1.5 Diesel
Διαστάσεις (Μ-Π-Υ) : 4,100 – 1,695 – 1,530 μέτρα
Κινητήρας: 1.461 κ.εκ.
Ισχύς: 90 ίπποι
Ροπή: 200Nm
0-100 χλμ./ώρα: 11,9 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 179 χλμ./ώρα
Κατανάλωση: 3,6 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι: 92 γραμμ. / χλμ.
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή από: €15.010
Αποτελεί τον αδιαφιλονίκητο πρωταγωνιστή της κατηγορίας του, έχοντας καταφέρει με την πολυπραγμοσύνη του να κερδίσει την απόλυτη εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και παράλληλα να καλύψει το κενό που μέχρι πρότινος παρουσίαζε η γκάμα της Nissan στην κατηγορία των μικρομεσαίων διαστάσεων hatchbacks.
Citroen C3 Picasso
PureTech 110
Κινητήρας: 1.199 κ.εκ., 110 ίπποι
Κατανάλωση: 5,0 λίτρα
Ρύποι: 115γραμμ.CO2 / χλμ.
Τιμή από: €14.890
Η γαλλική πρόταση διακρίνεται για τον αντισυμβατικό σχεδιασμό της, χωρίς να υστερεί σε επίπεδο άνεσης ή πρακτικότητας. Ο τούρμπο βενζινοκινητήρας των 1,2 λίτρων αμφισβητεί την αποδότικότητα του 1.600άρη κινητήρα diesel.
Ford B-MAX
1.0 EcoBoost
Κινητήρας: 998 κ.εκ., 125 ίπποι
Κατανάλωση: 4,9 λίτρα
Ρύποι: 114γραμμ.CO2 / χλμ.
Τιμή από: €14.953
Οι συρόμενες πίσω πόρτες χαρίζουν στο B-MAX ένα μοναδικό χαρακτηριστικό, τη στιγμή που οι κινητήρες EcoBoost του 1,0 λίτρου αποτελούν μονόδρομο. Σε χαμηλότερα των προσδοκιών επίπεδα κινείται η ποιότητα στο εσωτερικό του.
Opel Meriva
1.6 CDTI
Κινητήρας: 1.598 κ.εκ., 110 ίπποι
Κατανάλωση: 3,8 λίτρα
Ρύποι: 99 γραμμ. CO2 / χλμ.
Τιμή από: €18.985
Με μήκος 4,3 μέτρων, το Meriva κερδίζει τη μάχη των αριθμών. Οι αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες ενισχύουν το πολυχρηστικό προφίλ μιας πρότασης που βρίσκει στους 110 ίππους του πετρελαιοκινητήρα των 1.598 κ.εκ. την αποδοτικότερη εκδοχή της.
Fiat 500L
1.6 MTJ
Κινητήρας: 1.598 κ.εκ., 120 ίπποι
Κατανάλωση: 4,2 λίτρα
Ρύποι: 112 γραμ.CO2 / χλμ.
Τιμή από: €20.620
Το πολυμορφικό Fiat διακρίνεται χάρη στον ιδιαίτερο σχεδιασμό των μεταλλικών επιφανειών του. Ο κινητήρας diesel των 1,6 λίτρων είναι ο μοναδικός που μπορεί να υποστηρίξει τη δύσκολη αποστολή του στην κατηγορία των MPV.
OPEL ASTRA
Την ευκαιρία να διεκδικήσει εκ νέου μια θέση ανάμεσα στα δημοφιλέστερα hatchbacks της ελληνικής αγοράς θα έχει το Opel Astra, το οποίο επιστρέφει καλύτερο από ποτέ στην πέμπτη, κατά σειρά, γενιά του.
Η μείωση των εξωτερικών διαστάσεων του πεντάθυρου αμαξώματος, όπως και του βάρους, επιτρέπουν στο γερμανικό best seller να ενισχύσει περαιτέρω τον δυναμικό του προσανατολισμό και να υποστηρίξει με τη συμπεριφορά του στην άσφαλτο τον αιχμηρό σχεδιασμό του.
Παράλληλα, η καλύτερη διαχείριση των διαθέσιμων χώρων και η ενσωμάτωση προηγμένων στοιχείων εξοπλισμού στον θάλαμο επιβατών διατηρούν ανάμεσα στις προτεραιότητες του Astra την άνεση, την πρακτικότητα και την ασφάλεια, αρετές που σε μια κατηγορία όπως αυτή των μικρομεσαίων διαστάσεων hatchbacks μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
Την απόσταση που χώριζε ως σήμερα το καταξιωμένο Opel από τους βασικούς ανταγωνιστές του καλείται να κλείσει ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρου, αποδίδοντας με τη βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων 105 ίππους.
Σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 110 και 136 ίππους, θα προσφέρεται ο κινητήρας diesel των 1,6 λίτρων, ο οποίος αναμένεται να συγκεντρώσει το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον στη χώρα μας.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ



