Σημαντικά οφέλη για την εικόνα της μάρκας στην Ευρώπη και τη βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της διαπιστώνει η διοίκηση της Opel από την εφαρμογή του δεκαετούς πλάνου DRIVE!2022 που ανακοινώθηκε το καλοκαίρι του 2012.
Σχεδιάζοντας να επιστρέψει στην κερδοφορία στα μέσα της δεκαετίας που διανύουμε, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία υλοποιεί μέτρα που αφορούν την εκλογίκευση της παραγωγής και του λειτουργικού κόστους, τη βελτίωση της απόδοσης των εργοστασίων, τα υψηλότερα έσοδα από τις πωλήσεις και την περαιτέρω ενίσχυση του προφίλ της.
Εστιάζοντας σε τρεις διαφορετικές στρατηγικές προτεραιότητες –μοντέλα, μάρκες και καλύτερη διείσδυση στην αγορά –η Opel έχει ήδη προγραμματίσει την εμφάνιση 27 νέων μοντέλων και 17 κινητήρων για την πενταετία 2014-2018.
Ταυτόχρονα επιδιώκει την καθιέρωσή της στο τετράτροχο γίγνεσθαι ως μια συναισθηματική, προσιτή και γερμανική μάρκα επενδύοντας σε παράγοντες όπως οι τεχνικές καινοτομίες, οι γερμανικές μηχανολογικές ικανότητες και η καλή σχέση αξίας/τιμής.
Τρίτη προτεραιότητα αποτελεί η επίτευξη των στόχων μεριδίου αγοράς και ανάπτυξης. Ως το 2022 η Opel στοχεύει στην αύξηση του μεριδίου της στη Γερμανία από το 7,2% στο 10% και στην υπόλοιπη Ευρώπη (συμπεριλαμβανομένων της Τουρκίας και της Ρωσίας) από το 5,8% στο 8%.
Ως το τέλος του προγράμματος DRIVE!2022 η Opel ελπίζει ότι θα είναι η No 2 εταιρεία αυτοκινήτων στην Ευρώπη μαζί με τη Vauxhall, την αδελφή εταιρεία με το σήμα της οποίας τα μοντέλα Opel κυκλοφορούν στη Βρετανία.
Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Opel δρ Karl-Thomas Neumann ανέφερε ότι «τους τελευταίους μήνες η διοικητική ομάδα της Opel εργάστηκε σκληρά πάνω στο σχέδιο DRIVE! 2022. Οι στρατηγικοί στόχοι που αναφέρουμε είναι το αποτέλεσμα των προσπαθειών μας. Εχουμε ήδη κάνει τις απαραίτητες προετοιμασίες για την εφαρμογή του σχεδίου βήμα προς βήμα, ενώ έχουμε και την πλήρη υποστήριξη της μητρικής εταιρείας, της General Motors».
ΜΙΚΡΑ ΝΕΑ
Η Ford επιστρέφει στο προσκήνιο με την παρουσίαση ενός υπερελαφρού πρωτότυπου της επόμενης γενιάς Mondeo που ζυγίζει 361 κιλά λιγότερο από το προηγούμενο χάρη στον συνδυασμό αλουμινίου/χάλυβα υψηλής αντοχής και συνθετικών κρυστάλλων στα παράθυρα και τη χρήση στενών ελαστικών, διαστάσεων 155/70.
Κίνηση μπροστά για την BMW Σειρά 1
Το δεύτερο εξάμηνο του 2017 ή στις αρχές του 2018 αναμένεται να λανσαριστεί η επόμενη γενιά της BMW Σειράς 1, που θα βασίζεται στην εμπροσθοκίνητη πλατφόρμα η οποία χρησιμοποιείται στο νέο MINI Hatchback και θα αποτελέσει τη βάση και για τη νέα X1 του 2015.
Αυτόνομη οδήγηση από το 2018
Νωρίτερα από το 2020 θα κυκλοφορούν μαζικά στους δρόμους του πλανήτη αυτοκίνητα με δυνατότητα κίνησης χωρίς τη συμμετοχή του οδηγού τους, προβλέπει ο επικεφαλής του ομίλου Renault-Nissan Κάρλος Γκον δίνοντας προβάδισμα σε ΗΠΑ, Γαλλία και Ιαπωνία, ενώ η υπόλοιπη Ευρώπη θα ακολουθήσει μετά το τέλος της δεκαετίας.
«Πράσινο φως» για τη 4C Spider
Στις αρχές του 2015 θα περάσει στη γραμμή παραγωγής η ανοιχτή έκδοση της Alfa Romeo 4C. Η 4C Spider θα είναι μόλις 60 κιλά βαρύτερη από την coupe έκδοση, ενώ θα διατηρήσει τον turbo κινητήρα των 1,75 λίτρων που συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ