Ολη η Ελλάδα, μια ατέλειωτη παρτίδα τάβλι. Τα «ξέρεις ποιος είμαι εγώ; / Τώρα θα σου δείξω εγώ!», τα ντόρτια και οι εξάρες, οι γκαντέμηδες και οι ευνοημένοι του παιχνιδιού.
Ζούμε σε μια εποχή πλούσια σε συμβολισμούς και ο επαναπατρισμός της συγκεκριμένης αρχαίας κεφαλής προσφέρεται για πολλούς: το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο υποδέχτηκε επισήμως το μεσημέρι της Δευτέρας τον Ερμή, και συγκεκριμένα τη γήινη εκδοχή του. Οδηγός των ανθρώπων, δεινός διαπραγματευτής, ο Θεός που δίδαξε στους ανθρώπους τα μυστικά των επιτυχών συμβάσεων.
Είναι μεγάλο ρίσκο να υποδύεσαι ένα τόσο σημαντικό πρόσωπο όπως ο Κωνσταντίνος Καβάφης και μεγάλο στοίχημα όταν τελικά το κερδίζεις.
«Άνοιγμα» στη λιγότερο γνωστή δραματουργία χωρών, όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς και συνεργασίες με καλλιτέχνες του εξωτερικού και της περιφέρειας, πραγματοποιεί το Θέατρο Πόρτα για τη σεζόν 2015-2016.
Είναι η τρίτη φορά που η όπερα ετοιμάζεται να φλερτάρει ασύστολα με τη μόδα και όλα αυτά με τις ευλογίες της Εθνικής Λυρικής Σκηνής
Το φεστιβάλ ARC for Dance διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2008 με πρόθεση
Ο ηθοποιός Χάρης Αττώνης εξηγεί πώς η συμμετοχική παράσταση «The Oh fuck moment» που φιλοξενείται στο πλαίσιο του Bob Festival καταφέρνει να σου απαλύνει τον πόνο για όλα, μα όλα τα λάθη της ζωής σου.
Πριν από λίγο καιρό την είχε ανεβάσει στη σκηνή του φιλόξενου Passport στον Πειραιά ο Φοίβος Δεληβοριάς
Τέσσερις νέοι του 2015 συναντούν κάτω από περίεργες συνθήκες το είδωλό τους, τον Σατωβριάνδο (γάλλο ρομαντικό συγγραφέα, πολιτικό και φιλέλληνα), σε ένα εστιατόριο της Αθήνας του 1974
Οσοι αγαπούν τις ταμπέλες την αποκαλούν «αιώνια ενζενί». Μπορεί να
Εξι γυναίκες, μία παράσταση στο δραστήριο θέατρο Skrow στο Παγκράτι, στην οδό Αρχελάου.
1. Η διέγερση «Το άγχος επίδοσης συχνά επιβεβαιώνεται ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Για να υπάρχει διέγερση πρέπει ο άνδρας να είναι χαλαρός, επικεντρωμένος στην ευχαρίστηση και στις αισθήσεις του. Σκέψεις που τον φορτίζουν αρνητικά συνήθως έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Αν μάλιστα προστεθεί και μια απαξιωτική αντίδραση από τη γυναίκα που αντίστοιχα μπροστά στην απώλεια της στύσης […]
Οι κυρίες που στέκονταν έξω από το θέατρο «Περοκέ» στην πλατεία Καραϊσκάκη μαζί με ένα τσούρμο παιδάκια που ήταν δεν ήταν δέκα χρονών ρωτούσαν με αγωνία για να μάθουν
Εκείνη είναι Αμερικανίδα, Νεοϋορκέζα για την ακρίβεια. Εκείνος Βρετανός.
Εχεις μελετήσει το έργο του μέσα από αμέτρητα αποσπάσματα παραστάσεών του που ευτυχώς κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο.
Υπάρχουν ηθοποιοί και σκηνοθέτες που αντιμετωπίζουν τα σεμινάρια υποκριτικής στα οποία διδάσκουν ως «αρπαχτή» για να αυξήσουν το μηνιαίο τους εισόδημα και άλλοι πάλι που δίνουν όλο τους το είναι.
Η εποχή της οικονομικής, της πολιτικής και της κοινωνικής κρίσης που διανύει η Ελλάδα
Εχουν όλοι κάτι κοινό, κι ας μην ανήκουν ακριβώς στην ίδια γενιά: άρχισαν να σκηνοθετούν σε νεαρή ηλικία, ποντάροντας σε νέους ηθοποιούς και σημειώνοντας επιτυχία με τις παραστάσεις τους.
Η Κατερίνα Κυρμιζή είναι από τις σπάνιες εκείνες περιπτώσεις τραγουδίστριας και τραγουδοποιού που ξέρει να υπάρχει αθόρυβα στον χώρο, χωρίς τυμπανοκρουσίες, αν και είχε και έχει όλα τα φόντα για να κάνει πάταγο.