Δεν είναι λίγες οι φορές που μια ιδέα μάρκετινγκ, όσο καλή κι να φαίνεται στην αρχή, μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ, και μάλιστα με θεαματικό τρόπο.
Κάτι τέτοιο φαίνεται να συμβαίνει με μια βελγική αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών, που πριν από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου δημοσιοποίησε την ακόλουθη διαφήμιση: «Είστε φίλαθλος του Βελγίου; Με μια καλή τηλεόραση, μπορείτε φέτος να απολαύσετε το Παγκόσμιο Κύπελλο, σαν να καθόσασταν στην πρώτη σειρά! Και πιθανόν, εντελώς δωρεάν, καθώς εάν το Βέλγιο πετύχει πάνω από 15 γκολ, η εταιρία μας θα σας επιστρέψει στο ακέραιο το ποσό της αγοράς σας».
Το Βέλγιο έχει μέχρι στιγμής πετύχει 12 γκολ, αριθμός ικανός να προκαλέσει μεγάλη νευρικότητα σε κάποια στελέχη της εταιρίας, αν και κάποιοι από τους παίκτες του Βελγίου, απ’ ό,τι φαίνεται, ελπίζουν να εκμεταλλευθούν την προσφορά αυτή.
«Οι φίλοι μας αγόρασαν από αυτούς μια τηλεόραση, και…το σκέφτομαι», δήλωσε ο Ντράις Μέρτενς σε εκπροσώπους του Τύπου πριν από το παιχνίδι με την Ιαπωνία, προσθέτοντας – προς απογοήτευση όπως φαίνεται της εταιρίας ηλεκτρικών ειδών – ότι στο Βέλγιο αρέσει «να σκοράρει πολλά γκολ».