Η προ ημερών συνέντευξη του Ρομπέρτο Αλάνιαστη γαλλική εφημερίδα «Le Figaro» ήρθε να επιβεβαιώσει με τον πλέον επίσημο τρόπο ό,τι κυκλοφορούσε εδώ και αρκετό καιρό ως φήμη μεταξύ των παροικούντων την Ιερουσαλήμ: τον χωρισμό του, προσωπικό και επαγγελματικό, από τηνΑντζελα Γκεοργκίου .«Εδώ και αρκετό καιρό δεν κάνουμε πλέον πράγματα μαζί»είπε χαρακτηριστικά ο 46χρονος, ιταλικής καταγωγής, γάλλος τενόρος. Ωστόσο έσπευσε να προσθέσει:«Η Αντζελα δεν θέλει ούτε να ακούσει για διαζύγιο. Θα δούμε…».

Από την πλευρά της η- γνωστή για το εκρηκτικό ταμπεραμέντο της- ρουμάνα υψίφωνος σήκωσε το γάντι «σφάζοντας» τον εν διαστάσει σύζυγό της με το βαμβάκι. Σε ανακοίνωση η οποία εμφανίστηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της άμα τη δημοσιεύσει της συνέντευξης του Αλάνια, η 44χρονη Γκεοργκίου ξεκαθαρίζει ότι οι δυο τους ζουν χώρια εδώ και δύο χρόνια και ότι όλες οι δικές της προσπάθειες να σώσει αυτόν τον γάμο απέτυχαν. Η ίδια, συνεχίζει, ήταν αυτή η οποία ενεργοποίησε τις διαδικασίες του διαζυγίου πριν από μερικούς μήνες και παρ΄ όλο που καταλαβαίνει την πίκρα του Αλάνια, σε αντίθεση με τις δηλώσεις του, ό,τι πραγματικά επιθυμεί είναι να συνεχίσει τη ζωή της με ηρεμία.

Οι εξελίξεις ταξίδεψαν βεβαίως με ταχύτητα φωτός στις δύο πλευρές του Ατλαντικού τροφοδοτώντας για μία ακόμη φορά τη σχέση αγάπης-μίσους του πάλαι ποτέ «χρυσού ζευγαριού» με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Η «βεντάλια» της δημοσιογραφικής κάλυψης ήταν ευρεία: από απλή μετάδοση της είδησης ως πικρόχολα σχόλια για τους«Μπόνι και Κλάιντ της όπερας» (έτσι ονόμασε στο παρελθόν τούς μέχρι τούδε συζύγους ο σκηνοθέτης Τζόναθαν Μίλερύστερα από έναν καβγά του με την Γκεοργκίου, όταν η τελευταία εκφράστηκε απαξιωτικά για τα σκηνικά του σε μια παραγωγή της «Τραβιάτα» στο Παρίσι) και υπαινιγμούς για την ύπαρξη τρίτου προσώπου στην όλη ιστορία. Και όλα αυτά ενώ διάχυτη είναι η αίσθηση ότι έπεται συνέχεια μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Γεννημένος σε κάποιο προάστιο του Παρισιού από γονείς οι οποίοι είχαν προσφάτως μετοικήσει από τη Σικελία, ο Ρομπέρτο Αλάνια μεγάλωσε με πολλή μουσική καίτοι στην οικογένειά του δεν υπήρχαν επαγγελματίες.«Οι Ιταλοί έχουν στο αίμα τους τη μουσική και οι Σικελοί ακόμη περισσότερο» συνήθιζε να λέει. Ποτέ του δεν έκανε σοβαρές σπουδές τραγουδιού. Με την ενθάρρυνση κάποιου φίλου, έμαθε να τραγουδά ακούγοντας δίσκους. Στην εφηβεία του τραγουδούσε σε καμπαρέ, σπούδασε λογιστική και έκανε διάφορες δουλειές προκειμένου να συντηρεί τον εαυτό του.

Το 1988 και προτού ακόμη παρακολουθήσει την πρώτη του όπερα προσελήφθη για τον ρόλο του Αλφρέντο σε μια περιοδεύουσα παραγωγή της «Τραβιάτα» του Glyndebourne. Την ίδια χρονιά κέρδισε τον Διεθνή Διαγωνισμό Τραγουδιού Λουτσιάνο Παβαρότι, ενώ η καριέρα του προωθήθηκε έτι περαιτέρω με τη συμμετοχή του σε μια άλλη παραγωγή της «Τραβιάτα» το 1990 στη Σκάλα του Μιλάνου, υπό τον τότε μουσικό διευθυντή του θεάτρου Ρικάρντο Μούτι . Ως τα 30 του είχε κατορθώσει να αποσπάσει σημαντικές επαγγελματικές διακρίσεις αλλά στην προσωπική του ζωή η μοίρα τον χτύπησε σκληρά, αφού έχασε την πρώτη του σύζυγο ύστερα από 18μηνη πάλη με τον καρκίνο μένοντας μόνος με τη δίχρονη, τότε, κορούλα του. Τον Δεκέμβριο του 1994 πρωταγωνίστησε σε μια παραγωγή της όπερας «La Βohéme» στον Κόβεντ Γκάρντεν με την Αντζελα Γκεοργκίου, γεγονός που στάθηκε η αρχή του… παραμυθιού.

Εχοντας σπουδάσει φωνητική στη Μουσική Ακαδημία του Βουκουρεστίου, η Γκεοργκίου έκανε το ντεμπούτο της στη Βασιλική Οπερα του Λονδίνου με τον ρόλο της Τσερλίνα στον «Ντον Τζιοβάνι» τουΜότσαρτ το 1992. Την επόμενη χρονιά έκανε την πρώτη της εμφάνιση στη Μητροπολιτική Οπερα της Νέας Υόρκης, ενώ το 1994 ο αείμνηστοςΓκέοργκ Σόλτι την επέλεξε ως πρωταγωνίστρια σε μια παραγωγή της «Τραβιάτα» στο Κόβεντ Γκάρντεν, γεγονός το οποίο κυριολεκτικά εκτόξευσε την καριέρα της. Οταν για πρώτη φορά τραγούδησε με τον Αλάνια, η Γκεοργκίου ήταν παντρεμένη με κάποιον άλλο, αλλά γρήγορα κατέθεσε αίτηση διαζυγίου. Ο γάμος της με τον τενόρο έγινε τον Απρίλιο του 1996 στο γραφείο του τότε διευθυντή της Μητροπολιτικής Οπερας της Νέας Υόρκης από τον δήμαρχο της πόλης. Δύο χρόνια αργότερα βεβαίως οι σχέσεις του ζευγαριού με τη διοίκηση του θεάτρου «χτύπησαν κόκκινο» με αφορμή την απαίτησή τους να εγκρίνουν τα σκηνικά μιας παραγωγής της «Τραβιάτα». Σχολιάζοντας τη δημοσιότητα την οποία πήρε το γεγονός, οι δυο τους δήλωναν σε συνέντευξη:«Πιθανώς κάποιοι άλλοι θα υπέφεραν. Εμείς είμαστε πολύ ευτυχισμένοι για να υποφέρουμε, και αυτό είναι κάτι το οποίο κανένας δεν έχει καταλάβει…». Στην ίδια συνέντευξη το ζεύγος δήλωνε ότι δεν διαβάζει ποτέ κριτικές. «Το κοινό είναι ο καλύτερος κριτής μας»έλεγαν. Χρόνια αργότερα, τον Δεκέμβριο του 2006, ο Αλάνια φάνηκε να αλλάζει γνώμη με αφορμή την περίφημη ιστορία της αποδοκιμασίας του στη Σκάλα του Μιλάνου από μερίδα θεατών. Ο ίδιος αντέδρασε με μια ηχηρή αποχώρηση από τη σκηνή προκαλώντας σάλο διεθνώς.«Εκανα μια πραγματική επανάσταση για τον εαυτό μου και τους συναδέλφους μου, καθώς στην εποχή μαςοι τραγουδιστές αντιμετωπίζονται ως σκλάβοι» δήλωσε ο τενόρος υπερασπιζόμενος τον εαυτό του.

Την ίδια περίοδο πάντως- και ενώ αντιμετώπιζε τις δικές της επαγγελματικές προκλήσεις έχοντας μόλις ανακοινώσει την αποχώρησή της από την πολυαναμενόμενη παραγωγή του «Ντον Κάρλο» στο Κόβεντ Γκάρντενη Γκεοργκίου υπήρξε πολύ προσεκτική στις δηλώσεις της ως προς την ενέργεια του συζύγου της.«Βρείτε μου ένα ζευγάρι όπου οι σύζυγοι συμφωνούν σε όλα»σχολίαζε.«Δεν λέω ότι ο Ρομπέρτο έκανε λάθος,αλλά θα μου επιτρέψετε να κρατήσω τις απόψεις μου για τον εαυτό μου».Είχε άραγε αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση;

Η αρχή του… σίριαλ

Η αλήθεια είναι ότι στη διάρκεια του 13χρονου γάμου τους ο Αλάνια και η Γκεοργκίου απασχόλησαν τα διεθνή media πολύ περισσότερο με τον εκρηκτικό χαρακτήρα τους- από κοινού ή κατά μόνας- απ΄ ό,τι με τα αναμφισβήτητα ερμηνευτικά τους επιτεύγματα.Κοφτερή γλώσσα και δηλώσεις που τροφοδοτούσαν τις εφημερίδες επί εβδομάδες ολόκληρες,ηχηρές διαφωνίες με σκηνοθέτες και μαέστρους,δηλητηριώδη σχόλια για συναδέλφους τους,ματαιώσεις εμφανίσεων,υπερβολικές απαιτήσεις και γενικότερη συμπεριφορά η οποία παρέπεμπε σε ντίβες παλαιότερων εποχών είναι μερικά μόνο από τα κομμάτια ενός παζλ που κράτησε σε υψηλά επίπεδα το ενδιαφέρον για χρόνια ολόκληρα.Παράλληλα το επιμελώς καλλιεργημένο love story- επάνω και κάτω από τη σκηνή- φάνηκε να βρίσκει στόχο.Οσοι έτυχε να παρακολουθήσουν την κοινή τους εμφάνιση πριν από μερικά χρόνια στο Ηρώδειο θυμούνται ίσως τα εμφανώς επιτηδευμένα βλέμματα λαγνείας που αντάλλασσαν ερμηνεύοντας διάσημα ερωτικά ντουέτα. Στη διάρκεια μάλιστα συνέντευξης Τύπου επ΄ ευκαιρία εκείνης της εμφάνισης,απαντώντας σε ερώτηση περί του πώς καταφέρνουν να συνδυάζουν επαγγελματική και συζυγική ζωή η Γκεοργκίου είχε απαντήσει με νόημα: «Φροντίζουμε να δουλεύουμε μαζί.Οταν οι προτάσεις δεν το προβλέπουν εξαρχής,φροντίζουμε να το επιβάλλουμε εμείς…».