Είναι πολύ αργά για να μιλήσουμε για τη μόδα του καλοκαιριού και πολύ νωρίς για τη μόδα του χειμώνα.
ίναι πολύ αργά για να μιλήσουμε για τη μόδα του καλοκαιριού και πολύ νωρίς για τη μόδα του χειμώνα.
Ηταν μάλλον ο Πολ Βαλερί αυτός που ήλθε να ανατρέψει αυτήν τη φαινομενική αντίθεση μεταξύ κλασικού και ρομαντικού, όταν διατεινόταν ότι καθετί κλασικό προϋποθέτει το ρομαντικό,
Τάδε έφη ο εικονοκλάστης Καντ, στο λογοκρατούμενο κείμενό του Τι σημαίνει: Προσανατολίζομαι στη σκέψη; (1786).
Χωρίς ίχνος νοσταλγικού τόνου για χαμένα πάτρια εδάφη, η Μπαρμπαρά Κασσέν μάς καλεί, στο πρώτο μεταφρασμένο στα ελληνικά βιβλίο της
Η επιτυχία του Καντ είναι απλώς η επιτυχία ενός θεολόγου, μια τροχοπέδη για την όχι και τόσο στέρεη γερμανική εντιμότητα.
Σε κείμενό του για τον Μπαλζάκ (1799-1850) ο Αντόρνο επεσήμανε το 1961 την «ιδιαίτερη αγάπη» που έτρεφε ο Μπαλζάκ για τους γερμανούς ρομαντικούς Ζαν Πολ και Μπετόβεν,
Υπάρχει ένα ανεπικοινώνητο, μη αναγώγιμο θεμέλιο της εμπειρίας που δεν μπορούμε να το εκφράσουμε και για το οποίο δημιουργούμε ισοδύναμα ομοιώματα.
Ηδη από τις αρχές της συγγραφικής του δραστηριότητας, η ποίηση και η λογοτεχνία του Ε. Α. Πόου (1809-1849) αποτέλεσε αντικείμενο διχογνωμιών.
Σύμφωνα με μια αντιμεταφυσική αρχή του Νίτσε, όλα τα πράγματα σε αυτόν τον κόσμο έχουν μια ξεχωριστή ιστορία και έναν προσίδιο τόπο γέννησης.
O,τι προσφέρεται σήμερα στη σκέψη ως αντικείμενο δεν μπορεί να γραφεί σύμφωνα με τη γραμμή και το βιβλίο.