Πηγή: Yiorgis Yerolymbos
Οπως τα κορίτσια της Μεγκαλάγια στην Ινδία, όπου ζουν οι αυτόχθονες Χάσι, το θέμα της Γερμανίδας Karolin Klüppel στην έκθεση «Girl-Land» ή «Girl Country», μέσω της οποίας έρχεται στην επιφάνεια μια μητρογραμμική κοινωνία, όπου τα κορίτσια θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικά, σε αντίθεση με την υπόλοιπη χώρα. Ο Ελβετός Laurence Rasti από την πλευρά του, στην έκθεση «There Αre Νo Ηomosexuals in Ιran», φωτογραφίζει ιρανούς ομοφυλόφιλους οι οποίοι ζουν σε μια μικρή πόλη της Τουρκίας καθώς περιμένουν την ημέρα που θα τους δεχτεί μια χώρα όπου θα μπορούν να βιώσουν τη σεξουαλικότητά τους (στο Ιράν τιμωρούνται με θάνατο). Στην έκθεση «No Go Zone» οι Carlos Ayesta και Guillaume Bression από τη Γαλλία εστιάζουν στους πυρηνικούς πρόσφυγες που εκκένωσαν τις περιοχές κοντά στο εργοστάσιο Fukushima Daiichi, καθώς επιστρέφουν στα σπίτια και στις επιχειρήσεις τους που έχουν πληγεί από τον σεισμό και το τσουνάμι του 2011 αλλά και από την επέλαση των τρωκτικών. Η Polixeni Papapetrou από την Αυστραλία παρουσιάζει τις απροσδιόριστες ανθρωπόμορφες παρουσίες «The Ghillies», τις οποίες ενδύονται νεαρά αγόρια στο κατώφλι της εφηβείας, ορμώμενη από τον ενθουσιασμό του γιου της από τα παιχνίδια προσομοίωσης με ghillies (στολές καμουφλάζ) στο Διαδίκτυο. Τέλος, από τις εκθέσεις που διεξάγονται εκτός Μουσείου Μπενάκη, ξεχωρίσαμε την «America» στην γκαλερί Can (Αναγνωστοπούλου 42, έως τις 30/07), εμπνευσμένη από το κείμενο «Amérique» του Ζαν Μποντριγιάρ, με έργα έξι ελλήνων φωτογράφων (Βεντουράκης, Γερόλυμπος, Θεοδωρίδης, Κοκκινιάς, Κορδάκης, Λαζαρίδου).
* Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino την Κυριακή 12 Ιουνίου 2016
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ