• Αναζήτηση
  • Το βάθος του Ινδικού διέκοψε την αναζήτηση του Boeing από υποβρύχιο

    Το πολύ μεγάλο βάθος των νερών του Ινδικού Ωκεανού, ανάγκασε το ειδικό ρομποτικό βαθυσκάφος που έρευνα για τον εντοπισμό των συντριμμιών του Boeing 777 της Malaysia Airlines, να διακόψει την αναζήτησή του, κάνοντας έρευνα έξι ωρών, αντί των σχεδιαζόμενων 16 ωρών, ανακοίνωσαν οι αυστραλιανές αρχές.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Το πολύ μεγάλο βάθος των νερών του Ινδικού Ωκεανού, ανάγκασε το ειδικό ρομποτικό βαθυσκάφος που ερευνά για τον εντοπισμό των συντριμμιών του Boeing 777 της Malaysia Airlines, να διακόψει την αναζήτησή του, κάνοντας έρευνα έξι ωρών, αντί των σχεδιαζόμενων 16 ωρών, ανακοίνωσαν οι αυστραλιανές αρχές.

    Το μη επανδρωμένο βαθυσκάφος Bluefin-21 που είναι εξοπλισμένο με υπερσύγχρονο σόναρ ποντίστηκε το βράδυ της Δευτέρας από το αυστραλιανό πλοίο Ocean Shield, το οποίο και διευθύνει τις έρευνας για τον εντοπισμό του αεροπλάνου που εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου.

    «Μετά από περίπου έξι ώρες της αποστολής το Bluefin-21 έφτασε στο όριο του βάθους (4.500 μέτρα) και αναδύθηκε στην επιφάνεια» ανακοίνωσε το Κοινό Συντονιστικό Κέντρο Ερευνών. «Οι πληροφορίες που συλλέχθηκαν κατά τη διάρκεια αυτών των έξι ωρών ανακτώνται και αναλύονται» συμπληρώνεται στην ανακοίνωση.

    Η δεύτερη αποστολή του ειδικού βαθυσκάφους θα γίνει κατά τη διάρκεια της ημέρας, αν ο καιρός το επιτρέψει, ανέφερε επίσης το Κοινό Συντονιστικό Κέντρο Ερευνών.

    Ειδικοί εκτιμούν ότι δεν αποκλείεται να χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί άλλο υποβρύχιο σκάφος για να «σκανάρει» τον βυθό.

    Το Bluefin-21 είναι βαθυσκάφος με σχήμα τορπίλης έχει μήκος 4.93 μέτρα. Η περιοχή όπου το αυστραλιανό πλοίο η Ocean Shield ερευνά το βυθό του ωκεανού έχει εμβαδόν σαράντα τετραγωνικά χιλιόμετρα και βρίσκεται ακριβώς 2.312 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Περθ, τη μεγαλύτερη πόλη στη δυτική ακτή της Αυστραλίας.

    Ο Μαρκ Μάθιους, αμερικανός καπετάνιος που επιβλέπει την αποστολή του ρομποτικού υποβρυχίου δήλωσε στον Guardian ότι εάν το μη επανδρωμένο υποβρύχιο ξεπεράσει τα όριά του, τότε δεν θα λειτουργεί πλέον.

    Ο Μάθιους προειδοποίησε ότι η διαδικασία εντοπισμού του αεροσκάφους θα είναι χρονοβόρα. «Θα σοκαριστώ εάν το βρούμε την πρώτη μέρα. Ο κόσμος πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι αυτές οι αναζητήσεις συνήθως ξετυλίγονται σε διάστημα μηνών και ετών και σίγουρα όχι σε διάστημα ωρών και ημερών» είπε.

    Το βαθυσκάφος είχε σταλεί στον βυθό, μετά τον εντοπισμό ηχητικών σημάτων, σύμφωνων με εκείνα που προέρχονται από μαύρα κουτιά.

    Το Boeing 777 της Malaysia Airlines που εκτελούσε τη μοιραία πτήση MH370 από την Κουάλα Λουμπούρ έως το Πεκίνο εξαφανίστηκε μυστηριωδώς στις 8 Μαρτίου λίγο μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο της πρωτεύουσας της Μαλαισίας.

    Μαλαισιανοί αξιωματούχοι εκτιμούν ότι το αεροσκάφος κατέληξε στον Ινδικό Ωκεανό, χιλιάδες χιλιόμετρα έξω από την προγραμματισμένη πορεία του.

    Τέσσερα ηχητικά σήματα εντοπίστηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, ωστόσο δεν έχει καταστεί δυνατός ο εντοπισμός άλλων ηχητικών σημάτων από τις 8 Απριλίου. Εκφράζονται φόβοι ότι μπορεί να τελείωσαν οι μπαταρίες των μαύρων κουτιών -διαρκούν περίπου 30 μέρες.

    Κόσμος
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Στη σκιά του ηφαιστείου… Η χρυσόξανθη πλεξούδα με τη χαρακτηριστική πορτοκαλί κορδέλα του Hermes στο κάτω μέρος μπλέχτηκε ξαφνικά στις… μεταξένιες ψηφίδες του... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk