Το σπορ σκέλος της Renault, Alpine αποκαλύπτει το δεύτερο κατά σειρά αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της με την μορφή ενός fastback ή «Sport Fastback» σύμφωνα με τον χαρακτηρισμό των Γάλλων, την ισχύ από τρεις ηλεκτροκινητήρες και ίσως κυριότερα, με την υπόσχεση μιας οδηγικής εμπειρίας αντάξιας της αειθαλούς A110.

Ξεκινώντας από την εμφάνισή του, όπως ακριβώς μας έχουν συνηθίσει οι Γάλλοι, το A390 μένει πιστό στο πρωτότυπο A390_β concept το οποίο ανέλαβε πριν περίπου ένα χρόνο να κάνει τις πρώτες συστάσεις. Έτσι και η έκδοση παραγωγής διατηρεί ανέπαφα τα ιδιαίτερα την οριζόντια λωρίδα LED σε συνδυασμό με τα εξίσου εκκεντρικά φώτα ημέρας. Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση έχουν προστεθεί λειτουργικά και αιχμηρά κεντρικά φωτιστικά σώματα. Αν και το περίπλοκο μοτίβο της κάτω γρίλιας έχει αναπροσαρμοστεί με όρους αυτοκινήτου παραγωγής, οι Γάλλοι σχεδιαστές φρόντισαν να διατηρήσουν την 3D αισθητική της πρωτότυπης εκδοχής.

Σε προφίλ ξεχωρίζουν ο περίπλοκος σχεδιασμός των τροχών που επίσης παραμένουν κοντά σε αυτούς του concept car, όπως και τα προστατευτικά. Η Alpine διατήρησε τοn clean cut σχεδιασμό τοποθετώντας αναδυόμενες και κρυμμένες χειρολαβές ενώ δεν μπορεί να μην αναφέρει κανείς το καμπύλο τόξο της οροφής που απολήγει σε ένα μεγάλο πίσω παρμπρίζ και, στη συνέχεια σε ένα lip spoiler το οποίο διαδέχεται μια λωρίδα LED στα άκρα της οποίας βρίσκονται τα αιχμηρά πίσω φώτα.

Πίσω από το επιβλητικό σκαρί του fastback με διαστάσεις 4,615 μ. μήκος, 1,885 μ. πλάτος και ύψος 1,532 μ. ύψος βρίσκεται η αρχιτεκτονική AmpR Medium η οποία σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα μηχανικά και μη μέρη φιλοδοξεί να δικαιώσει τον χαρακτηρισμό «αγωνιστικό αυτοκίνητο με επίσημο ένδυμα».

Εν προκειμένω το A390 θα είναι διαθέσιμο αρχικά σε δύο εκδόσεις, αμφότερες με τρεις ηλεκτροκινητήρες (έναν μπροστά και δύο πίσω). O λόγος για τις εκδόσεις GT και GTS με ισχύ 400 και 650 Nm ροπής και 470 ίππους και 808 Nm αντίστοιχα. Η πρώτη υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα ενώ η ισχυρότερη μειώνει τον συγκεκριμένο χρόνο σε 3,9 δευτερόλεπτα. Σε δεύτερο χρόνο θα υπάρξει και «ηπιότερη» έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες. Μέχρι τότε, οι εκδόσεις GT και GTS εφοδιάζονται επίσης με μπαταρία 89 kWh που προσφέρουν αυτονομία έως και 550 χλμ. Η φόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως 190 kW επιτρέποντας την αναπλήρωση της ενέργειας σε ταχυφορτιστή DC, σε μόλις 25 λεπτά.

Τις σπορ προδιαγραφές του μοντέλου συμπληρώνουν πέντε προγράμματα οδήγησης με το κορυφαίο «Τrack» να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσφέρει το μέγιστο των δυνατοτήτων του A390. Ως ιδανικό συμπλήρωμα το σύστημα Alpine Drive Sound το οποίο συνοδεύει την εμπειρία με δύο διαφορετικά soundtrack σχεδιασμένα ειδικά για την περίσταση και χωρίς την προσπάθεια μίμησης ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Να σημειωθεί ότι το Α390 έχει κατανομή βάρους 49/51 χάρη στην προσεκτική τοποθέτηση των μπαταριών στο δάπεδο. Τα χαρακτηριστικά του συμπληρώνουν μια παθητική ανάρτηση σχεδιασμένη να προσφέρει μια σπορ εμπειρία και αναβαθμισμένα φρένα.

Στα ενδότερα το A390 υιοθετεί μια διάταξη που ως προς τις οθόνες θυμίζει το νεότερο Scenic με το δίδυμο των οθονών για τον πίνακα οργάνων και την κάθετη οθόνη για το infotainment.

To τελευταίο εκτός από την ελαφρά κλίση προς τον οδηγό και όλες τις υπηρεσίες Google χάρη στο λειτουργικό του, προσφέρει και ένα βελτιωμένο σύστημα τηλεμετρίας σε σχέση με το A 290 για όσους επιδιώκουν να βελτιώνουν τις επιδόσεις τους βασιζόμενη στα δεδομένα. Αντιθέτως το τιμόνι αντλεί την έμπνευσή του από τις τάξεις της F1 διαθέτοντας τον γνώριμο διακόπτη OVR (Overtake) αλλά και έναν ακόμα που παραμετροποιεί την παρεμβατικότητα του συστήματος ανάκτησης ενέργειας. Την εικόνα συμπληρώνουν σπορ καθίσματα ενώ να σημειωθεί ότι στην έκδοση GTS αυτά είναι Sabelt με επενδύσεις Nappa.

Πέραν αυτών να σημειωθεί ότι χάρη στις διαστάσεις του το A 390 προσφέρει επίσης και πρακτικότητα χάρη στο πορτ μπαγκάζ των 532 λίτρων.