Λίγους μήνες μετά την έναρξη της υπηρεσίας AmazonFresh, σε Σιάτλ, Σαν Φρανσίσκο και Λος Άντζελες, μέσω της οποίας οι καταναλωτές μπορούν πλέον να αγοράσουν φρέσκα και κατεψυγμένα τρόφιμα με λίγα κλικ, ο διαδικτυακός κολοσσός ετοιμάζεται να «καταλάβει» και άλλες αμερικανικές πολιτείες αλλά και τη Βρετανία.

Στην παρούσα φάση, οι βρετανοί καταναλωτές μέσω της δημοφιλούς ιστοσελίδας μπορούν να προμηθευτούν τρόφιμα μακράς διαρκείας όπως π.χ. τσάι, δημητριακά, ζυμαρικά, μπαχαρικά, βότανα κ.ά. Η νέα υπηρεσία AmazonFresh ωστόσο, συμπληρώνει την… ψηφιακή λίστα του σουπερμάρκετ με φρέσκα βιολογικά φρούτα και λαχανικά, ψαρικά, κρεατικά, γαλακτοκομικά προϊόντα, έτοιμα συσκευασμένα γεύματα, κατεψυγμένα τρόφιμα, λαχταριστά επιδόρπια ή ακόμα και αλκοολούχα ποτά.

Οι αναλυτές πιστεύουν ότι μια τέτοια κίνηση από πλευράς της Amazon – τουλάχιστον στις χώρες όπου διατηρεί τις γιγάντιες αποθήκες της – θα μπορούσε να «χτυπήσει» ακόμα και μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ.

Διαδικτυακός «πόλεμος» τροφίμων

Στις ΗΠΑ, όπου και λειτουργεί για την ώρα η υπηρεσία AmazonFresh, οι καταναλωτές που δίνουν την παραγγελία τους μέχρι τις 10 π.μ. μπορούν να λαμβάνουν ανά χείρας την χαρακτηριστική πράσινη σακούλα της εταιρείας μέχρι το απόγευμα.

Η αποστολή είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 35 δολαρίων (25 ευρώ) και πραγματοποιείται με ειδικά διαμορφωμένα βαν για την ασφαλή μεταφορά των τροφίμων. Οι καταναλωτές παρόλα αυτά, οφείλουν να είναι μέλη της συνδρομητικής υπηρεσίας επιπλέον παροχών Amazon Prime, η οποία στοιχίζει ετησίως περί τα 300 δολάρια (216 ευρώ).

«Για την ώρα η υπηρεσία AmazonFresh έχει αρχίσει να εξαπλώνεται στις ΗΠΑ» εξηγεί ο αντιπρόεδρος της Amazon Βρετανίας, Νταγκ Γκαρ. «Η εταιρεία βασίζεται στο μοντέλο του δημιουργούμε κάτι, βάζουμε τα δυνατά μας για να το κάνουμε να λειτουργήσει και μόλις δούμε ότι το κάνουμε σωστά, τότε το επεκτείνουμε και σε άλλα σημεία του χάρτη».