Οι ηθοποιοί είναι και οικοδεσπότες. Σε υποδέχονται στον χώρο τους και σου προσφέρουν μια κούπα τσάι - αν θες ζάχαρη, υπάρχει πάνω στο μεγάλο τραπέζι όπου θα καθήσεις μαζί με άλλους 19 θεατές.
Η οδηγία που δίνεται στο κοινό με το που εισέρχεται στον πολυχώρο Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων στην Κυψέλη είναι σαφής: οι γυναίκες κάθονται στα δεξιά και οι άνδρες στα αριστερά.
Ο μύθος θέλει τον μάντη Τειρεσία να τυφλώνεται από το εκδικητικό μένος της θεάς Ηρας, όταν τόλμησε να μην τη στηρίξει στη διαμάχη της με τον Δία σχετικά με το ποιος έχει τον πιο έντονο οργασμό – ο άντρας ή η γυναίκα. Οταν εκείνος δήλωσε με βεβαιότητα ότι ο γυναικείος οργασμός είναι πολλάκις πιο ισχυρός από τον αντρικό, η Ηρα, νιώθοντας ότι ο Τειρεσίας πρόδωσε το πιο απόκρυφο γυναικείο μυστικό, τον τύφλωσε. Δεν είναι ο μόνος μύθος που καταδιώκει επί αιώνες τη γυναικεία σεξουαλικότητα.
Ο Morrissey ξέρει να ισορροπεί όσο λίγοι ανάµεσα στον τίτλο του σταρ και του αντι-στάρ ταυτόχρονα. Ο ιδιόρρυθµος ηγέτης των Smiths, µε τους ακόµη πιο ιδιόρρυθµους στίχους που πονοκεφάλιαζαν τους µουσικοκριτικούς οι οποίοι ήθελαν να τα αναλύουν και να τα επεξηγούν όλα, είναι πλέον 55 ετών και έχει προγραµµατίσει να έρθει στην Ελλάδα για µία ακόµη συναυλία, στις 5 Δεκεµβρίου, στο γήπεδο Tae Kwon Do στο Παλαιό Φάληρο. Το ελληνικό κοινό µοιάζει να µην τον χορταίνει, τραγουδάει µαζί του όλα τα τραγούδια του, ουρλιάζει εκστασιασµένο κάθε φορά που βγάζει το πουκάµισό του κατά την προσφιλή του συνήθεια, τον αγαπάει από τότε που τραγουδούσε στους Smiths ως σήµερα που συνεχίζει τη σόλο καριέρα του.
Ο Αγγελος Τριανταφύλλου ήταν εξαιρετικός ως Κίτσος στην «Γκόλφω» που σκηνοθέτησε πριν από δύο χρόνια ο Νίκος Καραθάνος στο Εθνικό.
Δεν χρειάζεται να παίζεις μποξ ή να σου αρέσει το μποξ για να ταυτιστείς με την Κλόε Τζάκσον
«Αυτή τη στιγμή δεν μπορείς να με δεις, αλλά κουνάω πολύ παθιασμένα το χέρι μου. Κάθε φορά που μιλάω για την Αμμόχωστο, κάτι με πιάνει, δεν μπορώ να είμαι ήρεμη και συγκρατημένη». H Βικτόρια Χίσλοπ μιλούσε στο τηλέφωνο, αλλά μπορούσες να καταλάβεις ότι η Μεσόγειος, που τόσο έχει αγαπήσει και εξυμνήσει στα μυθιστορήματά της, έχει εισχωρήσει αισίως στην ψυχοσύνθεσή της, μπολιάζοντας τη βρετανική ιδιοσυγκρασία της.
Ούτε «και» δεν έχει αλλάξει ο Θανάσης Αλευράς στο νούμερο της Νατάλια Μπρατούσκα Σεϊτανίδη Αλεξέγεβνα
Ολα αρχίζουν από τη συγκρουσιακή σχέση με τη μητέρα. Μάνα και κόρη έρχονται αντιμέτωπες από πολύ νωρίς για τον ίδιο άνδρα, τον πατέρα. Αργότερα, αυτό το μοτίβο περνάει μοιραία στη γυναικεία φιλία: μεγαλώνοντας οι γυναίκες πάλι για έναν άνδρα κονταροχτυπιούνται, αλλά αυτή τη φορά όχι για τον μπαμπά τους. Οσο απλουστευμένη και αν ακούγεται αυτή η φροϊδική θεωρία, στην ουσία είναι η καρδιά του γρίφου που ονομάζεται «γυναικεία φιλία».
Πολύ συχνά, ακούς αρκετούς ηθοποιούς να σνομπάρουν το παιδικό θέατρο. Συνήθως είναι η τελευταία τους επιλογή,
Δύσκολο να αποφασίσεις τι εκτιμάς περισσότερο στον Γιάννη Καλαβριανό. Το ταλέντο του να παίρνει το ακατέργαστο μεδούλι ανθρώπινων ιστοριών και να το μετουσιώνει σε θεατρικό έργο;
Πήγα στο Bios να δω το «Honeymoon», την πρώτη παράσταση της νεογέννητης θεατρικής ομάδας ΡαΚούν
Είναι μόλις 24 ετών, αλλά η φωνή της έχει τόσο ώριμη και ενδιαφέρουσα χροιά που ακόμη και αν την πετύχεις φευγαλέα στο ραδιόφωνο δύσκολα την προσπερνάς και ακόμη πιο δύσκολα την ξεχνάς.
Ας πάμε πίσω, πολύ πίσω, στις 4 Ιουνίου του 1913. Η βρετανή σουφραζέτα Εμιλι Ντέιβισον, μέλος της Κοινωνικής και Πολιτικής Ενωσης Γυναικών ήδη από το 1906, βρίσκεται στο Ντέρμπι του Επσομ. Ξαφνικά, «μια γυναίκα πηδάει το κιγκλίδωμα και αρχίζει να τρέχει προς τον αγωνιστικό χώρο. Μπαίνει μέσα στην πίστα και στέκεται στη γραμμή του τερματισμού. Κάτι κρατάει στο χέρι της. Στέκεται και περιμένει. Το βασιλικό άλογο πλησιάζει. Η γυναίκα ξαφνικά ορμάει καταπάνω του. Ω! Συγκρούεται με το άλογο και εκτοξεύεται στον αέρα. Επειτα σκάει με δύναμη στο έδαφος. Ο κόσμος τρέχει προς το μέρος... του αλόγου», όπως γράφει το κείμενο της παράστασης «Η ιστορία της αυτοθυσίας», που παρουσιάστηκε με μεγάλη επιτυχία στο Φεστιβάλ Αθηνών και θα επαναληφθεί μετά τα Χριστούγεννα στο θέατρο Skrow. Η θρυλική σουφραζέτα δεν ήθελε να αυτοκτονήσει προσκρούοντας στο άλογο του βασιλιά Γεωργίου Ε΄. Στην τσάντα της βρέθηκε ένα εισιτήριο για το Παρίσι· σκόπευε την επόμενη ημέρα να επισκεφθεί την αδελφή της.
Ηρθε λοιπόν η ώρα να ξαναπαιχτεί το μιούζικαλ «Αnnie». Με νέα πρόσωπα στον θίασο
Θα περίμενε κανείς να έχουν γυριστεί δεκάδες ταινίες και να έχουν παρουσιαστεί αμέτρητες παραστάσεις με θέμα τη ζωή του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Το θέμα από μόνο του, άκρως γοητευτικό - η ζωή, η προσωπικότητα, η επιρροή του έλληνα στρατηλάτη στην παγκόσμια Ιστορία.
Ηταν οι νικητές τον περασμένο Μάιο στον διαγωνισμό Scratch Night του Bob Theatre Festival και η νίκη αυτή τους άνοιξε τις πόρτες του Bios στην Πειραιώς
Λένε ότι ο μόνος τρόπος για να καταφέρει ένας καλλιτέχνης να έχει μια ισορροπία όταν ζει και αναπνέει στον πραγματικό κόσμο είναι να ασχολείται και με ένα ακόμη είδος τέχνης
Η ιστορία του Νάρκισσου, με τις διάφορες εκδοχές της, είναι μία από τις δημοφιλέστερες της μυθολογίας. Ο νέος από τη Βοιωτία, θαμπωμένος από την ομορφιά του που καθρεφτίζεται στο νερό, πεθαίνει από μαρασμό εξαιτίας του ανικανοποίητου έρωτα προς τον ίδιο του τον εαυτό.
Οσο λες σε όλα «ναι», σε μια σχέση προβληματική, σε μια φιλία τοξική, σε μια δουλειά τυραννική, είναι μονόδρομος η ίδια η ύπαρξή σου να θεωρηθεί δεδομένη. Και όσων χρόνων και αν μαρτυρά η ταυτότητά σου ότι είσαι, στα μάτια όσων επωφελούνται από τα αναντίρρητα «ναι» που τους χαρίζεις, θα θεωρείσαι πάντα το παιδί για όλες τις δουλειές. Με το που θα καταφέρεις να πεις και να εννοείς το πρώτο σου «όχι», ανοίγεται μπροστά σου ο δρόμος του σεβασμού.