offstage

Εν μέρει είναι ανεξήγητο για εκπομπές που αφορούν πολύ μικρά μερίδια κοινού να γίνεται τέτοιος ντόρος.

offstage | tovima.gr
Εν μέρει είναι ανεξήγητο για εκπομπές που αφορούν πολύ μικρά μερίδια κοινού να γίνεται τέτοιος ντόρος. Και κυρίως για εκπομπές που πάντα επέπλεαν στον αφρό, που περιφέρονταν στα στενά σοκάκια της σόουμπιζ εγκλωβισμένες σε μια σαπουνόφουσκα και που έκαναν την τρίχα τριχιά, σε στιγμές μάλιστα που η κοινωνία αντιμετώπιζε σημαντικές κρίσεις. Συνιστά όμως μια παράδοξη παράδοση της ελληνικής τηλεόρασης να θεωρεί σημείο αναφοράς τις πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές. Κάπου εδώ όμως πρέπει να τελειώσει και το παράδοξο. Αν όχι της αναπαραγωγής της ασημαντότητας, τουλάχιστον του περιεχομένου. Η συνταγή ζώδια, κουτσομπολιό, μόδα, μπουζούκι, ψευτοψυχανάλυση καλεσμένων έχει τελειώσει προ πολλού. Μια ψυχαγωγική εκπομπή, η οποία στηρίζει τη ραχοκοκαλιά της σε ανούσια και ανόητα περιστατικά από τη δευτεροκλασάτη σόουμπιζ, που απαντά μέσα από τον τηλεοπτικό χώρο και χρόνο της σε σχόλια και καλλιεργεί κομμωτηριακές αντιπαραθέσεις με απελπισμένους για δημοσιότητα μαραμένους μαϊντανούς, δίνοντας έτσι διάσταση και μέγεθος στην υποκουλτούρα, είναι απλά μίζερη και ξεπερασμένη.
Δυστυχώς το «Πρωινό mou» (Mega) και «Το Πρωινό» (ANT1) εγκλωβίστηκαν σε όλο το παραπάνω. Στην πρώτη περίπτωση οι παρουσιαστές (Κωστόπουλος – Μπαλατσινού) πλήρωσαν το τίμημα της έλλειψης χρόνου για να χτιστεί μια νέα εκπομπή, αλλά στη δεύτερη οι παρουσιαστές (Λιάγκας – Σκορδά) με κέφι και ολόψυχα όχι μόνο υπηρέτησαν αυτή τη συνταγή αλλά την πήγαν ακόμη παραπέρα ή μάλλον ακόμη παρακάτω.
Ακόμη κι αν τα νούμερα δείχνουν σαφή προτίμηση του κοινού στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1, το πρωινό του Mega ήταν στη διάρκεια της σεζόν καλύτερο σε πολλά σημεία. Εγινε σαφής προσπάθεια να μειωθεί η ένταση του κουτσομπολιού, σχολιάστηκαν πιο ισορροπημένα κάποια πρόσωπα και καταστάσεις, και επιπλέον η αισθητική όλου του προϊόντος ήταν καλύτερη σε προθέσεις, εμφάνιση και αποτέλεσμα (ειδικά η κατηγορία του κοινωνικού θέματος). Αδικο το γεγονός ότι ο Π. Κωστόπουλος – τον οποίο το ίδιο το σύστημα που δημιούργησε και το οποίο παλεύει για να ξαναγεννηθεί από τις στάχτες του με μανία τον θεώρησε υπεύθυνο για όλα τα δεινά του τόπου – δεν μπόρεσε να χτίσει μια εκπομπή στα μέτρα του. Απέναντι, η εκπομπή θύμιζε αρένα και ελάχιστες ενότητες (όπως αυτή της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου και κάποιες συνεντεύξεις) ήταν καλές. Χυδαιότητες και θράσος από μέλη του πάνελ, αγοραίες εκφράσεις και τρομερός εγωκεντρισμός.
Επειδή όπως όλα δείχνουν οι δύο εκπομπές θα συνεχιστούν την επόμενη σεζόν, καλό θα ήταν οι επικεφαλής τους να αναλογιστούν σε ποιους απευθύνονται. Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ του καθρέφτη της ντουλάπας σου και του κόσμου που παρακολουθεί τηλεόραση. Τεράστια, για την ακρίβεια.


Υπερβολές
Η Τέτα και οι άλλοι

Κάποια στιγμή αυτή η διπλανή πόρτα θα πέσει να μας πλακώσει. Κυρίως για τα πρόσωπα που της χρεώνουμε ότι «βγάζει» προς την τηλεόραση. Ενα εξ αυτών και η αισθητικός Τέτα Καμπουρέλη, η οποία έχει γίνει κεντρικό πρόσωπο εκπομπών και πάνελ. Δεν συνιστά απλότητα και αγνή πρόθεση η υπερπροβολή της συγκεκριμένης κυρίας. Συμπαθέστατη μεν αλλά χτυπημένη από το μικρόβιο της τηλεόρασης έγινε πλέον όχι απλά μαϊντανός αλλά μαϊντανός ο οποίος προτού καν ανθίσει μαράθηκε λόγω υπερπροβολής και απώλειας μέτρου. Ακόμη και σε ό,τι αφορά τις τηλεοπτικές προσδοκίες της, προκαλεί, αν όχι έκπληξη, γέλιο.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk