ΤΑ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΜΕDΙΑ

Τα νέα Μέσα και το μήνυμά τους

Oι θεαματικές αλλαγές που έχουν επιφέρει στον τομέα της ενημέρωσης τα νέα μέσα επικοινωνίας, η επίδραση που έχουν στην πληροφόρηση των πολιτών, αλλά και οι τρόποι με τους οποίους τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης προσαρμόζονται στα δεδομένα της ηλεκτρονικής εποχής ήταν τα βασικά θέματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια του διεθνούς συνεδρίου με τίτλο «Νέα Μέσα, νέο περιεχόμενο» που διοργάνωσε χθες το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων σε συνεργασία με το Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τα νέα Μέσα και το μήνυμά τους | tovima.gr

Oι θεαματικές αλλαγές που έχουν επιφέρει στον τομέα της ενημέρωσης τα νέα μέσα επικοινωνίας, η επίδραση που έχουν στην πληροφόρηση των πολιτών, αλλά και οι τρόποι με τους οποίους τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης προσαρμόζονται στα δεδομένα της ηλεκτρονικής εποχής ήταν τα βασικά θέματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια του διεθνούς συνεδρίου με τίτλο «Νέα Μέσα, νέο περιεχόμενο» που διοργάνωσε χθες το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων σε συνεργασία με το Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Υπενθυμίζεται ότι με τον όρο «νέα Μέσα» περιγράφονται εκείνα τα μέσα επικοινωνίας και ενημέρωσης που εμπεριέχουν τη χρήση του Διαδικτύου, του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των κινητών τηλεφώνων νέας γενιάς.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου έλληνες και αμερικανοί πανεπιστημιακοί, επαγγελματίες και ειδήμονες συζήτησαν τους τρόπους με τους οποίους τα νέα Μέσα εισέρχονται στις ζωές και διαμορφώνουν την επικοινωνία των ανθρώπων. Η κυρία Πατρίσια Αουφντερχάιντε, καθηγήτρια του Τμήματος Επικοινωνίας του Αmerican University στην Ουάσιγκτον, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στη σημασία που έχει η εξάπλωση των ευρυζωνικών δικτύων. «Αν θέλουμε να μιλάμε για ένα σύγχρονο επικοινωνιακό περιβάλλον,θεωρώ ότι η πρόσβαση στο Διαδίκτυο πρέπει να είναι μια υπηρεσία διαθέσιμη σε όλους τους πολίτες» τόνισε.

Αναφερόμενος στην εντυπωσιακή αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στο Διαδίκτυο τον τελευταίο καιρό, και μάλιστα σε μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, ο κ. Μάθιου Μακάλιστερ, καθηγητής του Τμήματος Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Ρenn State, επεσήμανε ότι «από τη διαφήμιση στην τηλεόραση ή στα περιοδικά και στις εφημερίδες που απευθυνόταν σε όλους, θα βλέπουμε όλο και πιο συχνά στο μέλλον διαφημιστικά μηνύματα που απευθύνονται ξεχωριστά στον καθένα από εμάς,ανάλογα με τα προσωπικά μας ενδιαφέροντα». Ακόμη ο «γκουρού» των νέων Μέσων κ. Ερικ Σβάρτσμαν αναφέρθηκε εκτενώς στην εξάπλωση των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Τwitter. «Τα παραδοσιακά Μέσα μάς πληροφορούν για ό,τι συνέβη, ενώ τα νέα Μέσα μάς δίνουν τη δυνατότητα να ενημερωθούμε γι΄ αυτό που συμβαίνει τώρα» τόνισε.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk