Ματιά αγέρωχη. Κίνηση με αυτοπεποίθηση και μέτρο. Βαθιά φωνή. Και λάμψη...
Εναν χρόνο μετά τον βαγκνερικό «Ιπτάμενο Ολλανδό» που κέρδισε τις εντυπώσεις, ο Γιάννης Κόκκος επιστρέφει στην Εθνική Λυρική Σκηνή και στο Ηρώδειο με τον «Οθέλλο» του Βέρντι.
Επετειακή η εφετινή χρονιά για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας καθώς συμπληρώνει αισίως 20 χρόνια ζωής. Είναι άραγε το ορόσημο αυτό αφορμή για απολογισμό ή μια νέα αφετηρία;
Aπό (ευχάριστη) έκπληξη σε έκπληξη η Εθνική Λυρική Σκηνή!
Επετειακή η εφετινή χρονιά για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας καθώς συμπληρώνει αισίως 20 χρόνια ζωής.
Το «Χειμωνιάτικο ταξίδι» του Σούμπερτ, το σπαρακτικό αριστούργημα του γερμανικού ρομαντισμού, ακρογωνιαίος λίθος του ρεπερτορίου του Lied,
T' Aχειλά το ρέμμα. Ο Αη Γιάννης ο Κρυφός. Τα Κοτρώνια. Το Μοναστήρι του Ευαγγελισμού. Το Κακόρεμα
Η διευθύντρια της Εθνικής Πινακοθήκης κυρία Μαρίνα Λαμπράκη-Πλάκα εκφράζει μια ελπίδα: η αποπεράτωση των εργασιών ανακαίνισης που βρίσκονται αυτόν τον καιρό σε εξέλιξη να συμπέσουν με την ολοκλήρωση ενός ακόμη μουσείου για την ανέγερση του οποίου έχει καταβληθεί μεγάλη προσπάθεια τα τελευταία χρόνια.
Ο συναισθηματικός λόγος μοιάζει να είναι το αντίδοτο για τα πάντα: συγκινεί, φορτίζει αλλά και καλύπτει τα κενά επιχειρημάτων και προτάσεων. Σε ό,τι αφορά τον πολιτισμό μπορεί να ταιριάζει κιόλας, αλλά σίγουρα δεν επαρκεί. Και ειδικά σε συνθήκες κρίσης.
«O χορός των γερανών», το δρώμενο-έκπληξη που παρουσίασε η Εθνική Λυρική Σκηνή και το αρχιτεκτονικό γραφείο του Ρέντσο Πιάνο
«Η πρώτη ελευθέρα Βουλή των αντιπροσώπων της Επτανήσου διακηρύττει ότι η ομόθυμος και αμετάτρεπτος θέληση του επτανησιακού λαού είναι η ανάκτηση της ανεξαρτησίας του και η Ενωσή του με το λοιπόν Εθνος του, την απελευθερωμένη Ελλάδα».
Η πρώτη μεγάλη χορογραφία στον χώρο του εργοταξίου του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), φιλοξενήθηκε το βράδι της Τετάρτης 25 Ιουνίου.
Η πρόσφατη απόφαση της διοίκησης της Μητροπολιτικής Οπερας της Νέας Υόρκης να αποσύρει την όπερα του Τζον Ανταμς «Ο θάνατος του Κλινγκχόφερ» από το πρόγραμμα ζωντανών αναμεταδόσεων της καλλιτεχνικής περιόδου 2014-2015
Ο «Ντον Τζοβάννι» του Μότσαρτ που παρουσίασε η Εθνική Λυρική Σκηνή στο Ηρώδειο προκάλεσε πολλές συζητήσεις. Υπήρξε λόγος και αντίλογος.
O Λόρκα Μασίν ήταν ακόμη έφηβος όταν πρωτογνώρισε τον Μίκη Θεοδωράκη. Η επόμενη φορά που άκουσε γι' αυτόν ήταν μερικά χρόνια αργότερα: όταν το 1964 προβλήθηκε ο κινηματογραφικός «Ζορμπάς» του Μιχάλη Κακογιάννη,
Ε, λοιπόν, συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια. 'Η μάλλον στα μεγαλύτερα θέατρα! Ο λόγος για την περίφημη
Οι αποδοκιμασίες στις παραστάσεις όπερας δεν είναι ασυνήθιστες. Κάθε άλλο.
Οταν το 1929 ο πολωνοεβραίος βιολονίστας Μπρονισλάβ Χούμπερμαν επισκέφθηκε για πρώτη φορά την Παλαιστίνη, μια ιδέα χαράχθηκε στον νου του: πώς θα διαδώσει την κλασική μουσική στη Γη της Επαγγελίας.
Θερμά χειροκροτήματα αλλά και αποδοκιμασίες σφράγισαν την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του «Ντον Τζοβάνι» το βράδυ της Τετάρτης, 11 Ιουνίου στο Ηρώδειο η οποία δόθηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.
Τι σχέση μπορεί να έχει, άραγε, το κλασικό μπαλέτο με τους αφρικανικούς χορούς;