Η Genesis, με αφορμή την έκθεση της Νέας Υόρκης, έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες και πληροφορίες για ένα πρωτότυπο μοντέλο το οποίο διαφέρει αρκετά από όσα έχει παρουσιάσει και με όσα έχει ασχοληθεί μέχρι τώρα το πολυτελές σκέλος της Hyundai, προεικονίζοντας ένα υπερμέγεθες πολυτελές off-roader.

Το X Gran Equator όπως ονομάζεται το μοντέλο, πλην των όσων μπορεί να διαπιστώσει κανείς κοιτάζοντάς το αποτελεί μια διαφορετική προσέγγιση στο design της φίρμας και σε σχέση με όσα είχε παρουσιάσει προσφάτως ή λιγότερο προσφάτως. Η πιο ορατή διαφορά είναι το μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων σε δύο παράλληλες γραμμές που εκτείνονται ως τα φτερά και το οποίο αποτελεί μια ενδιαφέρουσα αισθητική επιλογή.

Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζει και μια διαιρούμενη θύρα αποσκευών, ένα ιδιαίτερα χρήσιμο στοιχείο που τείνει να εκλείψει από την αυτοκινητοβιομηχανία λόγω κόστους. Στην προκειμένη περίπτωση οι Κορεάτες έχουν επιλέξει τροχούς 24 ιντσών, ένα μέγεθος που ίσως δεν ευνοεί το είδος των off-road αλλά ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για πρωτότυπο. Την εικόνα του συμπληρώνουν οι ράγες οροφής ενώ στα επιμέρους στοιχεία ξεχωρίζουν οι αναδυόμενες χειρολαβές στις μπροστινές πόρτες και ο τοποθετημένος στην τρίτη κολώνα τριγωνικός διακόπτης που ανοίγει τις πίσω πόρτες.

Ενδιαφέρουσα όσο και πιο λιτή ψηφιακά από ότι συνήθως είναι η εικόνα του εσωτερικού όπου τέσσερα αναλογικά όργανα κοσμούν το ταμπλό ενώ τρία ακόμα πίσω από το τιμόνι αναλαμβάνουν το ρόλο του πίνακα οργάνων. Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί μια σειρά από διακόπτες, συμπεριλαμβανομένου ενός που αντιστοιχεί στο πρόγραμμα οδήγησης off-road και περιβάλλεται από δύο χειρολαβές όπως συνηθίζεται στο συγκεκριμένο είδος αυτοκινήτων. Το ίδιο μοτίβο με τις χειρολαβές επαναλαμβάνεται και στο πίσω κάθισμα.

Το εσωτερικό είναι επενδεδυμένο με ακριβό δέρμα, αυστηρά τετραθέσιο και βρίθει από εκκεντρικές λεπτομέρειες όπως το χαρακτηριστικό διπλό glovebox με τους δερμάτινους ιμάντες. Το παζλ συμπληρώνει πανοραμική ηλιοροφή τεσσάρων τμημάτων αλλά και η δυνατότητα περιστροφής των πίσω καθισμάτων.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία για το είδος της τεχνολογίας που βρίσκεται στην αθέατη πλευρά του ωστόσο η απουσία απολήξεων για την εξάτμιση συνηγορεί προς ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο.
Αν και προς το παρόν η Genesis δεν διευκρινίζει τις προθέσεις της σε σχέση με το μέλλον του πρωτότυπου μοντέλου, είναι σαφές ότι η παρουσία του στην έκθεση της Νέας Υόρκης θα λειτουργήσει ως ενός είδους σφυγμομέτρηση που θα καθορίσει την προσθήκη του ή μη στο portfolio των Κορεατών.
