airtickets.com®: Στον αέρα η παγκόσμια καμπάνια

Τη νέα παγκόσμια διαφημιστική της καμπάνια «a world to share» («Ο Κόσμος είναι για να τον μοιράζεσαι»), παρουσίασε πρόσφατα η airtickets.gr®, επικοινωνώντας το διεθνές της website www.airtickets.com.

Τη νέα παγκόσμια διαφημιστική της καμπάνια «a world to share» («Ο Κόσμος είναι για να τον μοιράζεσαι»), παρουσίασε πρόσφατα η airtickets.gr®, επικοινωνώντας το διεθνές της website www.airtickets.com.
H εταιρία παρουσίασε την καμπάνια και στην Αθήνα, συμμετέχοντας στο TBEX 2014. Η καμπάνια «τρέχει» ήδη στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, όπως HΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Ινδία, Ιαπωνία και σύντομα σε Ρωσία, Πολωνία, Τουρκία και Ιταλία.

«Το σποτ έχει ήδη πάνω από 1.000.000 views στην ελληνική και παγκόσμια αγορά, ενώ εντύπωση κάνουν τα σχόλια των χρηστών όπως, μεταξύ άλλων, «όταν την βλέπω θέλω να ταξιδέψω τώρα!», δηλώνει ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της airtickets.gr® κ. Δημήτρης Κοντογεώργος.

Ο ίδιος προσθέτει ότι «μετά από 15 χρόνια που «ταξιδεύουμε» την Ελλάδα, τώρα πλέον «ταξιδεύουμε» και ολόκληρο τον κόσμο. Στη μεγάλη διεθνή καμπάνια επικοινωνίας που δημιουργήσαμε εκφράσαμε το πιστεύω μας: «a world to share». Με αυτό θέλουμε να περάσουμε τη φιλοσοφία της εταιρείας μας, ότι δηλαδή μοιραζόμαστε τον ίδιο κόσμο στην κυριολεξία αλλά και ότι θέλουμε να τον μοιραζόμαστε και μεταφορικά, δηλαδή να δούμε τον πλανήτη που ζούμε, να γνωρίσουμε τους ανθρώπους του, να ταξιδέψουμε. H φιλοσοφία αυτή έγινε το παγκόσμιο σλόγκαν μας».

Η εταιρία ξεκίνησε τις δραστηριότητες της το 2000 και υπήρξε η πρώτη ταξιδιωτική επιχείρηση στην Ελλάδα που επένδυσε στο online travel. Σήμερα, εκτός από την Ελλάδα, δραστηριοποιείται σε πέντε ακόμα μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, την Πολωνία, την Τουρκία και τη Ρωσία.
Στο διαφημιστικό σποτ, με διάρκεια ενάμισι λεπτό, ο θεατής βλέπει στιγμές και εικόνες από κάθε γωνιά του κόσμου, που δημιουργούν το ίδιο συναίσθημα ευφορίας και ανάτασης που έχει κάθε πραγματικό ταξίδι. Στην ταινία πρωταγωνιστεί ένας ταξιδιώτης, ο οποίος μοιράζεται στιγμές με τους φίλους του και προτρέπει τον θεατή να κάνει το ίδιο.

Βλέποντας μέσα από τα μάτια του, ο θεατής μεταφέρεται στις πιο όμορφες γωνιές του πλανήτη «ζώντας» αξέχαστες στιγμές: ιστιοπλοΐα στο νησί Καταλίνα στην Καλιφόρνια, paragliding στην Τουρκία, περιπλάνηση στις ζούγκλες του Chiang Mai της Ταϊλάνδης, χορός σε συναυλία στο Μαϊάμι, γεύσεις, αρώματα και χαρούμενες στιγμές σε ολόκληρο τον κόσμο.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk