Την απόλυτη βεβαιότητά του ότι στο πίσω κομμάτι της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη δεν υπάρχει περίπτωση να αποθηκεύτηκαν 2,5 τόνοι εύφλεκτου υλικού εξέφρασε μιλώντας στο OPEN ο πρόεδρος των εργαζομένων της Hellenic Train, Νίκος Κιουτσούκης.
«Ούτε μια στο εκατομμύριο. Έχω στείλει τη φωτογραφία του θαλάμου οδήγησης. Ακόμα και σε μπιτόνια των 20 λίτρων να βάζανε εδώ αυτό το περιβόητο πτητικό υγρό, όπως αναφέρουν οι εμπειρογνώμονες, έπρεπε να τοποθετηθούν 125 μπιτόνια. Αν εσείς πιστεύετε ότι μέσα σε αυτό τον χώρο μπορούν να τοποθετηθούν 125 μπιτόνια και να μην βρεθεί ούτε ίχνος από αυτά τα μπιτόνια…» είπε.
«Από την άλλη, κάποιος πρέπει να μας εξηγήσει τι έγινε αυτό το πτητικό υγρό, πέταξε και βρέθηκε κάτω, δεν βρέθηκε πάνω στη γραμμή στην οποία έπεσε η εμπορική αμαξοστοιχία, δεν βρέθηκε στην πλαγιά του βουνού, όπου οι συγγενείς των παιδιών έχουν βάλει τις φωτογραφίες τους;» συνέχισε. «Γιατί δεν λαμβάνουμε υπόψιν αυτά που λέει το Γενικό Χημείο του Κράτους ότι δηλαδή και οι επιβατάμαξες και οι μηχανές, τα υλικά για τα οποία χρησιμοποιούνται για τη βαφή τους και για τη συντήρησή τους έχουν μέσα και υγρά…» τόνισε ο ίδιος.
Μάλιστα ο κ. Κιουτσούκης είχε κάνει και ανάρτηση στο Facebook για να δείξει ότι δεν χωράνε 2,5 τόνοι στον θάλαμο μηχανοδήγησης.
Τι δημιούργησε την πυρόσφαιρα
Αναφορικά με το τι δημιούργησε την πυρόσφαιρα, ο κ. Κιουτσούκης είπε: «Αυτό δεν μπορώ να το απαντήσω. Αυτό, όμως, που απαντά το Γενικό Χημείο του Κράτους, είναι ότι με τόσο υψηλή τάση, 25.000 Volt, που είχαν αυτά τα δύο φωτοβολταϊκά τόξα της εμπορικής και της επιβατικής αμαξοστοιχίας όταν ενώθηκαν, είναι αυτονόητο ότι θα υπάρχει έκρηξη. Αυτό δημιουργεί προβλήματα και στους ηλεκτροκινητήρες, και στα συστήματα που έχει μια ηλεκτράμαξα, όπως ο μετασχηματιστής. Από την άλλη, ούτε σταγόνα ελαίου σιλικόνης δεν βρέθηκε στο έδαφος όπου έπεσε η επιβατική αμαξοστοιχία».
«Ήμασταν στον τόπο του δυστυχήματος. Οι συνάδελφοί μου ήταν από την πρώτη στιγμή εκεί γιατί έπρεπε να αποσυμφορήσουν τις γραμμές. Λέω ότι δεν υπήρχε εύφλεκτο υλικό στο τρένο, και το λέω μετά βεβαιότητας γιατί έχω τη γνώμη των συναδέλφων μου που ήταν από την πρώτη ημέρα εκεί» επισήμανε.
«Τη δεύτερη ημέρα ήμουν και εγώ στον τόπο του δυστυχήματος. Δεν υπάρχει χώρος για να φορτωθεί το υλικό που αναφέρουν», τόνισε ακόμη, προσθέτοντας ότι ενδεχομένως η έκρηξη να προκλήθηκε από υγρό που χρησιμοποιεί η εταιρεία από το 2007, με το οποίο περνά όλη την αμαξοστοιχία, για να μπορούν να καθαρίζονται πιο εύκολα τυχόν γκράφιτι» κατέληξε.






