Στροφή σε σύγχρονα, ηλεκτρονικά προϊόντα πραγματοποιεί ο Χρυσός Οδηγός, ο οποίος γύρισε σελίδα και από τους κλασικούς έντυπους κίτρινους επαγγελματικούς οδηγούς εμφανίζεται σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, τηλέφωνα, ταμπλέτες και γενικότερα εστιάζει στον χώρο της ηλεκτρονικής προβολής. Στο πλαίσιο αυτό και σε μια προσπάθεια να αυξήσει τους πελάτες του ηλεκτρονικού οδηγού xo.gr, η εταιρεία προβολής επαγγελματιών και επιχειρήσεων «Χρυσός Οδηγός» σύναψε συνεργασία με την Google και με άλλες μηχανές αναζήτησης, όπως η ρωσική Yandex, το Facebook κ.ά.

Καμπάνιες
Μάλιστα, πρόσφατα βραβεύθηκε σε διεθνές επίπεδο για τις Google διαφημίσεις που πραγματοποίησε για λογαριασμό των πελατών της. Στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου της Google «2013 Google Premier SMB Partner Conference» ο Χρυσός Οδηγός πήρε το βραβείο «Display Champion 2013», κερδίζοντας την πρώτη θέση στην κατηγορία display για τον σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση των online display διαφημιστικών εκστρατειών των πελατών του σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.

«Το βραβείο αυτό αποδεικνύει ότι μια ελληνική εταιρεία, που έχει τη βούληση, την οργάνωση και την κατάλληλη στρατηγική και βασίζεται κατά κύριο λόγο στους ανθρώπους της, μπορεί να ανταγωνιστεί επάξια σε διεθνές επίπεδο άλλες κορυφαίες εταιρείες του χώρου της»
αναφέρει ο κ. Μανώλης Δραϊνάκης, διευθύνων σύμβουλος του Χρυσού Οδηγού. Σύμφωνα με τον ίδιο, «η εταιρεία, ως Premier Partner της Google, έχει στο διάστημα του τελευταίου ενάμιση χρόνου υλοποιήσει εκατοντάδες καμπάνιες Google AdWords για τους πελάτες της στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, ενώ διαχειρίζεται σήμερα περισσότερους από 800 ενεργούς λογαριασμούς πελατών της».
Ο Χρυσός Οδηγός ξεκίνησε πριν από 43 χρόνια με τη μορφή του έντυπου οδηγού και το 2008 επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού Χρυσού Οδηγού, παρέχοντας σήμερα στους πελάτες του την προβολή σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα, με όλα τα μέσα (έντυπα, online, digital, mobile). Μια άλλη καινούργια δραστηριότητα του ΧΟ, για να αντεπεξέλθει στη νέα εποχή της τεχνολογίας και των νέων απαιτήσεων των επιχειρήσεων και των καταναλωτών, είναι η υπηρεσία κατασκευής websites, τα οποία σήμερα στην ουσία αποτελούν την ηλεκτρονική βιτρίνα όλων των επιχειρήσεων.
Οπως σημειώνει ο κ. Δραϊνάκης, «από το σύνολο των websites που έχουμε κατασκευάσει για λογαριασμό των πελατών μας το 93% βρίσκεται στην πρώτη σελίδα της Google», προσθέτει δε ότι «αν σκεφθείτε ότι ως σήμερα έχουμε κατασκευάσει περισσότερα από 3.000 websites, με περισσότερες από 20.000 σελίδες στο σύνολο, σε περισσότερες από 12 διαφορετικές γλώσσες, αποδεικνύεται η τεχνογνωσία που έχουμε αναπτύξει».
Η ιστορία


Ο Χρυσός Οδηγός ιδρύθηκε το 1971 από την ΙΤΤ (International Telephone & Telegraph). Το 1975 μεταβιβάστηκε από την ITT στον ΟΤΕ και παρέμεινε στον όμιλο του ΟΤΕ ως και το 2007, όπου έκλεισε ο κύκλος του Δημοσίου και πέρασε σε ιδιωτικά κεφάλαια, και συγκεκριμένα στο διεθνές fund Rhone Capital LLC και στον όμιλο Βαρδινογιάννη. Το ανθρώπινο δυναμικό του Χρυσού Οδηγού αριθμεί 255 εργαζομένους. Ο κύκλος εργασιών του το 2012 ανήλθε σε 19,7 εκατ. ευρώ. Ο ηλεκτρονικός Χρυσός Οδηγός έχει 3 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες τον Ιανουάριο του 2014 (2.924.566 μοναδικοί επισκέπτες τον Ιανουάριο του 2014 / Google Αnalytics).
Οσον αφορά την κρίση, ο διευθύνων σύμβουλος του ΧΟ τονίζει ότι τους έχει επηρεάσει αρκετά και γι’ αυτό «ακολουθούμε τη στρατηγική της εξωστρέφειας και της ανάπτυξης νέων προϊόντων και συνεργασιών, που θα δημιουργούν υπεραξία και μετρήσιμο όφελος προς τους πελάτες μας. Θεωρούμε και πιστεύουμε ότι η οικονομική ύφεση, εκτός από τις δυσκολίες, δημιουργεί ταυτόχρονα αρκετές ευκαιρίες και ότι οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν σημαντικά τον «χάρτη» του επιχειρείν. Η νέα online πραγματικότητα, που αξιοποιεί πλέον και ο ΧΟ, αποτελεί μονόδρομο για τις επιχειρήσεις προκειμένου να ανοίξουν τους ορίζοντές τους και να αναζητήσουν νέες αγορές, ακόμη και νέες δραστηριότητες».

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ