Η ανάκαμψη του τουριστικού προορισμού της Αθήνας-Αττικής μέσα στο 2013, η θετική προοπτική για το 2014, καθώς και το ενδεχόμενο διεύρυνσης της υπάρχουσας συνεργασίας των δύο πλευρών, ήταν τα θέματα που συζητήθηκαν στη συνάντηση του Περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιάννη Σγουρού με στελέχη του Travel Channel, τον αντιπρόεδρο Διαφημιστικών Πωλήσεων (UK/EMEA) κ. Andrew Grieve και την International Senior Sales Executive (UK/EMEA) κυρία Nitu Kamboj.
«Το Travel Channel αποτελεί σημαντικό κανάλι επικοινωνίας του Προγράμματος καθώς προβάλλει την Περιφέρεια Αττικής σε 25 εκατομμύρια νοικοκυριά ανά τον κόσμο. Είμαστε πλέον πεπεισμένοι πως μέσα από την πετυχημένη αυτή συνεργασία, δικαιώθηκε η προσπάθεια όλων μας για την ανάδειξη και προβολή της Αθήνας, της Αττικής και των νησιών του Αργοσαρωνικού, που αποτελούν μοναδικούς ταξιδιωτικούς προορισμούς, ικανοί να καλύψουν ποικίλες ταξιδιωτικές ανάγκες και ενδιαφέροντα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου», δήλωσε ο κ. Σγουρός.
Η συνεργασία με το κορυφαίο ταξιδιωτικό κανάλι αποτελεί ήδη μέρος του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής, καθώς οι τηλεθεατές του Travel Channel, είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν στο παρελθόν έξι θεματικά βίντεο που παρουσιάζουν το πολυμορφικό τουριστικό προϊόν. Ο πολιτισμός, η γαστρονομία, οι πολυτελείς διακοπές, οι αγορές, η νυχτερινή διασκέδαση, η θάλασσα, ο ήλιος, η ιστιοπλοΐα και ο συνεδριακός τουρισμός, είναι ορισμένα από τα στοιχεία που συνθέτουν το κεντρικό μήνυμα της διαφημιστικής καμπάνιας της Περιφέρειας, «live της ζωής σου».



