελία, θα «πρέπει να το κάνει αυτοπροσώπως και κοιτώντας τον στα μάτια». Ο μεγιστάνας της μπανάνας και ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους της Λατινικής Αμερικής επέλεξε αυτόν τον ομολογουμένως πρωτότυπο τρόπο για να απαντήσει στις επανειλημμένες νομικές κρούσεις της NYK Cool ΑΒ, θυγατρικής της ιαπωνικής ναυτιλιακής εταιρείας NYK Line, για την καταβολή αποζημίωσης ύψους περίπου 8 εκατ. δολαρίων, που εκκρεμεί από το 2010.
Η ιαπωνική εταιρεία μήνυσε τη Νόμποα Group, τον όμιλο επιχειρήσεων του νοτιαμερικανού επιχειρηματία, το 2010 για την αθέτηση συμφωνίας για τη μεταφορά φρούτων από τον Ισημερινό προς τη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ και την Ιαπωνία. Η δικαστική διαμάχη έχει μετατραπεί σε οδύσσεια καθώς η Νόμποα Group, που αποτελείται από περισσότερες από 110 εταιρείες στον Ισημερινό και σε όλον τον κόσμο, δεν έχει καταβάλει ακόμη ούτε δολάριο στη NYK Cool ΑΒ, παρότι η δεύτερη έχει έκτοτε δικαιωθεί δύο φορές από το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο του Μανχάταν.
Αυτή δεν είναι όμως η πρώτη φορά που ο εκκεντρικός και αμφιλεγόμενος επιχειρηματίας επιλέγει τις διαφημίσεις της αμερικανικής εφημερίδας για να περάσει κάποιο μήνυμα, ούτε όμως και η πρώτη φορά που βρίσκεται αντιμέτωπος με τη Δικαιοσύνη. Τον περασμένο Νοέμβριο ο Νόμποα, αιώνιος υποψήφιος για την προεδρία του Ισημερινού, χρησιμοποίησε τον συγκεκριμένο τρόπο για να διαμαρτυρηθεί για την «αμείλικτη πολιτική δίωξη» των φορολογικών αξιωματούχων της κυβέρνησής του. Το 2009, ένα μοντέλο από τη Νέα Υόρκη τον μήνυσε για σεξουαλική παρενόχληση, υποστηρίζοντας ότι την παρέσυρε στον Ισημερινό με μια διαφήμιση, αυτή τη φορά στην Craigslist, μια ιστοσελίδα για μικρές αγγελίες και διαφημίσεις.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ