Ένα 24ωρο μετά από την General Motors, η Ford Motor ανακοίνωσε επίσης καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα τρίτου τριμήνου. Η εξέλιξη επιβεβαιώνει την αρχική εκτίμηση των ειδικών περί τον κλάδο αναλυτών ότι η ζήτηση για αυτοκίνητα στη Βόρεια Αμερική και δη στις ΗΠΑ ανακάμπτει με ρυθμό ευθέως ανάλογο της αμερικανικής οικονομίας.
Η δεύτερη σε πωλήσεις αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Ford Motor ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2014 τα κέρδη της μειώθηκαν μεν αισθητά συγκριτικά με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι, ξεπέρασαν όμως τις προσδοκίες της Wall Street.
Συγκεκριμένα, τα κέρδη της Ford υποχώρησαν κατά 34% συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2013 και συρρικνώθηκαν στα 835 εκατ. δολάρια ή 21 σεντς ανά μετοχή. Το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο η εταιρεία είχε εμφανίσει κέρδη 1,27 δισ. δολ. ή 31 σεντς ανά μετοχή.
Αν εξαιρεθούν, ωστόσο, εφάπαξ δαπάνες που επιβάρυναν τα αποτελέσματα της Ford το τρίμηνο που πέρασε, τα κέρδη της εταιρείας ήταν 24 σεντς ανά μετοχή. Οι αναλυτές της Thomson Reuters είχαν προβλέψει για την εταιρεία κέρδη 19 σεντς ανά μετοχή.
Ο τζίρος του ομίλου υποχώρησε κατά 3% στα 34,9 δισ. δολάρια εξαιτίας στο κλείσιμο μιας μονάδας παραγωγής του ευπώλητου φορτηγού F-150 στο Ντίαρμπορντ του Μίτσιγκαν.
Η ισχυρή ζήτηση για τα φορτηγάκια της Ford και ιδιαιτέρως για το νεοσχεδιασμένο και με αλουμινένιο αμάξωμα F-150 στη Βόρεια Αμερική αλλά και στην Κίνα είναι η αιτία που ξεπέρασε η εταιρεία τις προσδοκίες της Wall Street.
Στον ίδιο λόγο αποδίδονται και τα καλύτερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα τριμήνου που ανακοίνωσε την Πέμπτη η πρώτη σε πωλήσεις αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, η General Motors.
Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη της GM εκτινάχθηκαν το τρίμηνο που πέρασε στα 1,38 δισ. δολάρια ή 81 σεντς ανά μετοχή από τα 698 εκατ. δολάρια ή 45 σεντς ανά μετοχή που ήταν το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι. Ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε στα 39,3 δισ. δολάρια από 39 δισ. που ήταν το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2013.
«Οι δυνατές επιδόσεις μας οφείλονται στην ισχυρή ζήτηση για τα αυτοκίνητά μας που παρατηρείται στη Βόρεια Αμερική και στην Κίνα. Βεβαίως βοηθά και το γεγονός ότι τα νέα μοντέλα μας, κυρίως τα επανασχεδιασμένα φορτηγάκια και αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου (SUV) δίνουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από τα παλαιότερα μοντέλα», δήλωσε σε συνέντευξη τύπου ο οικονομικός διευθυντής της GM Τσακ Στίβενς.