Ο Χρυσός Οδηγός, εταιρεία στις υπηρεσίες προβολής και παρουσίας των ελληνικών επιχειρήσεων και επαγγελματιών στο διαδίκτυο, παρείχε στους πελάτες του το μήνα Μάιο, 5.331.007 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος (leads) από δυνητικούς πελάτες τους. Αυτό επετεύχθη, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, μέσω των ψηφιακών λύσεων προβολής που προσφέρει ο Χρυσός Οδηγός, δηλαδή του www.xo.gr, των websites που έχει κατασκευάσει για τους πελάτες του και των διαφημιστικών καμπανιών google adwords που έχει υλοποιήσει.
Πιο συγκεκριμένα, οι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος (leads) προέκυψαν από κλικ στα στοιχεία επικοινωνίας των πελατών: το e-mail, το τηλέφωνο, τη διεύθυνση επικοινωνίας, το website τους κ.ο.κ.Οι επισκέψεις αυτές, που έγιναν προς τα σημεία επικοινωνίας κάθε επιχείρησης, δηλώνουν το ενδιαφέρον για πιθανή αγορά ή έρευνα αγοράς από δυνητικούς πελάτες που έρχονται σε επαφή με τις επιχειρήσεις από τα ψηφιακά μέσα προβολής του Χρυσού Οδηγού. Ο εντυπωσιακός αυτός μηνιαίος αριθμός πιστοποιεί την εμπειρία, τεχνογνωσία και προστιθέμενη αξία που παρέχει η εταιρεία προς τους πελάτες της.
Τα αποτελέσματα αυτά, οφείλονται στην άρτια λειτουργικότητα και τη στοχευμένη παρουσία στις μηχανές αναζήτησης, των περισσότερων από 3.000 ιστοσελίδων που έχει κατασκευάσει ο Χρυσός Οδηγός για τους πελάτες του, εκ των οποίων το 91% βρίσκονται στην 1η σελίδα της Google, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.
Η εταιρεία Χρυσός Οδηγός βραβεύτηκε πρόσφατα από την Google, με το βραβείο Google Display Champion 2013 για την αποτελεσματικότητα των καμπανιών Google adwords προς όφελος των πελατών της. Πραγματοποιεί επίσης αντίστοιχες καμπάνιες Yandex (για την περιοχή της Ρωσίας) για λογαριασμό εταιρειών με εξαγωγικό, τουριστικό και εμπορικό ενδιαφέρον, ενώ επίσης προσφέρει υπηρεσίες βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης (SEO).



