Για πολλούς το τσιμέντο είναι συνώνυμο της σκληρότητας και της ψυχρότητας. Λογικό εν μέρει.
Η κατασκευή και η διαμόρφωση ενός χώρου - πρέπει να - συνοδεύονται από μια αίσθηση ευθύνης, η οποία αφορά τόσο το οικολογικό και αισθητικό αποτύπωμά του όσο και την ασφάλεια του ενοίκου ή του επισκέπτη.
Το να «συγκατοικεί» κάποιος με τα χόμπι του δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί μια ευτυχή συγκυρία που αναβαθμίζει τη ζωή στο σπίτι με τρόπο πραγματικά ενδιαφέροντα και ουσιαστικό.
Τα κτίρια «γερνούν» όταν απουσιάζουν οι φρέσκες ιδέες που θα τα ανανεώσουν και οι δημιουργικοί άνθρωποι που θα εντοπίσουν στην ιστορική τους πορεία την αφετηρία για ένα ενδιαφέρον,
Το μεγαλύτερο στοίχημα για την πλειονότητα των αρχιτεκτόνων είναι πώς θα καταφέρουν να φέρουν την ισορροπία ανάμεσα στους αρχιτεκτονικούς όγκους και το φυσικό περιβάλλον μέσα στο οποίο αυτοί εντάσσονται.
Αυτή η παλιοκοινωνία, η άδικη, έχει θέσει – ποιος ξέρει από πότε και κυρίως το γιατί – κάποια στερεότυπα που ακολουθούν γυναίκες, άντρες και παιδιά ανά τους αιώνες.
«Δεν υπάρχει μια αρχιτεκτονική. Υπάρχει μια προσωπικότητα που ενημερώνει συνεχώς την επαγγελματική υπόσταση».
«Καλησπέρα. Εδώ Jean-Pierre». Η κλήση στο κινητό μου ήταν πραγματική έκπληξη καθώς μόλις είχα πατήσει «αποστολή» στο email που προσκαλούσα τον γάλλο αρχιτέκτονα Jean-Pierre HEIM
Δεν είναι λίγες οι φορές που οι αρχιτέκτονες αισθάνονται και λίγο καλλιτέχνες και λίγο ντιζάινερ.
Στη Βαρκελώνη, στον τόπο των πειραματισμών και των καλλιτεχνικών ανατροπών, μπορεί κανείς να συναντήσει όλες τις επικρατούσες τάσεις
Ξυπνάς και κοιτάζεις το πέλαγος. Απολαμβάνεις το πρωινό σου ανάμεσα στο γαλάζιο της θάλασσας και του ουρανού.
Σαντιγί ή μους σοκολάτα... Οταν η αρχιτεκτονική επιδίδεται σε ασκήσεις ευλυγισίας, η μορφή μιας κατοικίας παύει να παραπέμπει στο οικείο και αναμενόμενο, επιτρέποντας τολμηρούς παραλληλισμούς.
Η ανθρώπινη παρουσία, λένε, είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες που στοιχειοθετούν την ιδιαίτερη ταυτότητα ενός χώρου, τον χαρακτήρα του.
Πάρος πηγή: Παναγιώτης Βουμβάκης Μια καλοκαιρινή κατοικία στα πρότυπα των απλών νησιώτικων σπιτιών: ανεξάρτητοι κτιριακοί όγκοι, με την κυκλοφορία από τον έναν στον άλλον να διατηρεί τους υπαίθριους χώρους «ζωντανούς», καθιστώντας τους παράλληλα σημείο συγκέντρωσης και χαλάρωσης, ιδιαίτερα στο υπαίθριο καθιστικό με την ταξιδιάρικη θέα. Οι τρεις ισόγειοι χώροι καλύπτουν τις κύριες χρήσεις της κατοικίας, […]
Η πλούσια ελληνική γλώσσα μπορεί να δώσει στο «μεγάλο» και στο «ευρύχωρο» μικρές μεν, ουσιαστικές δε εννοιολογικές διαφοροποιήσεις.
Καμιά φορά η χλιδή μπερδεύεται με τρόπο παράξενο με την απλότητα, σαν η πρώτη να χρησιμοποιεί τη δεύτερη ως «ηθικό» και αισθητικό άλλοθι.
Ενα κτίριο που χωρίς να επιβάλλει με θράσος τον όγκο του θα μπορεί να φιλοξενεί με άνεση τους ιδιοκτήτες του και θα είναι τόσο ευέλικτο ώστε να ακολουθεί τις διαφορετικές απαιτήσεις της καθημερινότητάς τους.
«Και να άλλαζε η έδρα του Παναθηναϊκού, το γήπεδο δεν θα έπρεπε να γκρεμιστεί. Αποτελεί τοπόσημο.
Ψηλά πεύκα και υπέροχη θέα στον Ευβοϊκό κόλπο και στη γέφυρα της Χαλκίδας.