«Σας αρέσουν οι αστυνομικές ιστορίες;». Δεν είναι η ερώτηση που περιμένεις να ακούσεις όταν συναντάς τη μία από τις επιμελήτριες της έκθεσης «Thomas Hope. Σχέδια της Οθωμανικής Κωνσταντινούπολης»
Κάναμε ασκήσεις και διατάσεις για να ξυπνήσουν οι μύες του προσώπου και του σώματος
Ο Ντον ΝτεΛίλλο γεννήθηκε στο Μπρονξ της Νέας Υόρκης το 1936. Εργάστηκε ως copywriter (κειμενογράφος) στη διαφημιστική εταιρεία Ogilvy & Mather,
Οταν πέφτει το σκοτάδι, κατεβαίνοντας το μικρό κομμάτι του δρόμου της οδού Σατωβριάνδου που ενώνει την 3ης Σεπτεμβρίου με τον αριθμό 34
Η συνέντευξη Τύπου ήταν προγραμματισμένη για τις 12.30, όμως η πείρα έχει αποδείξει ότι ποτέ δεν υπάρχει απόλυτη συνέπεια ως προς την έναρξή της.
Το «Sympathy for the devil» των Rolling Stones ήταν το τραγούδι του. Παράλληλα έλεγε ότι όταν ζωγράφιζε ο Θεός τού κρατούσε το χέρι και τραγουδούσαν μαζί.
Ακόμη και ο Χιου Χέφνερ αναγκάστηκε να αποδεχθεί τη νέα τάξη πραγμάτων. Το «Playboy» νέας κοπής και νέας γενιάς δεν θα έχει πλέον γυμνό στις σελίδες του, αρχής γενομένης από το εξώφυλλό του.
Ολοι μιλούν για την «Αφροδίτη» του και τη γέννησή της, και δικαίως, όμως προσωπικά θα με συγκλονίζουν πάντα τα σχέδιά του για τη «Θεία Κωμωδία» του Δάντη Αλιγκέρι
Το μικρό γυάλινο φινιστρίνι στην τζαμαρία της πρόσοψης πρόδιδε ότι η παλιά χρήση του ισόγειου χώρου δεν σχετιζόταν με την τέχνη.
Οταν τον κάλεσε η πατρίδα να εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις, εκείνος άδραξε την ευκαιρία της πρόσκαιρης επιστροφής στην Ελλάδα από τη Γαλλία
«Χαράσσει και λειαίνει και αντέχει». Θα μπορούσε να είναι το σλόγκαν των αρχαίων για τη σμύριδα, τη δεύτερη πιο σκληρή πέτρα μετά το διαμάντι, η οποία αποτελούσε την πρώτη ύλη των κυκλαδικών ειδωλίων.
Οταν έκλεισε το παράθυρο του Skype και η Μαρίνα Αμπράμοβιτς εξαφανίστηκε από το οπτικό μου πεδίο μού ήρθε στο μυαλό μια φράση.
Σε μια πόλη της Δυτικής Νιγηρίας τη δεκαετία του '90 ο πατέρας μιας πολυμελούς οικογένειας με έξι παιδιά παίρνει μετάθεση και φεύγει από το σπίτι.
Η μονοκατοικία έμοιαζε εντελώς εγκαταλελειμμένη. Χρειάστηκε να κάνω δύο φορές τον γύρο του σπιτιού για να βεβαιωθώ ότι είχα έρθει στο σωστό μέρος.
Ενα κύμα γνήσιας θλίψης σάρωσε τα κοινωνικά δίκτυα την εβδομάδα που μας πέρασε όταν ανακοινώθηκε ο θάνατος του γλύπτη Γιώργου Λάππα
Με βρήκε να κοιτάζω έναν πίνακα στο καθιστικό και να προσπαθώ να καταλάβω αν είναι ζωγραφική ή φωτογραφία.
Ποιος διευθύνει το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης; Μετά την ολοκλήρωση της μονοετούς θητείας της Κατερίνας Κοσκινά στις 14 Ιανουαρίου, το Μουσείο παραμένει ακέφαλο.
Ως θεατρικό έργο δεν υπάρχει, ακόμη και ο τίτλος του, «Βόιτσεκ», δεν αναγράφηκε ποτέ στο χαρτί από τον συγγραφέα του, Γκέοργκ Μπίχνερ
Ακόμη και αν δεν είχα μιλήσει με τον Καρλ Ούβε Κνάουσγκορντ, πολύ δύσκολα θα προσπερνούσα το άρθρο στις σελίδες του περιοδικού των «New York Times».