Είναι ασυνήθιστο να ακούς ανθρώπους να υπόσχονται λιγότερα από αυτά που κάνουν. Να λένε πως «αυτό που διεκδικούμε είναι η φήμη μιας εταιρείας η οποία κάνει περισσότερα από όσα λέει ότι θα κάνει», όπως είπε πριν από λίγες ημέρες από την έδρα της Airbus στην Τουλούζη ο αντιπρόεδρος της Aegean, Ευτύχιος Βασιλάκης.
Η αφορμή της εκδήλωσης ήταν η παράδοση ενός αστραφτερού Airbus A320ceo που παρήγγειλε το 2014 η Aegean. Πρόκειται για το 61ο αεροσκάφος της εταιρείας, ένα μοντέλο το οποίο ξεχωρίζει από τα ακροπτερύγια ύψους 2,4 μέτρων (Sharklets) που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών ρύπων κατά μέσο όρο μεταξύ 2%-3%, ανάλογα με τη διάρκεια της πτήσης. Η παράδοση του αεροσκάφους ήταν η ιδανική αφορμή για μια αναδρομή από τον κ. Βασιλάκη: «Ολοκληρώνουμε έναν κύκλο που ξεκίνησε το 2007, οπότε παραλάβαμε το πρώτο αεροπλάνο από τα αρχικά οκτώ Airbus που είχαμε παραγγείλει. Τώρα, φτάνουν τα 47. Τότε υπήρχαν αμφιβολίες για το κατά πόσο η αρχική παραγγελία των οκτώ αεροσκαφών θα ολοκληρωθεί, λόγω του ύψους της επένδυσης. Τελικά, όχι μόνο ολοκληρώθηκε, αλλά εν μέσω κρίσης, το 2014, είχαμε το θάρρος να προχωρήσουμε σε μια νέα παραγγελία, με άλλα επτά αεροπλάνα, το τελευταίο από τα οποία παραλαμβάνουμε σήμερα».
Ο Ευτύχιος Βασιλάκης, αντιπρόεδρος της Aegean (δεξιά), και ο διευθύνων σύμβουλος, Δημήτρης Γερογιάννης, στην εκδήλωση παραλαβής του Airbus στην Τουλούζη.Τα τελευταία επτά αεροπλάνα η Aegean τα παρέλαβε με καθεστώς capital controls, δηλώνοντας συμβολικά την αντίθεση της ανάπτυξης της εταιρείας τα τελευταία χρόνια, σε σχέση με την ελληνική οικονομία. Ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean, Δημήτρης Γερογιάννης, εξήγησε: «H Αegean έχει σήμερα το μεγαλύτερο δίκτυο που είχε ποτέ ελληνική αεροπορική εταιρεία. Ακόμη και την εποχή που η Ολυμπιακή Αεροπορία λειτουργούσε ως κρατική αερογραμμή, δεν υπήρξε ποτέ τόσο ευρεία εξάπλωση δικτύου. Tα τελευταία τρία-τέσσερα χρόνια, ειδικά κατά τη διάρκεια της κρίσης και μετά την απόκτηση της Ολυμπιακής, παρά τις δυσκολίες, είμαστε από τις λίγες εταιρείες που μετά την εξαγορά αναπτύσσονται συνεχώς, επί τρία χρόνια. Ετσι, από το 2012 μέχρι το 2015, έχουμε σχεδόν διπλασιάσει τον αριθμό των επιβατών μας από 6,1 σε 11,6 εκατομμύρια».
Μιλώντας για την οικονομία, ο κ. Ευτύχιος Βασιλάκης τόνισε: «Το 2013 το προσωπικό μας ήταν 2.100 άτομα, φτάσαμε πέρυσι τους 2.800 εργαζομένους και ελπίζω το καλοκαίρι του 2016 να έχουμε 3.000 εργαζομένους. Είμαστε περήφανοι που τα τελευταία τρία χρόνια έχουμε προσφέρει 900 νέες θέσεις εργασίας. Εύχομαινα πηγαίνουν όλα καλά για την Ελλάδα και θα δείτε περισσότερα».
* Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino το Σάββατο 26 Μαρτίου 2016
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ