Η κρίση στην Ελλάδα έχει αλλάξει πολλά πράγματα, όπως την επιθυμία πλέον των νέων
Το ανθρώπινο δυναμικό είναι και πρέπει να αποτελεί το πιο βασικό στοιχείο μιας
Μονόδρομο αποτελεί η επέκταση των ελληνικών εταιρειών στο εξωτερικό, καθώς η κρίση στη χώρα μας έχει σταματήσει την ανάπτυξη και τις επενδύσεις.
Λιγότερες γούνες αγόρασαν οι Ρωσίδες τα δύο προηγούμενα έτη, λόγω των πολιτικοοικονομικών
Από την επιτακτική ανάγκη να παράγουμε στην Ελλάδα και να εξάγουμε δημιουργήθηκε εν μέσω κρίσης η ελληνική εταιρεία μαντιλιών ΜΥ
Στις αγορές του εξωτερικού έχουν επεκταθεί οι ελληνικές εταιρείες φυτικών καλλυντικών καθώς υπάρχει μια στροφή των καταναλωτών σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής
Μπορεί πολλές εταιρείες να βάζουν λουκέτο λόγω κρίσης στην Ελλάδα
Η κρίση έχει οδηγήσει πολλούς έλληνες επιχειρηματίες σε αγορές του εξωτερικού, μεταξύ
Μαραγκοί που έβλεπαν την τέχνη τους να χάνεται και τις παραδοσιακές δουλειές τους (έπιπλα, ντουλάπια κ.τ.λ.) να μειώνονται λόγω της οικονομικής κρίσης
Συγκρατημένες είναι οι αγορές των ελλήνων καταναλωτών τα τελευταία χρόνια
Ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP-CEO General Index)
Ακόμη και το κρασί περιόρισαν οι Ελληνες τα τελευταία πέντε έτη
ο 2014 ήταν ακόμη μία δύσκολη χρονιά για όλους και ειδικά για τις γυναίκες
Η προκήρυξη των εκλογών στη χώρα μας αλλάζει το κλίμα στην οικονομία
Με θολό τον επιχειρηματικό ορίζοντα αρχίζει το 2015 και ειδικά τους πρώτους τέσσερις μήνες ο «βομβαρδισμός» των πολιτικών εξελίξεων
Μουδιασμένα κινείται η αγορά την περίοδο αυτή λόγω των πολιτικών εξελίξεων. Η αβεβαιότητα που προκαλεί στους καταναλωτές το ενδεχόμενο πρόωρης προσφυγής στις κάλπες
Η Ελβετία της Υποσαχάριας Αφρικής θεωρείται η Ζάμπια, στην οποία πολλοί επιχειρηματίες
Οι Ιρλανδοί ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα κατά τη διάρκεια των χριστουγεννιάτικων γιορτών, ενώ οι Ελληνες λόγω κρίσης έχουν μειώσει αρκετά τις αγορές τους. Καθώς πλησιάζουν οι γιορτές των Χριστουγέννων, όλοι οι λαοί παγκοσμίως επισκέπτονται τα καταστήματα για να αρχίσουν τις αγορές που απαιτούν οι ημέρες.
Με τον δείκτη των προοπτικών απασχόλησης προσαρμοσμένο σύμφωνα με την εποχικότητα
Η καταναλωτική εμπιστοσύνη των Ελλήνων βελτιώνεται, οι τζίροι των εμπόρων αυξάνονται, ενώ