Η γερμανική φίρμα προσθέτει στο portfolio του γοητευτικού ηλεκτρικού GT της ένα νέο σημείο εισόδου στην γκάμα του με την φιλοδοξία να καταστήσει ελκυστικότερη την απόκτηση του e-tron GT που ακόμα και ως βασική έκδοση διατηρεί τα χαρακτηριστικά ενός ηλεκτρικού sportscar.

Για του λόγου το ακριβές, η νέα έκδοση quattro όπως ονομάζεται υιοθετεί την μπαταρία των 97 kWh η οποία εξασφαλίζει αυτονομία έως και 622 χλμ. αποκτώντας αυτοδικαίως τον τίτλο της πιο αποδοτικής της γκάμας του e-tron GT καθώς είναι και ελαφρύτερη κατά 30 κιλά σε σχέση με την αμέσως επόμενη έκδοση S.
Tαυτόχρονα εφοδιαζόμενη με ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ προσφέρει απόδοση 585 ίππων εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δευτερόλεπτα με την ενεργοποίηση του Launch Control.
Όπως ισχύει και για τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του Audi e-tron GT η quattro διαθέτει κύκλωμα φόρτισης που επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας με ισχύ έως 320 kW διαδικασία που σημαίνει ότι απαιτούνται μόλις 10 λεπτά παραμονής σε ταχυφορτιστή DC προκειμένου να αναπληρωθεί η ενέργεια που αντιστοιχεί σε διαδρομές 285 χλμ.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της έκδοσης δεν διαφέρει σε σχέση με την ήδη γνωστή S διαθέτοντας ανάλογη εμφάνιση και ως standard τροχούς 20 ιντσών σε συνδυασμό με βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος γρίλια και αεροδυναμικό διαχύτη. Στα ενδότερα κυριαρχεί το εξίσου γνώριμο μοτίβο των δύο οθονών των 10,1 ιντσών για το infotainment και 12,3 ιντσών για το Virtual Cockpit όπως ονομάζει η Audi τον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Βάσει της σχετικής ανακοίνωσης της Audi, η έκδοση Quattro ξεκινά στη Γερμανία από τα 108.900 ευρώ.