Ο συνδυασμός των διακριτικών 208 και GTi επιστρέφει και αν αυτή την φορά έχει ηλεκτρικό πρόσημο, διαθέτει όλα τα απαραίτητα για να συνεχίσει επάξια την 40χρονη παράδοση του θρυλικού 205 GTi της δεκαετίας του ’80.


Στο προκείμενο, η έκδοση GTi αποκτά πρόσβαση σε ένα ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 280 ίππων και 345 Nm ροπής ο οποίος εξασφαλίζει στο γαλλικό hot-hatch τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα. Ταυτόχρονα η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 180 χλμ./ώρα.

Με δεδομένο ότι πρόκειται για μια υλοποίηση με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς στη μετάδοση της κίνησης συνδράμει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ τις προδιαγραφές της έκδοσης συμπληρώνει ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης που αποτελείται από νέα δισκόφρενα διαμέτρου 355 χιλ. και τετραπίστονες δαγκάνες στον μπροστινό άξονα. Από το παζλ δεν θα μπορούσε να λείψει η αναβαθμισμένη ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 3,0 εκατοστά και επωφελείται από βελτιωμένες αντιστρεπτικές ράβδους και νέα ελατήρια.

Από τις βελτιώσεις δεν έχει εξαιρεθεί η εξωτερική του εμφάνιση η οποία διαθέτει αεροδυναμικές βελτιώσεις ενώ αποκλειστικότητα για την έκδοση αποτελούν οι τροχοί των 18 ιντσών. Στα ενδότερα μια «πολεμική» ατμόσφαιρα αναλαμβάνουν να δημιουργήσουν τα bucket καθίσματα που επενδύονται με Alcantara, το αντίστοιχου ύφους τιμόνι και φυσικά το κόκκινο χρώμα που βάφει τις μοκέτες αλλά και τις λεπτομέρειες.

Σημειωτέον η έκδοση GTi εφοδιάζεται με μπαταρία 54 kWh η οποία υπόσχεται αυτονομία 350 χιλιομέτρων.
