H «ενός λεπτού σιγή» που κρατήσαμε την επομένη της σφαγής στο Παρίσι, λίγο προτού ανοίξει η πρώτη αυλαία του νέου Ρεξ
Στη Γαλλία με την «μπλε ταινία» διακρίνουν τους σεφ.
«Και έτσι το σαλόνι της πριγκίπισσας ντε Γκερμάντ ήταν φωτεινό
....τα κάνανε...
Σε άλλες εποχές έπεφταν από την Ακρόπολη.
«Κάβο» τα χαρακτήρισε ο Τσ'ιπρας.
Ο Μποντριγιάρ τα λέει από το 90: «το κακό έχει περάσει παντού» Άλλωστε η "διαφάνειά "του, σημαίνει αυτό: κι αυτο'ι και εμεις βλέπουμε το «κακό» ο ένας στον άλλον.
Δεν του έφτανε ο λαλίστατος Βαρουφάκης του Τσίπρα, έχει τώρα και τον Πανούση.
Την αδιαπραγμάτευτη έννοια της " δημοσιότητας" που " υπερασπίζονται" οι ειδήσεις στην τηλεόραση με τα δημόσια πρόσωπα μπρος -πισω σε εφιαλτική επανάληψη, θα μπορούσε θαυμάσια να υποκαταστήσει η απώλεια κάθε "αξιοπρέπειας " στα στρατόπεδα των ναζι.
«Μόνον μετά από το έγκλημα αρχίζει η ηθική εξέλιξη του και εμφανίζεται η δυνατότητα ορισμένων ερωτημάτων που πρωτύτερα δεν υπήρχαν», αυτά σημειώνει ο Ντοστογιέφσκι στα «Σημειωματάρια» για το «Έγκλημα και Τιμωρία» αφήνοντας αδιευκρίνιστο αν τον φοιτητή της Νομικής Ρασκολνκοβ θα κέρδιζε στο τέλος το Ποινικό ή η Εγκληματολογία.
Επιτέλους τα κατάφερε. Έγινε πρώτο θέμα.
Δεν ξέρω αν είναι γενοκτονία ή εθνοκάθαρση.
Πληροφορούμαι, από σχετική έρευνα ελβετικού οίκου, ότι σε δεκαεννέα χρόνια θα φτάσω στην κατάσταση που ήμουν προ κρίσης
Με τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία συμβαίνει αυτό: τα πράγματα είναι, επειδή ακριβώς είναι έτσι όπως είναι σήμερα.
Γιατί υποτιμούν τη μαθητιώσα νεολαια;
«Ο λαός έκανε ο,τι μπορούσε για να του δώσει να καταλάβει τη βαθιά αλλαγή των πραγμάτων.
«Στο Παλαμήδι ο γιός του Μάζη κι
Πρόφτασε ο Μεϊμαράκης και η παρέα του να δουν «Τα καπρίτσια» του Φραντσίσκο Γκόγια;
Μάλλον ο γάλλος Πρόεδρος δεν θα διανυκτερεύσει στο Χίλτον
Την περίμενα από καιρό την ολοσέλιδη διαφήμιση του Εθνικού Θεάτρου στο «Βήμα» της περασμένης Κυριακής όπου εγκαινιάζεται το Νέο Ρεξ με το έργο μου στις 5 Νοεμβρίου.