Τα εξειδικευμένα προϊόντα για μετά την έκθεση στον ήλιο ενυδατώνουν την επιδερμίδα και σταθεροποιούν την μπρούτζινη απόχρωση.
Οι ανάλαφρες και δροσερές εσάνς είναι ιδανικές για τους καλοκαιρινούς μήνες.
Οι μάσκες προσώπου αποτελούν το αντίδοτο στην κουρασμένη, αφυδατωμένη και θαμπή επιδερμίδα.
Στα ’90s, όταν τα άγρια κορίτσια έμπαιναν στην punk σκηνή και μια νέα γενιά γυναικών επαναπροσδιόριζε το φεμινισμό, το σκούρο κραγιόν είχε γίνει συνώνυμο της δύναμης. Δεν ήταν έκπληξη όμως που από σύμβολο αντίδρασης πήρε πρώτη θέση στις πασαρέλες και φορέθηκε από τις πιο ατίθασες σταρ του Χόλιγουντ. Κόκκινο Βουργουνδίας, κερασί, μελιτζανί, μπορντό έως και […]
Φωτογραφίες: Λευτέρης Σιαράπης, STUDIO ΔΟΛ 1. Hackett Πετσέτα θαλάσσης (Hackett corner – Attica/CityLink). 2. Ray-Ban Γυαλιά ηλίου (Luxottica). 3. Calvin Klein, Eternity for Men Summer Η φετινή δροσερή αρωματική πρόταση του οίκου, με νότες από λάιμ, φασκόμηλο και ξύλο κέδρου. 4. Noxzema, Total Protect + Fresh Power Roll on αποσμητικό για 48ωρη προστασία από τον […]
Πρωί Ξύρισμα: Για όσους αντιστέκονται στην τρέχουσα μόδα και επιμένουν να ξυρίζονται τα νέα είναι ευχάριστα και βάζουν τέλος στην ταλαιπωρία της επιδερμίδας. Οι νέες τζελ συνθέσεις των αφρών μειώνουν τους ερεθισμούς και οι νέας γενιάς ξυριστικές μηχανές προσαρμόζονται στις καμπύλες του προσώπου (Decleor Men Skincare, Express Foam Gel. Gillette, Fusion ProGlide®). After shave: Η […]
1. Trussardi, Blue Land Μια δροσερή, φρέσκια και παράλληλα ξυλώδης εσάνς στην οποία το πορτοκάλι ενώνεται αρμονικά με το πράσινο μήλο και η λεβάντα συναντά έναν συνδυασμό από τζίντζερ και βέτιβερ (Hondos Center). 2. Giorgio Armani, Aqua di Gio Profumo Πέρασαν σχεδόν 20 χρόνια για να έρθει η νέα ξυλώδης εκδοχή της κλασικής εσάνς επιβάλλοντας […]
Η εποχή που η ανδρική περιποίηση περιοριζόταν στο ξύρισμα και σε λίγες μόνο σταγόνες after shave είναι πλέον παρελθόν.
1. Giorgio Armani, Armani Code. Η κλασική και διαχρονική εσάνς του οίκου έχει νότες από περγαμόντο, λεμόνι, δέρμα και καπνό. 2. Jimmy Choo, Man. Ενα νέο άρωμα που αποπνέει αυτοπεποίθηση χάρη στο μείγμα από λεβάντα, σπάνιο πατσουλί και κεχριμπαρένιο ξύλο. 3. Mercedes-Benz, Intense. Στη νέα, πιο έντονη έκδοση του κλασικού αρώματος, το κεχριμπάρι εμπλουτίζεται με […]
Το πρώτο La Vie Est Belle της Lancome ήταν μια πρόσκληση στην ευτυχία.
Το ρεπορτάζ αυτό δεν είναι διαφημιστικό
Μπορεί να έχουμε συνδέσει το goth μακιγιάζ με πολύ έντονα μάτια, φέτος όμως οι make-up artists επέλεξαν να δώσουν έμφαση στα χείλη παρουσιάζοντας τη νέα εκδοχή του. Κόκκινο της Βουργουνδίας ήταν η απόχρωση που είδαμε στον οίκο Byblos ενώ μια σκιά σε γήινους τόνους και μικρές δόσεις μάσκαρα έδιναν στα μάτια ρόλο συνοδευτικό. Στον οίκο […]
Το μαύρο χρώμα και ό,τι αυτό αντιπροσωπεύει στάθηκε η έμπνευση για τη δημιουργία της δεύτερης έκδοσης του αρώματος Si από τον οίκο giorgio Armani. Η πολυτέλεια και η σαγήνη που υποδηλώνει το μαύρο στις δημιουργίες του οίκου στις πασαρέλες της σεζόν είναι ό,τι ακριβώς αναδύεται από κάθε σταγόνα της αρωματικής αλχημείας. Το Si Eau de […]
Μια γκαλερί μοντέρνας τέχνης, τεράστιοι κύβοι από σανό, στημένα ιπποστάσια. Αυτός ήταν ο χώρος που επέλεξαν οι DSquared2 για να μας μυήσουν στον κόσμο του νέου τους αρώματος στην πρώτη παγκόσμια παρουσίαση στο Μιλάνο. Ενα ξυλώδες αρωματικό κοκτέιλ εμπνευσμένο από στοιχεία της φύσης που έρχεται σε απόλυτη αρμονία με το δημιουργικό σύμπαν του οίκου.
Δείγμα σαγήνης ή σημάδι γήρανσης; Ο Τζορτζ Κλούνει - πιο επίκαιρος από ποτέ - μπορεί στα 53 του χρόνια να αποχωρίστηκε την εργένικη ζωή, δεν απαρνήθηκε όμως τα γκρίζα μαλλιά του, ούτε για χάρη της 36χρονης Αμάλ. Και γιατί άλλωστε; Είναι ένα από τα βασικά γνωρίσματα της ελκυστικής του εμφάνισης.
Τις εντυπωσιακές δημιουργίες του Καρλ Λάγκερφελντ για τον οίκο Fendi συνόδευαν εξίσου εντυπωσιακές, περίτεχνες αλογοουρές. Ο εκκεντρικός σχεδιαστής ζήτησε από το διάσημο hair stylist Σαμ ΜακΝάιτ να δημιουργήσει ένα λουκ με καθαρές γραμμές και χωρίστρες. «Η δική μας ερμηνεία στις οδηγίες του Καρλ ήταν περίπλοκα πλεγμένα λεία μαλλιά που να θυμίζουν οριγκάμι».
*Το ρεπορτάζ αυτό δεν είναι διαφημιστικό
Το βαθύ μπλε, το χρώμα του ουρανού τα μεσάνυχτα, είχε την τιμητική του στις πασαρέλες για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014-15. Μια ιδιαίτερα σκοτεινή απόχρωση από την παλέτα του μπλε που εκπέμπει μυστήριο και σαγήνη επέλεξε ο Alexander Wang για τον οίκο Balenciaga καθώς και η Stella McCartney για κάποιες από τις δημιουργίες της.
Σαν ψεύτικες Οι βλεφαρίδες φέτος είναι xl θυμίζοντας τις εξωπραγματικές καμπύλες στα μάτια της Τουίγκι και της Τζέσικα Ράμπιτ με το πυκνό μαύρο χρώμα να προσθέτει ένταση. Οι make-up artists στους οίκους Gucci, Rochas, Prada και Versace άπλωσαν γενναίες δόσεις μάσκαρα δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα χωρίς ίχνος άλλου προϊόντος, όπως σκιά Ή μολύβι ματιών. με […]
Έντονα λουλουδάτο, το My Burberry διατηρεί το φλοράλ χαρακτήρα του έως το τελείωμά του. Το απόσταγμα ρόδου αναμειγνύεται με τη φρέζια και το κυδώνι ενώ τα έλαια περγαμόντου προσθέτουν ζωντάνια στην αρωματική αλχημεία. Μια σταγόνα από γεράνι δημιουργεί αναπάντεχη αντίθεση και μια υποψία από πατσουλί φέρνει αίσθηση ζεστασιάς και γήινης ελαφρότητας.