Ο Ορέστης
Ο Αποστόλης διανύει μια επιτυχημένη τηλεοπτική χρονιά με την καθημερινή σειρά «Μπρούσκο», μια παραγωγή στην οποία έλληνες και κύπριοι ηθοποιοί συμπράττουν σε ένα επιεικώς αμήχανο αποτέλεσμα. Ο ίδιος, πάντως, για πρώτη φορά λάμπει υποκριτικά, πιθανότατα επειδή είχε την τύχη οι συμπρωταγωνιστές του να είναι τόσο αδιάφοροι.
Στην ηλικία των 24 επιλέχθηκε από τον Πέτερ Στάιν για τον ρόλο του Ορέστη στην «Ηλέκτρα». Η ξαφνική δημοσιότητα και το νεαρό της ηλικίας του, σε συνδυασμό με την επιλογή του από τον Στάιν, δεν τον άφησαν ανεπηρέαστο, με αποτέλεσμα να πασχίζει πάση θυσία να καθιερωθεί ως σκληρό αρσενικό. Ερωτηθείς, μάλιστα, αν νιώθει τυχερός, απάντησε: «Φυσικά, αλλά από την άλλη δεν θα κάτσω να τρελαθώ επειδή με επέλεξε ο Πέτερ Στάιν. Είδε σε μένα αυτό που ήθελε, κάτι που ταίριαζε σε αυτό που ήθελε να κάνει. (…) Τι να κάνουμε; Είμαι ο Αποστόλης ο Τότσικας και με πήρε ο Στάιν. Τελείωσε». Προς τιμήν του, σήμερα, ίσως και εξαιτίας των κάκιστων σχολίων που δέχτηκε τελικά για την ερμηνεία του ως Ορέστης, ο Αποστόλης ο Τότσικας μοιάζει απόλυτα προσγειωμένος.
Απόφοιτος της Σχολής του Εθνικού Θεάτρου, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στις «Νύφες» του Παντελή Βούλγαρη.

Ο ρόλος ήταν μικρός, όμως τα πλάνα αποκάλυπταν ένα φρέσκο κινηματογραφικό πρόσωπο. Η μεγάλη στιγμή ήρθε το 2007 μέσα από τη σειρά του Mega «Μαζί σου». Επρόκειτο για ένα αδιάφορο σίριαλ, που όμως ανέδειξε τον Αποστόλη ως διάδοχο του Αλέξη Γεωργούλη. Με ένα σακίδιο στην πλάτη, καλογυμνασμένα χέρια και ύφος Τζέιμς Ντιν, δεν ήταν δύσκολο για το ξανθό poster boy να αναρριχηθεί ως αφίσα στα εφηβικά δωμάτια. Η τηλεοπτική ερμηνεία του θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ρηχή, ωστόσο όσοι έσπευσαν να τον απολαύσουν και στο θέατρο, στην παράσταση «Αμερικανικός βούβαλος», μαζί με τον Αντώνη Καφετζόπουλο, διαπίστωσαν ότι διαθέτει και κάποιο είδος ταλέντου. Το ταλέντο αυτό, βέβαια, δεν φάνηκε στην περυσινή «Οδύσσεια» του Μπομπ Γουίλσον στο Εθνικό, διότι συνολικά η παράσταση ήταν κάκιστη.

Στην Ινδία

«Ο Ορέστης (Αποστόλης Τότσικας) φάνταζε ακόμη πιο μικρός, με ελάχιστη τεχνική στον λόγο του και αμηχανία στην κίνηση». Αυτή ήταν μια από τις πιο ανώδυνες κριτικές που γράφτηκαν στον ημερήσιο Τύπο για την ερμηνεία του στην παράσταση του Πέτερ Στάιν το 2007. Το πρόβλημα με τους «ωραίους» είναι ότι όλοι οι σκηνοθέτες, ακόμη και οι πιο φημισμένοι και ποιοτικοί, τους προσφέρουν ρόλους για να γεμίσουν τα θέατρα με το ανεξάντλητο τηλεοπτικό κοινό. Οι σκηνοθέτες γνωρίζουν ότι τα «μοντέλα» της διπλανής πόρτας είναι κατά κανόνα ηθοποιοί χωρίς ιδιαίτερο ταλέντο, χωρίς προβληματισμούς, χωρίς βάθος, αλλά με ναρκισσισμό και θράσος, που αναζητούν χρήμα και επιβεβαίωση.

Ασφαλώς δεν τους το λένε, αλλά αντίθετα τους εξαπατούν, λέγοντάς τους ότι είναι «πολύ καλοί ηθοποιοί». Κάπως έτσι, τα «μοντέλα» χάνουν τον δρόμο τους και νομίζουν ότι θα γίνουν διεθνείς σταρ και περιφέρονται στις κοσμικές στήλες νομίζοντας ότι θα κάνουν καριέρα στο L.A. Δεν ξέρουμε αν αυτά ισχύουν και για τον Τότσικα. Λέγεται, πάντως, ότι μόλις τον είδε ο Κώστας Κουτσομύτης τον διάλεξε κατευθείαν για τα «Παιδιά της Νιόβης». Το 2007 δήλωνε ότι δεν θα έπαιζε σε καθημερινή σειρά. Σήμερα, πρωταγωνιστεί σε μια μέτρια σαπουνόπερα. Τουλάχιστον, πέτυχε τη διεθνή καριέρα εμφανιζόμενος σε βιντεοκλίπ της απόλυτης ελληνίδας σταρ Αννας Βίσση, για το εμβληματικό άσμα «Τυραννιέμαι».

Προτείνουμε στον Αποστόλη και στους άλλους ζεν πρεμιέ των καναλιών να στείλουν βιογραφικά στο Bollywood. Ισως εκεί υπάρχουν μεγαλύτερα περιθώρια για μια διεθνή καριέρα από όσα στο Hollywood. Ας μην ξεχνάμε ότι από μόνη της η Ινδία ξεπερνά σε πληθυσμό το ένα δισεκατομμύριο.

Αδέκαστη

*Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino την Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ