Είναι πάρα πολύ καλό το πρώτο single «Baby Asteroid» του έλληνα τραγουδοποιού με τον αγγλόφωνο στίχο Leon.
Οταν κάποτε ρωτήθηκε ο Δημήτρης Χορν ποιους ρόλους που δεν έπαιξε θα ήθελε να παίξει, εκείνος απάντησε: «Ολους τους ρόλους της Λαμπέτη». Αυτή η φράση ίσως και να τα λέει όλα για το πόσο σημαντικό είναι, όπως και στη ζωή, έτσι και στο σανίδι, ένας άνδρας να σέβεται και να θαυμάζει την παρτενέρ του. Και […]
Οταν δεν έχεις λεφτά για να αγοράσεις, πώς μπορεί κάποιος να σου πουλήσει οτιδήποτε; Η διαφήμιση στα χρόνια της κρίσης θυμίζει ενίοτε ξεπούλημα εμπορεύματος, με τους «μαγαζάτορες» να βροντοφωνάζουν τις χαμηλές τιμές και να χρησιμοποιούν πολύ συχνά διαλέκτους της επαρχίας που για κάποιο λόγο έχουν ακόμη πέραση. Τα ακριβοπληρωμένα «πρώτα ονόματα» που είτε κάνουν σπικάζ […]
Λένε ότι το τρέιλερ είναι σαν το πρώτο ραντεβού: όλα μοιάζουν τέλεια, αλλά ποτέ δεν είναι.
Η παράσταση «Κάρβουνο» που παρουσιάζει το Θέατρο Κωφών και απευθύνεται τόσο σε κωφούς όσο και σε ακούοντες θεατές, είναι από τα πιο ενδιαφέροντα πράγματα που μπορεί να παρακολουθήσει κάποιος στην εφετινή σεζόν.
Ο μέσος όρος ηλικίας στο θέατρο Πορεία την περασμένη Τετάρτη ήταν αρκετά ανεβασμένος σε σχέση με ένα τόσο προκλητικό έργο όπως τα «Ερείπια» (Blasted) της Σάρα Κέιν, που σκηνοθέτησε ο Δημήτρης Τάρλοου.
Οι μεγάλες προσδοκίες οδηγούν πολύ συχνά σε ισομεγέθεις απογοητεύσεις. Τι είναι αυτό που μας κάνει να βγούμε από το σπίτι και να ζητήσουμε ψυχικό άσυλο σε μία θεατρική παράσταση; Ενας καταξιωμένος σκηνοθέτης, ένα ενδιαφέρον καστ, ένα σπουδαίο έργο, μια καλή κριτική; Ολα αυτά μαζί; Στις μέρες μας, με τα πενιχρά οικονομικά να καταπιέζουν και τις […]
Ο μαγικός αριθμός είναι το εννέα. Και επειδή τα κόμικς είναι η αποκαλούμενη ένατη τέχνη και επειδή το φεστιβάλ Comicdom Con Athens διοργανώνεται εφέτος για ένατη χρονιά.
Αθήνα, 18 Σεπτεμβρίου 1978. Η εφημερίδα «Τα Νέα» δημοσιεύει στις σελίδες της μια καταχώριση. Ο ιατρός Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος υπόσχεται ότι, εκτός από τη βραδυγλωσσία και τις φοβίες, μπορεί να θεραπεύσει τις σεξουαλικές ανεπάρκειες και τις διαστροφές: «Ομοφυλοφιλία κ.τ.λ. Δέχεται ανελλιπώς πάντα εις Α΄ όροφον, 9-11 π.μ. και 4-8 μ.μ.». Αθήνα, 2012. Ο 26χρονος Δημήτρης, γεννημένος […]
Τα ελληνικά νησιά έχουν εσχάτως την τιμητική τους στο σινεμά. Μετά την «Μικρά Αγγλία» του Παντελή Βούλγαρη που γυρίστηκε στην Ανδρο, σειρά έχει η ταινία «Ιντερλούδιο. Η πόλη μιας νεκρής γυναίκας», που θα γυριστεί στην Πάτμο. «Εναν χειμώνα πριν από δέκα χρόνια, επισκέφθηκα την Πάτμο.
Σε δύο παραστάσεις μπορείτε να τη δείτε αυτή την περίοδο: στον «Ρινόκερο» του Ιονέσκο, σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, που φιλοξενείται στο θέατρο Θησείον, και σε κάτι πιο δικό της,
Γιούλικα Σκαφιδά Η 32χρονη Γιούλικα Σκαφιδά έβλεπε από την τρυφερή ηλικία των πέντε ετών τη Μελίνα Μερκούρη «σαν ηρωίδα της Ελλάδας»: την πρωτοσυνάντησε το 1986, λίγο μετά τον μεγάλο σεισμό στην Καλαμάτα, εξαιτίας του οποίου η οικογένεια της Γιούλικας, όπως και πολλές άλλες, είχαν αναγκαστεί να ξεσπιτωθούν. Η Μερκούρη ήταν τότε υπουργός Πολιτισμού και κατέφθασε […]
Ενας από τους πολύ καλούς λόγους για να εξακολουθούμε να αγοράζουμε CD με ελληνική μουσική στην εποχή του ξέφρενου downloading είναι οι ηχογραφήσεις του Κωστή Μαραβέγια.
Κάθε συνέντευξη με τον Τιμ Κράουτς είναι απολαυστική, είτε μιλάς μαζί του τηλεφωνικά είτε απαντάει στις ερωτήσεις σου μέσω mail.
Ο Σάκης Ρουβάς είναι ένα φωτογενές πολυεργαλείο. Μπορεί να έχει πατήσει τα σαράντα
Η Bασιλική Tρουφάκου σε μπερδεύει. Τη βλέπεις να υποδύεται ρόλους άλλοτε αδίστακτων και άλλοτε εύθραυστων γυναικών και λίγο αργότερα τη συναντάς στο Facebook να ανεβάζει βαριά λαϊκά τραγούδια, συνοδευόμενα πάντα από ένα δικό της, μέσα στον νταλκά και το σεκλέτι, σχόλιο. Η ομορφιά της είναι ένα διαβατήριο που από το 2008, όταν αποφοίτησε από τη […]
Να μια πολύ ωραία ιδέα για να προσελκύσεις κόσμο στο θέατρο. Και επικοινωνιακά αλλά και επί της ουσίας.
«...Αλλά οι χωρικοί συνέχιζαν να αγαπούνε εκείνες τις δροσερές νεράιδες τις σχεδόν αόρατες και τους συγχωρούσαν τα κρίματά τους όπως συγχωρνάμε τον ήλιο που αποσυνθέτει το μυαλό των τρελών,
Φωτογραφίες: Βάσια Αναγνωστοπούλου «Κάτσε να σου γράψω δυο λόγια και για τη φωτογραφία της παράστασης, αυτή με το πιθηκάκι». Η Λένα Παπαληγούρα πήρε το τετράδιό μου και άρχισε να γράφει: «Κάθε πρόθεση για αγιότητα κοντράρεται με τη φρικτή, βέβηλη πραγματικότητα. Η αγιοσύνη συγκρούεται με την πραγματικότητα, η οποία είναι πολύ πιο ζωώδης. Σαν να προσπαθούμε […]
Επιτέλους, μια νέα ηθοποιός που δεν φοβάται να τσαλακωθεί και να βγάλει από μέσα της κάτι πολύ σπάνιο αλλά και πολύ σημαντικό: ατόφιο ταλέντο στην κωμωδία.