Aegean: κρίση και πετρέλαιο έφεραν ζημιές 23,3 εκατ. ευρώ

Μείωση πωλήσεων εμφάνισε η Aegean για τη χρήση 2010, οι οποίες ανήλθαν στα 591 εκατ. ευρώ, λόγω κρίσης και της αύξησης της τιμής του πετρελαίου, ενώ το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους 23,3 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένης και της έκτακτης εφάπαξ εισφοράς κοινωνικής ευθύνης ύψους 8 εκατ. ευρώ

Μείωση πωλήσεων εμφάνισε η Aegean για τη χρήση 2010, οι οποίες ανήλθαν στα 591 εκατ. ευρώ, λόγω κρίσης και της αύξησης της τιμής του πετρελαίου, ενώ το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους 23,3 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένης και της έκτακτης εφάπαξ εισφοράς κοινωνικής ευθύνης ύψους 8 εκατ. ευρώ. Στο δίκτυο εξωτερικού, με την προσθήκη νέων προορισμών, μεταφέρθηκαν 3,06 εκ. επιβάτες, πετυχαίνοντας αύξηση 9%. Αντίθετα, στο εσωτερικό, λόγω της κάμψης της ζήτησης η κίνηση μειώθηκε κατά 16% σε 3,17 εκ. επιβάτες, με παράλληλη σημαντική μείωση του μέσου ναύλου.

Η κάμψη της ζήτησης εσωτερικού, η συνεπακόλουθη σημαντική μείωση του μέσου ναύλου και η άνοδος της τιμής του πετρελαίου συνέβαλαν κυρίως στη διαμόρφωση του ζημιογόνου αποτελέσματος για τη Χρήση του 2010, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Η εταιρεία, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, κατά το προηγούμενο έτος προέβη σε διαθρωτικές κινήσεις αύξησης της παραγωγικότητας, περιορισμού του κόστους, αναδιάταξης του δικτύου και επένδυσης σε νέα συστήματα. Με τις ενέργειες αυτές, η εταιρεία κατάφερε να περιορίσει, στο βαθμό που ήταν εφικτό, τις επιπτώσεις του αρνητικού οικονομικού περιβάλλοντος καθώς και να διαφυλάξει σε σημαντικό βαθμό τα ταμειακά της αποθέματα που διαμορφώθηκαν σε 190 εκατ. ευρώ παρά την εκταμίευση φόρων εισοδήματος ύψους 22,2 εκατ. ευρώ (φόρος εισοδήματος 2009, προκαταβολή 2010 και έκτακτη εισφορά).

Για το 2011 συνεχίζονται οι προσπάθειες αύξησης της παραγωγικότητας. Επιπλέον, η εταιρεία στοχεύει από τον Μάιο του 2011 να λειτουργεί για πρώτη φορά στην δωδεκαετή ιστορία της με μία οικογένεια αεροσκαφών Airbus A320, πετυχαίνοντας σημαντικές εξοικονομήσεις στο λειτουργικό κόστος, σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση. Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος, ανέφερε σχετικά ότι

Επένδυση στο δίκτυο

«Οι προκλήσεις τηs κρίσης της ελληνικής οικονομίας και της σημαντικής αύξησης της τιμής του πετρελαίου θα εξακολουθήσουν να επηρεάζουν τα αποτελέσματα της εταιρείας κατά το τρέχον έτος. Παρόλα αυτά, συνεχίζοντας τη στρατηγική των τελευταίων ετών, επενδύουμε στην εξέλιξη του δικτύου μας για να στηρίξουμε αλλά και να εκμεταλλευτούμε την αναμενόμενη ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας. Φυσικά, συνεχίζονται αμείωτες οι προσπάθειες βελτίωσης της παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητας αλλά και της συνεχούς εξέλιξης των προγραμμάτων και υπηρεσιών που προσφέρουμε στους επιβάτες μας»
.

Νέα δρομολόγια

Τη θερινή περίοδο του 2011, η εταιρεία εντάσσει νέα δρομολόγια από Αθήνα προς Μόσχα, Μπολόνια, ενισχύει τις συχνότητες για Λονδίνο/Heathrow, Ρώμη, Παρίσι/CDG, Βρυξέλλες, Βαρκελώνη και Μαδρίτη, ενώ από τη βάση της στη Θεσσαλονίκη ξεκινά νέα δρομολόγια προς Μόσχα και Παρίσι, φθάνοντας τα 18 απευθείας δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού από τη συμπρωτεύουσα. Παράλληλα, ενισχύει σημαντικά τη δραστηριότητά της από την Κύπρο με πτήσεις προς Λονδίνο και 6 επιπλέον ελληνικούς προορισμούς. Με τις προσθήκες αυτές, η AEGEAN φτάνει πλέον τα 35 δρομολόγια εξωτερικού και τα 24 δρομολόγια εσωτερικού, χωρίς να υπολογίζεται ο σημαντικός αριθμός επιπλέον προορισμών σε εξαιρετικά σημαντικές αγορές που καλύπτονται από 6 αεροπλάνα της εταιρείας που δραστηριοποιούνται στην αγορά των ναυλωμένων πτήσεων (charter).

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk