Σύμφωνο «καλής συνεργασίας και αμοιβαίας κατανόησης», κοινής στρατηγικής και δράσεων υπέγραψαν την Πέμπτη η Ενωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής & Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ) και η Marketing Greece για την προβολή και ανάδειξη του προορισμού «Αθήνα» στη διεθνή κοινή γνώμη και τις βασικές τουριστικές αγορές.

Η ΕΞΑΑΑ επισημοποίησε ουσιαστικά την άτυπη συνεργασία της με τη Marketing Greece από τον Σεπτέμβριο του 2013, σε ότι αφορά τον σχεδιασμό καιτην υλοποίηση κοινών δράσεων. Μέχρι στιγμής οι δύο φορείς σχεδίασαν και οργάνωσαν από κοινού press trips για δημοσιογράφους από σημαντικά έντυπα της Γερμανίας και της Μεγάλης Βρετανίας, τα οποία απέδωσαν σε αρθρογραφία για την ελληνική πρωτεύουσα στα έντυπα Kölner Stadt Anzeiger (κυκλοφορία: 350.000), BerlinerZeitung(126.000), Main-Echo (77.000), Neue WestfaelischeκαιNeue Osnabrücker Zeitung(440.000 φύλλα), καθώς και στη βρετανική εφημερίδαSUN.

Ηδη έχουν δρομολογηθεί για τους επόμενους μήνες στοχευμένα ταξίδια ενημέρωσης δημοσιογράφων για όλα τα θεματικά τουριστικά προϊόντα της Αθήνας και του Αργοσαρωνικού (συνεδριακός τουρισμός city-break, τουρισμός διακοπών,yachting, κ.ά.) στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, Ρωσίας και Γερμανίας. Στις προσπάθειες συμπεριλαμβάνονται επίσης προσκλήσεις σημαντικών Tour Operators και εξειδικευμένων τουριστικών γραφείων (fam trips), διεθνείς καμπάνιες και διαγωνισμοί μέσω διαδικτύου και social media, προώθηση ενημερωτικού υλικού για τον προορισμό και τα αθηναϊκά ξενοδοχεία κ.ά.
«Αυτό το πρωτόκολλο συνεργασίας απλά επισφραγίζει τις κοινές προσπάθειες των δύο φορέων, οι οποίες έχουν καιρό ξεκινήσει», είπε ο πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, τονίζοντας ότι «τα αποτελέσματα για τον προορισμό ήταν άμεσα. Το 2013 ήταν η χρονιά που σταμάτησε η πτωτική μας πορεία και όσο για το 2014 τα θετικά μηνύματα από την τουριστική αγορά γεννούν αισιοδοξία για ανάκαμψη.

Ο προορισμός «Αθήνα» δε και λέγοντας «Αθήνα» αναφέρομαι σε όλη την Αττική και τα νησιά του Αργοσαρωνικού, απέδειξε, για άλλη μια φορά όχι μόνο τις αντοχές και την ποιότητά του αλλά και τις απεριόριστες δυνατότητές του παρά την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία». Από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλης πρόσθεσε ότι «σε λίγες μέρες, μέσω του discovergreece.com ο κόσμος θα έχει τη δυνατότητα να ανακαλύψει όλο το φάσμα του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, όπως το «Athens Urban Resort», μέσα από νέες εικόνες και συναρπαστικές ιστορίες».