Στην Ελλάδα της κρίσης και των κοινωνικών – πολιτικών προβλημάτων κυρίως νέοι άνθρωποι προσπαθούν να βρουν μια διέξοδο μέσα από καινοτόμες ιδέες. Πώς μπορεί όμως η καινοτομία να συμβάλει στην αναδιαμόρφωση της ελληνικής οικονομίας;
«Σκεπτόμενοι τη λέξη “αναδιαμορφώνω”, οι άνθρωποι θα τη συσχετίσουν με το πώς μπορούμε να έχουμε αυτό που είχαμε παλιά. Τότε είναι σαν να προσπαθούμε να κάνουμε αυτό που κάναμε προηγουμένως, το οποίο όμως θα μας οδηγήσει και στα ίδια αποτελέσματα. Το ερώτημα είναι πώς η δημιουργικότητα θα μας οδηγήσει στην αποκατάσταση της οικονομίας, εννοώντας αν θα μπορέσουμε εν μέσω κρίσης να επενδύσουμε και να στηρίξουμε την καλλιέργεια της δημιουργικότητας και πώς αυτή θα μπορούσε να προσελκύσει επενδύσεις από έξω, από ανθρώπους που θέλουν να επενδύσουν σε ιδέες που γεννώνται στην Ελλάδα» εξηγεί στο Βήμα ο κ. Χέντρι Κούτσι, lead trainer του Center for Advanced Coaching (CAC) των ΗΠΑ. Ο κ. Κούτσι θα βρίσκεται και πάλι στην Αθήνα στο 3ο κατά σειρά σεμινάριο ηγεσίας που διοργανώνει η Sargia Partners στις 19 Ιουνίου.
«Όταν η επένδυση έρχεται μέσα από την καινοτομία, αυτά τα νέα λεφτά θα αποκαταστήσουν ουσιαστικά την οικονομία. Βλέπετε, οι άνθρωποι προσπαθούν να δουν πώς θα αναδιαμορφώσουν την παλιά οικονομία, ενώ αυτό που προτείνω είναι να εξερευνήσουμε και να δημιουργήσουμε καινοτόμα, καταλύοντας την παλιά αποτυχημένη οικονομία και δημιουργώντας μια νέα από την αρχή» συνεχίζει ο κ. Κούτσι.
Με τον τίτλο «Wake Up your Creative Mind! – Ξυπνήστε τη Δημιουργικότητά σας!» το φετινό σεμινάριο ηγεσίας, το οποίο θα είναι ένα βιωματικό workshop, έρχεται να δώσει απάντηση σε εκείνους που δεν επιθυμούν απλά να επιβιώσουν στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες αλλά επιθυμούν να πυροδοτήσουν τον δικό τους δημιουργικό οίστρο. Απευθύνεται δηλαδή σε όσους καλούνται να είναι δημιουργικοί και καινοτόμοι στους τομείς της ηγεσίας, της επιχειρηματικότητας, της διοίκησης, των πωλήσεων, της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, του marketing, της έρευνας & της ανάπτυξης υπηρεσιών/προϊόντων.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να απογειώσουν τη σκέψη τους και να δώσουν ώθηση στους στόχους τους. Να μάθουν και να εφαρμόσουν τεχνικές βασισμένες στις νευροεπιστήμες προκειμένου να καλλιεργήσουν την καινοτόμο σκέψη τους και να φέρουν τις επιθυμητές αλλαγές στην προσωπική και επαγγελματική τους ζωή.
Παράλληλα θα ανακαλύψουν τις τεχνικές εκείνες που θα τους βγάλουν από το αδιέξοδο και θα τους βοηθήσουν να οραματιστούν τις συναρπαστικές δυνατότητες που γεννιούνται μέσα από τη διαδικασία της βαθιάς επίγνωσης. Αλλά και να αμφισβητήσουν την κατεστημένη σκέψη, αποκομίζοντας φρέσκιες ιδέες που έχουν άμεση εφαρμογή σήμερα.
«Πυροδότες του εγκεφάλου» των συμμετεχόντων του σεμιναρίου θα είναι και εφέτος ο Χέντρι Κούτσι και η κυρία Γεωργία Καρτσάνη, leadership coach και διευθύνων σύμβουλος της SARGIA Partners.
«Είναι πρόκληση λοιπόν να είμαστε δημιουργικοί με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας μια τη στιγμή που ο φόβος, η ανησυχία, η αβεβαιότητα μας κλειδώνουν τη δημιουργικότητα και μας κάνουν να επιλέγουμε την πεπατημένη» αναφέρει στο «Βήμα» η κυρία Καρτσάνη. «Επομένως η δημιουργικότητα είναι μονόδρομος, είναι το ξυπνητήρι που πρέπει να χτυπήσει μέσα μας και να μας παρακινήσει να δούμε τα πράγματα από μια διαφορετική, πιο παραγωγική και αποτελεσματική οπτική».
Το πρώτο σεμινάριο ηγεσίας πραγματοποιήθηκε το 2012 με τον τίτλο «Ενισχύστε την προσαρμοστικότητά σας – Βάλτε το μυαλό σας στο παιχνίδι». Το 2013 το θέμα ήταν «Ο δρόμος προς το Όραμα σου: δες την αλλαγή που θες να γίνει στον κόσμο-Τώρα!». Το φετινό σεμινάριο λοιπόν έχει σκοπό να ξυπνήσει τη δημιουργικότητα.
«Και τα τρία leadership seminars βασίζουν τη γνώση στα τελευταία ευρήματα των νευροεπιστημών και αφυπνίζουν τους ηγέτες της χώρας μας προκειμένου να “βάλουν το μυαλό τους στο παιχνίδι” όταν διαχειρίζονται αλλαγές, χαλιναγωγώντας τους φόβους τους» σχολιάζει η κυρία Καρτσάνη.
«Το φετινό θέμα είναι καυτό στη περίοδο που βιώνετε, την περίοδο της -σας εύχομαι- αναγέννησης της χώρας σας όπου η δημιουργικότητα μπορεί να σας οδηγήσει στην καινοτομία. Ο Αϊνστάιν είπε “η σκέψη που γέννησε το πρόβλημα δεν επαρκεί για να δώσει τη λύση”. Γι’ αυτό λοιπόν, για να ξεπεράσουν οι άνθρωποι τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, χρειάζεται να έχουν ανώτερη συνείδηση, ανώτερο επίπεδο σκέψης και αυτό είναι που κάνει η δημιουργικότητα» σχολιάζει ο κ. Κούτσι.
Info
Το σεμινάριο θα λάβει χώρα στις 19 Ιουνίου στο Balux Privé στη Γλυφάδα (12.00 – 20.00). Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή έως τις 18 Ιουνίου συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα.
Το κόστος συμμετοχής ποικίλλει. Από 1 έως 3 συμμετέχοντες η συμμετοχή είναι στα 350€ (συν ΦΠΑ 23%) ανά άτομο. Από 4 έως 6 συμμετέχοντες το κόστος ανά άτομο είναι στα 320€ (συν ΦΠΑ 23%). Ενώ για περισσότερα από επτά άτομα το κόστος είναι 290€ (συν ΦΠΑ 23%).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του σεμιναρίου μπορείτε να επισκεφθείτε την ηλεκτρονική σελίδα του σεμιναρίου