«Συγγνώμη, ξέρετε πού βρίσκεται η Διπλάρειος;». Ενας μοτοσικλετιστής πίσω από το Δημαρχείο Αθηνών έχει χαθεί.
Η έκθεση Adhocracy στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών εστιάζει στη σχέση μεταξύ ντιζάιν, τεχνολογίας και κοινωνίας και παρουσιάζει τις απόπειρες δημιουργικών ανθρώπων που χρησιμοποιούν απρόσμενα υλικά για να δημιουργήσουν μια νέα πραγματικότητα.
Ο Μορίς Γουόλς (φωτό) είναι ένας από τους καταξιωμένους συγγραφείς και καθηγητές του Πανεπιστημίου Kingston
Ολα ξεκινούν με το χειρόγραφο της Ασκητικής. Καθώς ο επισκέπτης μπαίνει στα έξι δωμάτια του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Κρήτης στο Ρέθυμνο
Τον Μάρτιο του 2014 η ταμπέλα ενός κλειστού μαγαζιού στην παλιά περιοχή του Βόλου τής τράβηξε την προσοχή.
Ιλεάνα Τούντα Ιδιοκτήτρια του Κέντρου Σύγχρονης Τέχνης Ιλεάνα Τούντα «Η καλή τέχνη δεν χάνει την ουσία της ή την αξία της οπουδήποτε και να βρίσκεται χωροταξικά. Ετσι κι αλλιώς, τα έργα δημιουργούνται για να ζούμε μαζί τους. Προσωπικά, η τέχνη δίνει μια άλλη διάσταση στη ζωή μου. Μέσα από την τέχνη έμαθα να σκέφτομαι και […]
Αν συχνάζετε στον Εθνικό Κήπο τα τελευταία χρόνια μπορεί και να τον έχετε πετύχει επί το έργον: να «κλέβει» κλαδιά, φύλλα, καρπούς. Ελιές, δάφνες, μυρτιές, οι οποίες μετά γίνονται γλυπτά, καθώς χυτεύονται σε μπρούντζο. Μη θορυβείστε όμως. Η «κλοπή» γίνεται σε συμβολικό επίπεδο καθώς ο Σωκράτης Σωκράτους ως άλλος «τρελός του κήπου», όπως λέει, συλλέγει […]
Ηρθε στην Αθήνα και αγάπησε τη θάλασσα και τα αρχαία, αλλά και τις φραγκοσυκιές και τον αθάνατο, τον µακρινό συγγενή της αλόης.
Είναι το καμάρι του μουσείου, το ομοούσιο μέλος της Αγίας Τριάδας του. Γιατί η Τζοκόντα, η Αφροδίτη της Μήλου και η Νίκη της Σαμοθράκης είναι οι τρεις σταρ του Λούβρου, οι αδιαφιλονίκητες ατραξιόν του.
Ακόμη και οι τυμπανοκρουσίες τους διέθεταν μια κομψότητα. Υπό τους ζωντανούς ήχους του Rebonds για σόλο κρουστά του Ιάννη Ξενάκη σε μια κατάμεστη αίθουσα του Bozar στις Βρυξέλλες
Την τελευταία φορά που μίλησε ήταν τον Οκτώβριο σε συνέντευξη Τύπου που είχε παραχωρήσει στο κτίριο του Ωδείου Αθηνών, εκεί δηλαδή όπου στεγαζόταν το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
Ο 29χρονος φετινός νικητής των βραβείων «Δημήτρης Χορν» εντυπωσίασε υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες της Λυδίας Κονιόρδου στη «Φλαντρώ» και στον «Ιππόλυτο»
Ενα καλοδιατηρημένο νεοκλασικό με τα παράθυρά του ανοιχτά στην οδό Απόλλωνος και το φως να μπαίνει άπλετο στα ψηλοτάβανα δωμάτια, τα οποία κάποτε ήταν γραφεία.
Στο κατά Λουκάν Ευαγγέλιο ο Ιησούς είναι φιλικός με τις γυναίκες και τους φτωχούς.
Είναι μικρή, μόλις 29 χρόνων. «Ενας από τους λόγους που μετακόμισα στην Αθήνα είναι γιατί μου το λέει συνέχεια ο κόσμος» λέει με ενθουσιασμό.
Ο ατζέντης του τον προειδοποίησε ότι θα απογοητεύσει το κοινό του αν δεν γράψει άλλη μία ιστορία αγάπης.
Ο κ. Γιάννης Κουκούμιαλος ψαρεύει κάθε μέρα εδώ και περίπου 70 χρόνια στο χωριό του, τη Λαγκάδα της Χίου.
Oταν ο Μάρτιν Κριντ κέρδισε το βραβείο Turner το 2001, τα βρετανικά ΜΜΕ έκαναν πάρτι. Η πιο σημαντική διάκριση για τη σύγχρονη τέχνη στη Βρετανία φλέρταρε πάντα με την εκκεντρικότητα και το απροσδόκητο