Επειτα από προσπάθειες 4,5 χρόνων εντός και εκτός Ελλάδας οι ελληνικές παραγωγικές επιχειρήσεις, κυρίως καταναλωτικών προϊόντων και ιδιαίτερα τροφίμων, θα μπορούν - έπειτα από λίγους μήνες - να αναγράφουν στις ετικέτες των προϊόντων τους το «σήμα ελληνικού προϊόντος».
Εντείνει τις προσπάθειές της για τη συγκέντρωση της αγοράς η Μαρινόπουλος ΑΕ, η οποία την περασμένη εβδομάδα πρόσθεσε στο δίκτυό της άλλα 18 καταστήματα, αυτή τη φορά στην περιοχή της Αχαΐας, ισχυροποιώντας την παρουσία της στη Νότια Ελλάδα, με την απόκτηση της τοπική αλυσίδας σουπερμάρκετ Κρόνος, που ανήκε στην οικογένεια Καρακίτσου.
Οι καλές ημέρες για το ελληνικό εμπόριο αφορούν κυρίως τις μεγάλες επιχειρήσεις
Χρειάστηκαν 4,5 χρόνια, τρεις κυβερνήσεις και έξι υπουργοί Ανάπτυξης - χωρίς να συνυπολογιστούν οι υφυπουργοί Εμπορίου - για να εκδοθεί τελικώς το «σήμα ελληνικού προϊόντος». Η «μπίλια» τελικώς «κάθησε» στον υφυπουργό κ. Γεράσιμο Γιακουμάτο.
Αν και η συρρίκνωση της αγοράς των αναψυκτικών συνεχίζεται και δεν αποκλείεται να πλησιάσει ίσως και το 7% ως το τέλος του χρόνου - ενώ του εμφιαλωμένου νερού περίπου το 10% - ωστόσο ο ανταγωνισμός έχει «χτυπήσει κόκκινο»..
H δεκαετία του 1990 ήταν περίπου «μαγική». Μετά την ενοποίηση της εσωτερικής αγοράς του 1992 και με τον οικονομικό κύκλο στην ανοδική του τροχιά, η ελληνική οικονομία
Το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας στην παραγωγή κριθαριού που εφαρμόζει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία - καλύπτοντας το 100% των αναγκών της
Υπεγράφη η συμφωνία πώλησης του συνόλου των μετοχών της Makro Cash & Carry, μέλους του γερμανικού Metro Group, στην Ι. & Σ. Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε. To αντίτιμο της εξαγοράς ανέρχεται στα 65 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για σημαντική νέα επένδυση της Σκλαβενίτης που σηματοδοτεί την είσοδό της στην αγορά της χονδρικής, ενώ παράλληλα επεκτείνει για πρώτη φορά τη δραστηριότητά της εκτός Αττικής.
Τελικώς το ελληνικό λιανεμπόριο αφορά μόνο έλληνες επιχειρηματίες - ή σχεδόν έλληνες επιχειρηματίες
Περιορίστηκε ο αριθμός των κλειστών εμπορικών καταστημάτων στο κέντρο της Αθήνας. Αυτή είναι η «καλή» είδηση. Η κακή είναι πως αυξάνεται ο αριθμός τους στην περιοχή του Πειραια, που ως τώρα εμφανιζόταν πιο ανθεκτικός.
Μια συνδυαστική πρόταση που αν υλοποιηθεί θα συμβάλει στην εξυγίανση της αλλαντοβιομηχανίας Νίκας υπέβαλε ο κ. Σπύρος Θεοδωρόπουλος, διευθύνων σύμβουλος και μέτοχος της Chipita, προς τις πιστώτριες τράπεζες της εισηγμένης.
Η Oλυμπιακή Ζυθοποιία ΑΕ που παράγει την μπίρα Fix Hellas είναι σίγουρα το success story της ελληνικής αγοράς μπίρας.
Η πτώση των πωλήσεων εφέτος στην αγορά των αναψυκτικών πλησιάζει ίσως και το 7%, ενώ του εμφιαλωμένου νερού το 10%.
Ελληνο-δανο-ολλανδικός πόλεμος πρόκειται οσονούπω να ξεσπάσει στην ελληνική αγορά της μπίρας
Στη συγχώνευση των δραστηριοτήτων τους αποφάσισαν να προχωρήσουν οι εταιρείες Μύθος Ζυθοποιία (Mύθος) και Ολυμπιακή Ζυθοποιία (Fix), όπως ανακοίνωσαν τα στελέχη τους σε σχετική συνέντευξη Τύπου. Τις επόμενες ημέρες θα κατατεθούν τα έντυπα γνωστοποίησης στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και εφεξής η συγχώνευση θα τελεί υπό την έγκρισή της.
H περίοδος της κρίσης ανέτρεψε πλήρως τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς φαρμάκου.
Σε μετωπική σύγκρουση οδηγούνται η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) με τον υφυπουργό Ανάπτυξης κ. Γεράσιμο Γιακουμάτο εξαιτίας του νέου «Κώδικα Δεοντολογίας για την προστασία του καταναλωτή κατά τις προσφορές, τις εκπτώσεις και τις προωθητικές ενέργειες» που εξέδωσε σήμερα.
Σε «πυροτέχνημα» εξελίσσεται τελικά η «βάσιμη υπόθεση εργασίας», όπως χαρακτήρισε ο πρώην υπουργός Ανάπτυξης - και νυν Αμυνας - Νίκος Δένδιας τη μελετώμενη ρύθμιση των κόκκινων στεγαστικών δανείων.
Η κυβέρνηση έφερε στη Βουλή το νομοσχέδιο με τους ευνοϊκούς όρους για τη ρύθμιση των «κόκκινων» δανείων των επιχειρήσεων με ετήσιο τζίρο ως 2.500.000 ευρώ
Το βράδυ της περασμένης Τετάρτης λίγα χιλιόμετρα έξω από τη Σόφια, στον δεύτερο όροφο του νέου εντυπωσιακού Sofia Ring Mall, το κλίμα ήταν ιδιαίτερα εορταστικό.