«Είναι η πρώτη φορά που επισκέπτομαι την πόλη σας. Είναι περίεργο. Και δεν νιώθω τόσο την ανάγκη να απολογηθώ που δεν έχω ξαναέρθει στην Ελλάδα όσο για τον τρόπο
Ενα κτίριο με πλούσιο βιογραφικό που καταφέρνει να συμμετέχει με τρόπο παραγωγικό και δημιουργικό στην ταυτότητα της Παλιάς Πόλης της Ξάνθης.
Ξύλο, ζεστασιά, μινιμαλισμός, πρακτικότητα και καθαρές γραμμές. Στοιχεία που όταν βρίσκουν κοινό έδαφος η μεταξύ τους ισορροπία στήνει δυνητικά
Στα προάστια της Μπανγκόκ δύο αδέλφια αποφάσισαν να ανεξαρτητοποιηθούν χωρίς να χάσουν την καθημερινή και ουσιαστική επικοινωνία τους.
Η ιστορία ξεκινά τη δεκαετία του 1920, με το συγκρότημα Μπιαλίκ στο ιστορικό κέντρο του Τελ Αβίβ να φιλοξενεί τις μεγαλύτερες προσωπικότητες της εποχής από τον χώρο των τεχνών και της πολιτικής.
Για κάποιους η επιτυχία αποτελεί αφορμή για στάση και για άλλους αφορμή για ακόμη μεγαλύτερη δράση.
«Η Ζάχα θέλησε με συνέπεια να προσδιορίσει την έννοια "κατοικώ" μέσα από άλλες κλίμακες και άλλα μεγέθη.
«Το σπίτι χωρίς παράθυρα». Ετσι αποκαλούν οι ντόπιοι στη Ριμπέιρα Σάκρα την κατοικία που διαμόρφωσε το Cubus, Taller d'Arquitectura, ανακατασκευάζοντας ένα παραδοσιακό κελάρι.
Εντονη προσωπικότητα, η Ζάχα Χαντίντ προκαλούσε και έντονα συναισθήματα: αδιαπραγμάτευτες συμπάθειες και σχεδόν απόλυτες αντιδράσεις.
Κάποτε ήταν δεδομένα. Αργότερα έγιναν παρωχημένα. Στη συνέχεια μόδα και σήμερα μια συνειδητή επιλογή.
Περί αντιθέσεων «Ο όγκος της κατοικίας δεν είναι κλειστός, αλλά με σαφείς προθέσεις: Διαθέτει τέσσερις διαδοχικές ανοιχτές πλευρές και δύο εξωτερικές κλειστές, οι οποίες όμως επιτρέπουν επιλεκτικές θεάσεις στον ελαιώνα και στοχευμένη είσοδο του φωτός. Είναι ακριβώς η “απλωσιά” της τοποθεσίας που επέβαλε την επιλεκτική εξωστρέφεια, να μην είναι η κατοικία εκτεθειμένη προς όλες τις […]
Το να διατηρείς την υπόστασή σου και να τη διαφυλάσσεις μέσα στο πλήθος θα μπορούσε να είναι ένα από τα τσιτάτα των διαφόρων σεμιναρίων life coaching που ευδοκιμούν αυτή την περίοδο.
Η κουλτούρα τού «πάμε για έναν καφέ» υπήρχε στην εκτός Αττικής Ελλάδα πολύ πιο παλιά από τη σαρωτική εμφάνιση καφετεριών στην πρωτεύουσα,
Ενα παιχνίδι ορατού και αοράτου, αντανάκλασης και απορρόφησης, φωτεινών εντάσεων και σκιάσεων.
Βουκολικός μοντερνισμός: Και όμως, υπάρχει! Στα αρχιτεκτονικά σχεδιαστήρια τουλάχιστον - περίτρανη απόδειξη του νέου αυτού αυτοσχέδιου ρεύματος, η κατοικία που υπογράφει το γραφείο gfra.
«Να καθίσουμε καλύτερα στον ήλιο;». Εννοείται. Ο Ρόμπιν Λεβίν λατρεύει την Ελλάδα και τον ήλιο της. Κάποτε, μάλιστα, περνούσε τα καλοκαίρια του στην Κάρπαθο.
Η Δομινικανή Δημοκρατία συγκαταλέγεται σε εκείνους τους εξωτικούς προορισμούς που η φυσική ομορφιά τους τούς καθιστά ιδιαιτέρως ελκυστικούς,
Ενα δωμάτιο εδώ, ένα δωμάτιο εκεί και κάπου ανάμεσα ορισμένοι διάδρομοι.
Μπορεί η σταθερότητα να εδράζεται στην κίνηση και το αυστηρά δομημένο να στηρίζεται στις απόλυτες αντιθέσεις;
Στα προάστια της Ταϊπέι, σε μια κατοικία μόλις 50 τ.μ., συμβιώνουν ένας γραφίστας, μια σχεδιάστρια μόδας και...