Ενα έργο, ένας τίτλος: «Ο αγαπητικός της βοσκοπούλας». Το κωμειδύλλιο του Δημητρίου Κορομηλά (1891), γραμμένο σε έμμετρο δεκαπεντασύλλαβο
Ο ιταλός σκηνοθέτης Ρομέο Καστελούτσι ήρθε χθες βράδυ στην Αθήνα για να προετοιμάσει το στήσιμο της παράστασής του πάνω στον Ιούλιο Καίσαρα
Μέσα στο ευφάνταστο σκηνικό που δημιούργησε η Ελένη Μανωλοπούλου παρουσιάστηκε την περασμένη Δευτέρα το ρεπερτόριο της προσεχούς σεζόν του Εθνικού Θεάτρου.
Mε την «Ορέστεια» του Αισχύλου, τη μοναδική σωζόμενη τριλογία του αρχαίου δράματος, ο Γιάννης Χουβαρδάς κατεβαίνει στην Επίδαυρο αυτό το καλοκαίρι.
«Θερισμός»...
Μετρά κάπου τριάντα πέντε χρόνια στο θέατρο ο σκηνοθέτης Γιάννης Κακλέας που εφέτος δίνει διπλό «παρών» με τον «Συρανό» του Ροστάν και την «Ψύχωση 4.48» της Σάρα Κέιν, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.
Mόλις πρόλαβε και ανακηρύχθηκε Μνημείο Πολιτιστικής Κληρονομιάς από το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων (ΚΣΝΜ), πέντε προτομές που κοσμούσαν τον προαύλιο χώρο του εκλάπησαν.
Αν η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, τότε ένα φεστιβάλ που ανακοινώνει το πρόγραμμα της δεύτερης χρονιάς του μάλλον βάζει γερά θεμέλια για το μέλλον.
Οι εξελίξεις στο θεατρικό τοπίο, όχι για το καλοκαίρι, που μπήκε πια σε μια τάξη, αλλά για την προσεχή σεζόν έχουν πάρει τη μορφή... ντόμινο (φωτογραφία).
Ο σκηνοθέτης Νίκος Διαμαντής, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, ετοιμάζεται για τη δεύτερη χρονιά της θητείας του ενώ είναι σχεδόν έτοιμος και για τη σεζόν 2017-18.
Επιστροφή της παράστασης της Λένας Κιτσοπούλου από τη Φρυνίχου του Θεάτρου Τέχνης στο Μικρό Παλλάς.
Κύριε Θεοδωρόπουλε, το εφετινό πρόγραμμα είναι πρόγραμμα Λούκου;
Στην κατάμεστη αίθουσα του κτιρίου Η της Πειραιώς 260 ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος έκανε την πρώτη του εμφάνιση ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Από φέτος και για τρία χρόνια, ο σκηνοθέτης και ιδρυτής του θεάτρου του Νέου Κόσμου θα βρίσκεται στο τιμόνι. «Ημουν σκυταλοδρόμος στη κολύμβηση», είπε θέλοντας να τονίσει ότι έχει επίγνωση της θέσης του. «Παίρνω τη σκυτάλη για να συνεχίσω..».
«Mamma Mia» τον χειμώνα στο Ακροπόλ; Ναι.
Η νέα γυναίκα που ανέλαβε το τιμόνι του Θεάτρου Τέχνης πριν από σχεδόν δύο χρόνια μπορεί σήμερα να νιώθει καλά: το ιστορικό θέατρο που ίδρυσε το 1942 ο Κάρολος Κουν
Πιστεύει ότι «το θέατρο είναι μεγάλη διαφυγή» και έχει υιοθετήσει το μότο «απλά αλλά όχι και τόσο απλά», ορμώμενη από τον Στρίντμπεργκ: η Ρούλα Πατεράκη
Διπλός σίγουρα, αλλά ενδεχομένως και τριπλός: Ο Γιάννης Κακλέας ετοιμάζει δύο παραστάσεις για την προσεχή θεατρική χρονιά, ενώ μία ακόμη μοιάζει πιθανή.
Τρεις άνδρες, τρεις άνθρωποι άγνωστοι μεταξύ τους, με τη δική τους ξεχωριστή πορεία και τελείως διαφορετικό παρελθόν «συναντιούνται» με αφορμή έναν αγώνα δρόμου, έναν αγώνα ζωής, έναν Μαραθώνιο.
«Mein Kampf» ή «Ο Αγών μου» του Χίτλερ, από τους Rimini Protokoll, ήλθε και απήλθε, ύστερα από τέσσερις παραστάσεις στην Αθήνα και στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, χωρίς να δικαιώσει το είδος που εκπροσωπεί.
Πάσχα: Τα θέατρα κατεβάζουν την αυλαία τους. Τα καμαρίνια αδειάζουν. Οι ηθοποιοί ξεκουράζονται.