Στην «πατρίδα» της Formula, το Σίλβερστοουν ( μιας και εκεί πραγματοποιήθηκε το 1950 για πρώτη φορά επισήμως υπό την εποπτεία της Formula1 γκραν πρι ενώ περισσότερες από τις μισές ομάδες έχουν τα στρατηγεία τους σε ακτίνα 120 χιλιομέτρων από την βρετανική πίστα ) ο Λιούις Χάμιλτον, ως γνήσιος βρετανός δεν κατάφερε να κρατήσει μια παράδοση τεσσάρων συνεχόμενων ετών, που τον ήθελε να ανεβαίνει πρώτος στο σκαλί του βάθρου, «παραχωρώντας» στο χθεσινό γκραν πρι τo πιο ψηλό σκαλί του βάθρου στον φετινό αντίπαλο του, τον αψεγάδιαστο Σεμπάστιαν Φέτελ, που με το μονοθέσιο της Ferrari απέδειξε ότι από τις αρχές του πρωταθλήματος, η κόκκινη ομάδα είναι και αξιόπιστη, αλλά, και πιο γρήγορη. Ο περσινός πρωταθλητής, ο Λιούις Χάμιλτον, αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, ενώ την τριάδα στο βάθρο συμπλήρωσε ο Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari).
Από την Κυριακή β– έχοντας διεξαχθεί δέκα από τα 21 γκραν πρι – η βαθμολογική ζυγαριά γέρνει προς το μέρος της Ferrari. Η κόκκινη ομάδα προηγείται με 287 βαθμούς, έναντι 267 β, που έχει συλλέξει η Mercedes-Benz. Πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα των οδηγών είναι και πάλι η Ferrari με τον Φέτελ με 171 βαθμούς, απέχοντας μόλις οκτώ βαθμούς από τον Λιούις Χάμιλτον – που πλέον δεν κρύβει τον εκνευρισμό του εξαιτίας της χαμηλής απόδοσης που έχει το μονοθέσιο του. Ο Ιούλιος έχει άλλα δύο γκραν πρι, ένα στη Γερμανία ( στις 22 Ιουλίου) και ένα στην Ουγγαρία (στις 29 Ιουλίου). Είναι δύο κρίσιμα γκραν πρι, για τη Mercedes-Benz, η οποία, αν θέλει να παραμένει φαβορί για τη διεκδίκηση του φετινού πρωταθλήματος, θα πρέπει να βρει τρόπο να ανακόψει τα «γκάζια» της Ferrari, πριν την καλοκαιρινή ανάπαυλα του Αυγούστου.