Η φωτογραφία ακολουθεί ευλαβικά τον κώδικα των μαγαζιών της νύχτας: το θέατρο Πόρτα θα μεταμορφωθεί σε «ΠΟΡΤΑ live» την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου για «Μία μοναδική εμφάνιση», όπως είναι ο τίτλος του «διαδραστικού, post-σκυλάδικου βαριετέ», όπου «Θα γίνει ο χαμός!!!».
Η τηλεόραση είναι το νέο σινεμά – τουλάχιστον όταν μιλάμε για τις αμερικανικές παραγωγές.
«Η ζωή δεν είναι σινεµά... Αλλά κι αυτό δεν είναι ζωή»: το σίριαλ «Ηρωίδες», που υπογράφει η Αλεξάνδρα Κ*, σκηνοθετεί ο Στέφανος Μπλάτσος και προβάλλεται κάθε Τρίτη στις 23.40 από το Mega
Το 2009 κόντεψα να ποδοπατηθώ από τις ορδές θαυμαστών-αναγνωστών του Ιρβιν Γιάλομ που είχαν κατακλύσει το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών προκειμένου να ακούσουν τη διάλεξη που θα έδινε στο πλαίσιο του προγράμματος Megaron Plus
Δεν χρειάζονται και πολλά πράγματα επί σκηνής, δεν χρειάζεται καν μια φανταχτερή σκηνή που προκαλεί απόσταση και αποθέωση
Οι σεξολόγοι όλου του κόσμου θα συμφωνήσουν: δεν υπάρχει δημοφιλέστερη φαντασίωση στο μυαλό του κάθε άντρα από εκείνη που τον τοποθετεί πρωταγωνιστή σε ένα κρεβάτι ανάμεσα σε δύο θελκτικές γυναίκες.
Η εθνική μας σταρ Αλίκη Βουγιουκλάκη είχε γαλουχήσει γενιές Ελλήνων με το αναπάντητο ερώτημα «πόσων χρόνων είναι;».
Σχεδόν κάθε φορά που πηγαίνεις θέατρο, η ίδια διαπίστωση: οι θεατές απαιτούν από τους ηθοποιούς να είναι άψογοι στη σκηνή
Πανέξυπνη αποδείχθηκε η επιλογή να προβάλλεται η ταινία «Νορβηγία» του Γιάννη Βεσλεμέ αποκλειστικά στο σινεφίλ σινεμά «Αστυ» κάθε Σάββατο του Ιανουαρίου στις 12.30 μετά τα μεσάνυχτα
Είναι πολύ εύστοχος ο τίτλος της έκθεσης του Τζουλιάνο Καγκλή: «The Grand Illusion» («Η µεγάλη ψευδαίσθηση»).
«Κάνω αυτά που κορόιδευα στις γυναίκες. Γκρινιάζω όλη την ώρα χωρίς λόγο, δεν βρίσκω νόημα πουθενά, κοιτάζομαι με τις ώρες γυμνός στον καθρέφτη και αγχώνομαι βλέποντας το σωσίβιο που έχω κάνει στην κοιλιά και τα μαλλιά που χάνω με πολύ γρήγορο ρυθμό
Το πιο γνωστό έργο του κλασικού ούγγρου συγγραφέα Φέρεντς Μόλναρ, αν και γραμμένο το 1909, έχει πολλά να μας πει και σήμερα. «Λίλιομ», εκτός από κρίνο, σημαίνει στην ουγγρική αργκό και «μούρη, μάρκα, άνθρωπος του υποκόσμου».
«Χαμογέλα. Μπερδεύει τους ανθρώπους». Το γνωμικό-παρότρυνση είναι παλιό, η επίδρασή του διαχρονική.
Λένε ότι το τρέιλερ μιας ταινίας είναι σαν το πρώτο ραντεβού. Ολα μοιάζουν τέλεια
Είναι τόσο ευχάριστο όταν μια παράσταση φτιαγμένη με κόπο και πάθος
Είναι η τρίτη συλλογή που κυκλοφορεί με την υποστήριξη του ραδιοφωνικού σταθμού Pepper 96.6 και φέρει την υπογραφή του διευθυντή του, Γιώργου Μουχταρίδη
Είναι κάτι σαν ταμπού το stand-up comedy για τις γυναίκες στην Ελλάδα.
Η παράσταση «Vanya. Δέκα χρόνια μετά» δίνει στο Θέατρο Τέχνης ένα δυνατό φιλί ζωής
Είναι Χριστούγεννα του 2010 και έχω παρασύρει έναν ανυποψίαστο φίλο να ανέβει μαζί μου στον πέμπτο όροφο πολυκαταστήματος για να αγοράσω ένα καλσόν. Στη θέα των ατέλειωτων διαδρόμων που ήταν γεμάτοι με κάθε είδους καλσόν και κολάν που θα μπορούσε να εφεύρει ο ανθρώπινος νους, τον θυμάμαι να γουρλώνει τα μάτια και να με ρωτάει, σχεδόν συλλαβιστά, με το βλέμμα καρφωμένο πάντα στους διαδρόμους: «Δηλαδή από εδώ μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι μου, είναι όλα καλσόν;
Οι υπερθετικοί χαρακτηρισμοί που συνοδεύουν το όνομα της Σβετλάνα Ζαχάροβα είναι πολλοί: «ζωντανός θρύλος», «σουπερστάρ», «τσαρίνα του ρωσικού μπαλέτου». Γεννημένη στο Λουτσκ της Ουκρανίας, ξεκίνησε τις σπουδές της στο κλασικό μπαλέτο σε ηλικία δέκα ετών στη Σχολή Χορού του Κιέβου. Το 1996, σε ηλικία 17 ετών, άρχισε την καριέρα της στο μπαλέτο Kirov του θεάτρου Μαριίνσκι της Αγίας Πετρούπολης και τον επόμενο χρόνο γίνεται σολίστ.