Λίγο μετά την ολοκληρωμένη κυκλοφορία του άλμπουμ με όλα τα τραγούδια που ακούστηκαν στο ανέβασμα των «Τσιγάρων» ως μιούζικαλ, ο μουσικοσυνθέτης Παναγιώτης Καλαντζόπουλος μιλά στο ΒΗΜΑ.
Λίγο πριν τις συναυλίες τους στο Gagarin, όπου θα παρουσιάσουν το νέο τους δίσκο, η frontwoman των Still Corners, Τέσα Μάρεϊ, μιλά για όσα αγαπά στην Ελλάδα και αποκαλύπτει όλη τη δημιουργική διαδικασία πίσω από τα καινούργια τραγούδια.
Η σειρά ντοκιμαντέρ UnderWonder ακολουθεί μία ομάδα έμπειρων σπηλαιοδυτών που εξερευνούν μερικά από τα πιο γνωστά υποβρύχια σπήλαια της χώρας. Μιλήσαμε με τον επικεφαλής της ομάδας, Γιώργο Βανδώρο, για την αυτή τη μοναδική εμπειρία.
Η τραγουδοποιός και παραγωγός μιλά στο ΒΗΜΑ λίγο πριν την εμφάνισή της στο Athens Music Week για τη διασκευή μεγάλη επιτυχία των Πλέσσα-Δαλιανίδη, την αγάπη της για τα ελληνικά μιούζικαλ και τη Ρένα Βλαχοπούλου.
Ο νέος επικεφαλής της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφαλείας και για περισσότερα από 25 χρόνια διευθυντής πληροφορικής του MIT Media Lab μιλά στο ΒΗΜΑ για τις προκλήσεις που θα φέρει η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης, αλλά και για τη σημασία των προσωπικών δεδομένων.
Με επίκεντρο την οδό Απόλλωνος, τα στενά γύρω από τη Μητρόπολη Αθηνών είναι γεμάτα από ιεροραφεία, κάποια από τα οποία μετρούν περισσότερα από 100 χρόνια ζωής.
Ο stand-up κωμικός, λίγο πριν αποχαιρετήσει οριστικά τον δεύτερο κωμικό του μονόλογο «Όχι Μανάδες», μοιράζεται πώς είναι να ξυπνάς και να βρίσκεις 100άδες μηνύματα γεμάτα με απειλές για τη ζωή σου.
Η γνωσιακή νευροεπιστήμονας, διδάκτορας του Πανεπιστημίου Μπάνγκορ, και ειδική στα θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης μιλά στο Βήμα για τα επείγοντα ζητήματα που εγείρει η ανάπτυξη και η διάδοση των εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης.
Ο χαμός με το Zari συνεχίζεται και η Μαρίνα Σάττι, στο πλαίσιο της Press Day της ΕΡΤ, μίλησε στους δημοσιογράφους για όσα σχεδιάζει να κάνει στην σκηνή της Eurovision.
Ο Theodore μιλά στο Βήμα για τη νέα και πιο απενοχοποιημένη εποχή στον ήχο του, λίγο πριν ανέβει στη σκηνή του Gazarte για να παρουσιάσει φρέσκο υλικό.
Μέσα από το φακό του Μενέλαου Μυρίλλα, επίσημου φωτογράφου του Δημάρχου Αθηναίων, κάνουμε μια αναδρομή στις 100 πρώτες μέρες της θητείας του Χάρη Δούκα.
Η αφήγηση ιστοριών είναι μια πρακτική που έχει τις ρίζες της στις απαρχές του ανθρώπινου είδους. Μπορεί οι μεγάλες αφηγήσεις να έχουν τελειώσει στην εποχή μας, δεν θα πάψουμε όμως ποτέ να αναζητούμε τους μεγάλους αφηγητές.
Παρά τα επιμέρους καλά στοιχεία, το «Ζάρι» δεν λειτουργεί ως σύνολο.
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, ένας διεθνούς εμβέλειας καλλιτέχνης, μιλά σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση για όσα διαμόρφωσαν τον χαρακτήρα του, τον τρόπο που αντιλαμβάνεται τον πολιτισμό, αλλά και για τον αγαπημένο του Άρη.
Λίγο καιρό μετά την κυκλοφορία του «Phases» και λίγες μέρες πριν ανέβει στη σκηνή του Gazarte Ground Stage, η Νεφέλη Φασούλη μιλά στο Βήμα για την τρέχουσα φάση της, όπου καλείται να σταθεί καλλιτεχνικά στα δικά της πόδια.
Δώδεκα μήνες μετά έχουμε γίνει ελάχιστα πιο σοφοί για όσα συνέβησαν εκείνο το βράδυ, ενώ οι χειρισμοί Κυβέρνησης και Δικαιοσύνης μετατρέπουν μια εθνική τραγωδία σε υποσημείωση του δημόσιου διαλόγου.
Το πρώτο ραντεβού των φορέων της κεντροαριστεράς στο κεντρικό αθηναϊκό θέατρο είχε αμηχανία, εκπλήξεις αλλά και πετυχημένο φλερτ.
Αν και βιώνουν τη βουλιμία των μίντια να δημιουργούν και να αποδομούν «είδωλα», οι δύο καλλιτέχνες μοιράζονται στο ΒΗΜΑ τις απόψεις τους με τη συγκρότηση και την ειλικρίνεια των ανθρώπων που όταν έχουν κάτι να πουν το λένε μέσα από την τέχνη τους.
Φέτος ανεβάζει για πρώτη φορά έναν μαύρο μονόλογο, με ήρωα ένα 40άρη σε υπαρξιακή κρίση και γεμάτο από σπαρακτικό σαρκασμό.
Τι είπαν οι εκπρόσωποι της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας στη συνεδρίαση των επιτροπών για τον γάμο ομοφύλων – Οι παραλείψεις που επισήμαναν στο νομοσχέδιο και οι συνήθεις εξ ακροδεξιών κορόνες.