Στον αιθέριο κόσμο του My Name μας ταξιδεύει η πανέμορφη Gaia Trussardi. Η μούσα του αρώματος εκτός από μέλος της τέταρτης γενιάς της οικογένειας trussardi είναι και η δημιουργική διευθύντρια του οίκου. Όμορφη, δυναμική και πετυχημένη, ενσαρκώνει με τον καλύτερο τρόπο τη γυναίκα που στη διαφημιστική καμπάνια περιπλανιέται στο Μιλάνο ανακαλύπτοντας ξανά την καρδιά και την ψυχή της.

Μια πρωτότυπη επιλογή ευγενικών και πολυτελών συστατικών συνθέτει τη νέα αρωματική δημιουργία του οίκου. Πρόκειται για ένα διακριτικό συνδυασμό λευκής βιολέτας και ηλιοτρόπιου που ενώνεται με τις νότες από μαγευτική πασχαλιά και musk. Το κοκτέιλ ολοκληρώνει η βανίλια χαρίζοντας στην εσάνς ένα γλυκό φινίρισμα.

Για τη «μύτη» της εσάνς, το Γάλλο Aurelien Guichard, η δημιουργία ενός αρώματος έχει να κάνει με το να ακούς, να παρατηρείς και να νιώθεις γιατί έτσι μόνο μπορείς να μεταφράσεις τα συναισθήματα. «Οι πρώτες ύλες είναι τα χρώματα. Βλέπω τα αρώματα σαν πίνακες ζωγραφικής», δηλώνει ο δημιουργός που θέλησε να κλείσει την αίσθηση της αποπλάνησης σε ένα μπουκάλι.

Το διάφανο γυάλινο μπουκάλι ορίζεται από στρογγυλεμένες άκρες ενώ οι κυκλικές λεπτομέρειες στην πρόσοψή του δημιουργούν ένα διακριτικό σχήμα εμπνευσμένο από το λογότυπο του αρώματος. Το ιστορικό σύμβολο του οίκου μόδας, το λαγόσκυλο, στολίζει το κέντρο του μπουκαλιού ενώ οι ραφινάτες λεπτομέρειες στο καπάκι εκφράζουν μια ρετρό γοητεία.

Υπεύθυνος για το σχεδιασμό του μπουκαλιού είναι ο Ιταλός αρχιτέκτονας Αntonio Citterio. Με έμπνευση την αίσθηση της απόλυτης θηλυκότητας και με οδηγό την τελειότητα που εκφράζει τον οίκο Trussardi, ο σχεδιαστής θέλησε να αποτυπώσει το γυναικείο αισθησιασμό αλλά και τη νοσταλγία του παρελθόντος.

Επιμέλεια: Ελένη Σκαλκώτου.

Το ρεπορτάζ αυτό δεν είναι διαφημιστικό